Auteur Topic: look-alikes!  (gelezen 2882 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:look-alikes!
« Reactie #20 Gepost op: 26-01-2003, 10:18:02 »
Daan, jij hoopt echt dat jij zo moderator wordt he? Constant overal lopen waarschuwen dat het weer ontopic moet zijn, terwijl je het eerst zelf ook continu deed.

Allereest wil ik even vermelden dat mijn " is dit niet erg offtopic" post alleen maar bedoeld was om mijn verbazing uit te drukken over het feit dat knudde hier de twee woordjes " test"  post.
Elmar, dit is offtopic. Persoonlijke ruzies horen niet uitgevochten te worden op het forum. Als je je ergens aan stoort, dan stuur je een PM, of in ons gunstige geval kom je het even vertellen ofzo. Iedereen is verantwoordelijk voor het on-topic houden van topics, wat er niet voor niets is. Als ik hier niet iets had gezegd, dan had Han dat gedaan, of compuart of Malcolm of Bertha, Vlaming of ieder ander crewlid dat ik  vergeten ben te vermeldensorry iedereen die ik vergeten ben. Als jij problemen hebt met het on-topic beleid van WieIsDeMol.Com dan is dat jou probleem, maar je moet je er wel aan houden.Er is ook nog een groot verschil tussen een chat en forum, namelijk dat een forum topics heeft, die zijn er zodat je per topic over een bepaald onderwerp kan praten, maar als je je er niet in houd, dan heeft het hele topics/boards/fora systeem geen nut meer. En verder: Nee, ik hoef geen moderator te zijn, ik ben crewlid en ik ben daar ook ontzettend blij meebedankt compuart!, maar ik hoef geen moderator te worden. Nog afgezien van het feit dat ik vind dat er al genoeg moderators rondlopen op de wereld. En Elmar: Han is er voor aangenomen om alles na de crash weer op te lossen, niet om mensen te waarschuwen dat ze off topic raken! je doet het verder perfect hoor, Han!
Gegroet,

Daan







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:look-alikes!
« Reactie #21 Gepost op: 26-01-2003, 10:56:36 »
En Elmar: Han is er voor aangenomen om alles na de crash weer op te lossen, niet om mensen te waarschuwen dat ze off topic raken! je doet het verder perfect hoor, Han!

Bedankt Daan!  :)

Omdat de opruimwerkzaamheden in de Molshoop bijna klaar zijn, moet ik toch 'n andere bezigheid als mod gaan zoeken en voel ik me toch geroepen om af en toe 'n beetje 'n oogje in 't zeil te houden. Vandaar dat ik dus nu aan jullie vraag deze onderlinge irritaties via PM's (of in real-life... ;) ) verder uit te vechten, zodat in dit topic weer verder gepost kan worden over look-alikes.








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:look-alikes!
« Reactie #22 Gepost op: 26-01-2003, 17:12:36 »
Je moet niet gelijk na één berichtje dat off-topic is, gaan zeggen dat dat niet mag. In de eerste plaats, omdat het niet je taak is en ten tweede omdat dat wel vaker gebeurd. In het Idols-topic bijvoorbeeld hebben we bijna twee pagina's volgescreven over hoeveel videorecorders we thuis hadden staan. Das pas off-topic. En op een gegeven moment, als Han of Compuart of Malcolm het zat is, dan zegt hij/zij er wat van of splitst het af.
Je moet je gewoon aan je eigen taak houden, het aanpassen van de site en niet het forum.

en ik geef toe, dit begint off-topic te raken







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:look-alikes!
« Reactie #23 Gepost op: 26-01-2003, 17:53:19 »
ten tweede omdat dat wel vaker gebeurd.
:o :o









Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:look-alikes!
« Reactie #24 Gepost op: 26-01-2003, 18:03:51 »
Ja als ik een "boze" post schrijf dan let ik daar niet zo op hoor.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:look-alikes!
« Reactie #25 Gepost op: 26-01-2003, 18:25:24 »
tiens dan was jij daarnet ook boos op msn... niet opgelet  ;) nog iemand look-alikes om weer on topic te raken?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:look-alikes!
« Reactie #26 Gepost op: 27-01-2003, 09:54:26 »
Ja hoor!
Ik lijk nu heel erg op Pamela die met grote verbaasde ogen de wereld in kijkt, zich afvragend waarom er hier zo flauw gedaan moet worden... :o







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:look-alikes!
« Reactie #27 Gepost op: 13-02-2003, 20:16:25 »
even weer on topic :

Lookalikes, ja de voorbeelden die genoemd zijn kan ik me wel invinden. Het komt denk ik doordat ze bepaalde type kandidaten voor de mol zoeken. Liefst een zo'n breed mogelijk typepatroon. Dat kan een hogere amusumentwaarde aan het programma geven , je kan jezelf gaan identificeren met een bepaald type omdat je daarin gewoon meer kunt vinden als een ander type. En misschien ook wel voor conflicten in de groep ook goed voor amusumentwaarde (zolang ze niet uit de hand lopen). Denk niet dat ze oook een bepaald type mol zoeken , vond bijvoorbeeld George veel leuker als mol dan Deborah. Toch iets gewaagder , minder ingetogen.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?