Ik zie trouwens een nadeeltje met het lage aantal kopmannen: als je MvdP of WvA in de basis wil zetten, is er geen goedkopere klassementsrenner die je daarachter op de bank kunt zetten. Dus dan bespaar je geld in je basis, maar ben je dat alsnog kwijt aan een reserve. Het had misschien geholpen twee goedkope klassementsrenners bij de kopmannen erbij te hebben, voor iets meer variatie in keuzemogelijkheden.
Ja goed verbeterpunt.

. Alhoewel als je één van beide kiest je de ander reserve kan maken natuurlijk, maar een klassementsman inderdaad niet.
Heb ontzettend lopen stoeien met de kopmannen. Heb zelfs overwogen om alleen Pogi, Vingi en Remco kopman te maken. Maar 3 is te weinig keus, want je moet er altijd 3.... Dan zou ik Roglic er voor de vorm hebben bijgezet, maar dan was het gevolg waarschijnlijk geweest dat iedereen hem als reserve pakt. Maar de keus voor beschermers was dan nóg leuker geweest met MvdP en WvA daarbij.
Ik heb er uiteindelijk (na overleg) voor gekozen MvdP en WvA goedkope kopman te maken. Met deze eerste tourweek te verwantwoorden en nu is het budget + Roglic denk ik een interessante pion om mee te spelen. Net als de sprinters.
En ik vond het ook wel wat hebben dat de 5 beste wielrenners van deze generatie (vind ik) nu allemaal kopman zijn.