Auteur Topic: Welkom KrakenNLD!  (gelezen 184 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom KrakenNLD!
« Gepost op: 17-01-2013, 07:53:31 »
KrakenNLD van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Vanavond wordt de derde aflevering van het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol uitgezonden, en er wordt druk over gesproken op ons WIDM-board. Praat gezellig mee!

Expeditie Robinson is al afgelopen maar wij praten nog na hier op ons forum.

Misschien vind je het ook nog leuk om mee te posten over Expeditie Poolcirkel  of een ander televisieprogramma waar we een eigen forum voor hebben. Of neem eens een kijkje in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KrakenNLD

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol de hele dag!
Allons-Y!
« Reactie #1 Gepost op: 17-01-2013, 11:19:06 »
Ah, vroeg me al stiekem af waar deze topic bleef. Maar goed, ehm, even een kleine samenvatting.

Okay, verschillende interesses, allemaal van hele andere vergelijkingen. Ten eerste, begon met Wie is de mol sinds seizoen 12 (1 seizoen geleden) dus ik ben echt een Art-starter. Daardoor ben ik wel de seizoen daarvoor gezien met Art nog als deelnemer (wil niet verraden wie daar de mol bleek te zijn xD). Hier begon mijn WIDM als 1 van mijn favoriete dingen op TV.

Expeditie Robinson kijk ik zo nu en dan, niet zo echt elk seizoen, dit mede aan omdat ik gewoon vind dat ER in het begin wel heel erg strategisch is en nadenken, op het einde is dit absoluut niet meer het geval (vond vorig seizoen de montage zo gemaakt dat het eigenlijk makkelijk was te weten wie eruit ging). Dat vond ik wel jammer van de serie, want het is toch een beetje onvoorspelbaarheid. Wel een verbetering vind ik de munten in tegenstelling tot Survivor (die ik eerder soms heb gevolgd). Maar dan vind ik de finales van Survivor wel weer spannender.

Nog een serie die ik leuk vind en nu draait is Doctor Who en Torchwood (spin-off van Doctor Who wie ik sinds gisteren ook een beetje kijk). Dit als je niet weet wat het is zou ik zeggen google het. Maar dit filmpje zal je misschien wel op een goed idee brengen:
http://www.youtube.com/watch?v=nCCMg-rcCQk
Hoewel dit wel ergens in een laat seizoen is (volgens mij seizoen 5) maar dit was de 1ste keer dat een andere acteur de Doctor speelt, een alien wie de planeet Aarde beschermt en als die "dood" gaat, een totaal andere persoon wordt (hence een andere acteur). Hoewel dit nog wel stopbaar is maar nog nooit is gedaan (zou een korte serie zijn anders xD).

Nog een serie die ik volg is One Piece, een anime (japanse tekenfilm) over piraten, ik volgde dit al toen ik nog in de middelbare school zat, en darn it ik wil gewoon weten hoe dit afloopt, maar tot dus toe heeft het me nooit teleur gesteld.

Ander iets wat ik soms doe is Yu-Gi-Oh kaartspel gewoon op internet, wat je gratis kan doen. Mijn avatar komt ook uit Yugioh van een kaart genaamd "Mine Mole"
http://yugioh.wikia.com/wiki/Mine_Mole

Ook zit ik best vaak op IRC, hoewel dit een beetje een achtergrond is gekomen van me, zal ik vast wel vaak op de Chat te zien zijn.

Nu heb ik ook beloofd aan Compuart laatst in de chat te zeggen waarom ik zo vroeg opsta, ik werk in de schoonmaak elke ochtend vanaf 6:00 uur al, tot en met 9:00 uur (soms mag ik een beetje eerder weg vanwege een bus te halen, aardige collega's xD). En dan ook nog eens elke avond van 17:00 uur tot 20:00 uur, behalve op Vrijdag dan schuift de avond 1 uur op naar voren (dus van 16:00 uur tot 19:00 uur). Tja, elk vakkie heeft zijn voordelen en nadelen hé.

Tenslotte weet ik even niks anders te vertellen. Stel maar vragen ofzo.
PS: uitleg over dit "Onderwerp": http://www.youtube.com/watch?v=3IlJFNMAJ-k
Soms vind ik een hint zo makkelijk, dat het gewoon geen hint meer is.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom KrakenNLD!
« Reactie #2 Gepost op: 18-01-2013, 17:01:03 »
Welkom hier op dit forum, KrakenNLD, en veel plezier bij de verschillende topics!
Ich bin ein Bärliner!