Auteur Topic: Waar maak jij je boos over?  (gelezen 1869 keer)

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Waar maak jij je boos over?
« Gepost op: 11-09-2003, 17:28:25 »
Waar maak jij je boos over?
Plaats het hier!
Je moeder die maar blijft zeuren
De agressieve deelnemers in  het verkeer?
Niet alleen maar 1 zin maar leg ook uit.
Toch bedankt!

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2003, 17:29:27 »
Ik maak me boos over het feit dat mensen hun gelijk moeten krijgen. Daar kan ik niet tegen. Als ze weten dat ze gelijk hebben dan toch proberen iets te verzinnen om hun gelijk te krijgen.
Toch bedankt!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2003, 20:46:50 »
Waar maak jij je boos over?
Plaats het hier!


Weer zo'n topic!

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2003, 01:37:28 »
jorn, je weet ook wel dat ik dit niet zeg om jou te pesten
maar ik maak me eigenlijk een beetje boos over dit topic  ;D
ik bedoel, dat hele gedoe over die relaxhoek enzo, das onstaan door dit soort topics
als er daar teveel van komen word het forum heel onoverzichtelijk en komt er alleen maar onzin te staan
misschien dat de rest van de forummers het wel leuk vind om van elkaar te lezen
a. wat iemand is
b. wat iemand heeft
c. waar iemand naar verlangd
d. naar welke muziek iemand aan het luisteren is
e. wat iemand verder aan het doen is
f. waar iemand bang voor is
g. waar iemand zich boos over maakt

krijgen we straks topics over: welke kleur sokken heb je vandaag aan?

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #4 Gepost op: 12-09-2003, 01:39:21 »
ik heb rode sokken aan vandaag, en maak me er erg boos over dat er nu alweer dof geworden zijn
misschien gebruik ik het verkeerde wasmiddel
verder maak ik me boos over de nieuwe baas van de AH
die verdient in 1 minuut, waar ik een hele dag voor moet werken  >:(

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2003, 13:40:32 »
komt ie:

onrecht (maatschappelijk en sociaal)  >:(
racisme (heeeeeeeeeel boos) >:(


en verder moeten ze niet aan mijn kinderen komen.......  >:(

Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #6 Gepost op: 13-09-2003, 13:43:08 »
Ik maak me boos over mensen die altijd jaloers zijn op anderen en de ander dus het licht in de ogen nog niet gunnen, en daardoor deze mensen emotioneel kapot proberen te maken. Zo'n meisje zit bij mij in de klas, echt heel vervelend... >:(

Voorbeeld: steeds als iemand op school een beter cijfer haalt (ze wil zelf altijd de beste zijn) , probeert ze haar eigen slechte punten goed te praten door de ander zwart te maken.
En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #7 Gepost op: 13-09-2003, 17:14:42 »
Jorn, ik lees net in de bar (Molshoop), dat je besloten hebt om niet meer op het forum te komen. Het is ieders vrije keuze om dat te doen, maar als het is omdat er kritiek is op dit topic, of een soortgelijk topic, dan vind ik het een verkeerde reden. Maar ik respecteer je keuze, het is immers die van jezelf, niemand zal je ertoe hebben gedwongen.

Ik weet zeker dat deze reacties er niet zouden zijn geweest, als je dit topic in de Relaxhoek had geopend. Dat nieuwe ''board'' is specifiek voor dit soort topics bedoeld, daarom is die splitsing er ook gekomen.

Het is nou net een forum dat bedoeld is voor iedereen, ongeacht de leeftijd. In het begin had ik er ook ontzettend veel moeite mee om de meest merkwaardige topic-titels op het forum te zien verschijnen, maar ik heb mijn opvatting gewijzigd. Sommige topics, waar ik eerst niets aan vond, vind ik nu eigenlijk wel leuk. Maar ik kan ook de ingreep van de crew goed begrijpen, die ingreep zal ervoor zorgen dat de duidelijkheid en overzichtelijkheid van de hele site weer snel terugkomt. En niet te vergeten: de leesbaarheid. Ik kom nu met plezier naar dit forum toe, terwijl dat in mei/juni alleen was om via de site naar de chat te gaan.

Ik onderschrijf de opvatting van Floortje, en ik weet 100 procent zeker dat ze dat niet zegt om vervelend te doen. Ik zou het alleen jammer vinden als je wegblijft om de verkeerde redenen.
« Laatst bewerkt op: 13-09-2003, 17:38:20 door bodejosm43 »

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #8 Gepost op: 13-09-2003, 17:22:14 »
Het komt niet alleen door sommige topics maar ook dat ik het forum niet meer leuk vindt, er gebeurt niks spectaculairs  meer. Alleen maar saaie topics waar iedereen maar een beetje maf op reageert. Ik mis iets nieuws iets anders. Dat is mijn reden waarom ik stop.
Toch bedankt!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #9 Gepost op: 13-09-2003, 17:33:20 »
Dat gevoel had ik ook met die foto-wedstrijd, Avron, ik startte die in juni op, en dacht: 6 weken, dat moet tijd zat zijn om mensen iets leuks in te laten zenden. Ik zette er duidelijk, in leesbaar Nederlands de spelregels in, maar het enige dat binnenkwam, waren foto's die juist NIET aan die voorwaarden voldeden. Maar als je geen voorwaarden eraan verbindt, is er ook niets aan een wedstrijd, het moet natuurlijk wel ergens om gaan.

Binnen de kortste keren was het topic echter verdwenen naar pagina 3 ofzo, van de huiskamer. Wat ik bijvoorbeeld erg jammer heb gevonden: leuke initiatieven, die halverwege afgekapt worden, waarna meteen iets nieuws wordt opgestart, dat ook niet wordt afgemaakt. Dat vindt niemand leuk, en het zorgt ervoor dat iemand zich bij een volgend initiatief niet meer aanmeldt, want het zal waarschijnlijk toch niet afgemaakt worden. Dat is gewoon ontzettend jammer voor de bedenkers van al dat fraais, en ook jammer voor de deelnemers, die er een deel van hun tijd in hebben gestoken.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #10 Gepost op: 14-09-2003, 12:01:00 »
Uhhh, misschien kunnen we in dit topic gewoon weer verder gaan met 't onderwerp 'waar maak jij je boos over?' (effe tussen haakjes: dit topic is denk ik opgestart met de bedoeling serieus 'n discussie te houden over de dingen waar forummers zich kwaad om maken en dan hoort hij hier in de huiskamer prima thuis)

Ik maak me boos om mensen, die alleen aardig tegen je doen als ze iets van je kunnen gebruiken of als je iets voor hen moet doen, en die je weer compleet laten barsten als ze effe niks van je nodig hebben. Als ze bijvoorbeeld iets van je willen lenen zijn ze ontzettend aardig en in je geinteresseerd, maar als ze 't eenmaal geleend hebben, hebben ze totaal geen aandacht meer voor je. Tot de volgende keer komt als je weer iets voor hen kunt betekenen...

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #11 Gepost op: 15-09-2003, 09:22:15 »
ik sluit me aan bij floortje dat zij zich boos maakt over de baas van de AH. Daar moet ik bij zeggen dat die baas van AH gewoon pech heeft dat hij nu op dit moment aangenomen wordt, want dit soort praktijken is schering en inslag bij de grote bedrijven, en daar hoor je dan meestal niks over.
En dan heb je mensen als Kok en Stekelenburg, die in hun politieke carriere altijd gesproken hebben tegen de schandalige verrijking van de topmanagers, maar nu ze zelf commissaris zijn bij zo'n bedrijf gaan ze ermee accoord, en sterker nog, verdedigen zij die maatregel ook nog.

Daar maak ik me boos over. Mensen op straat zetten, terwijl je weer meer winst gemaakt hebt dan vorig jaar, en je managers een loonsverhoging van enkele tonnen per jaar geven.
we're back :(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #12 Gepost op: 15-09-2003, 11:26:59 »
Waar ik me dus heel boos over maak, of eigenlijk heb gemaakt, want het gebeurt nu niet meer (in ieder geval ga ik er nu niet meer op in): Mijn baas, die mij steevast halverwege mijn vakantie opbelt, om te vragen of ik wil komen werken. Want een collega van mij heeft me dan in de stad gezien, en DUS wordt er geconcludeerd: als hij niet weggaat met vakantie, kan hij ook komen werken.

Ik ben daar een paar keer ingetrapt, en toen ik dan kwam, bleek het helemaal niet zo druk te zijn. Moet ik invallen voor iemand die mij vervangt, en zich vervolgens ziek heeft gemeld.

Op zich is er niets tegen terugroepen vanwege grote drukte, maar dat moeten ze dus bij iedereen doen, en niet bij de mensen die in hun eigen veronderstelling geen nee durven te zeggen. Want IK heb mijn vakantie even hard nodig als anderen. Doordat ik op gezette tijden stoom kan afblazen, ben ik in staat te blijven werken zonder me in de afgelopen 11 jaar te hebben ziekgemeld. In Limburg (en misschien daarbuiten), kennen ze het begrip ''ziek vieren''. Ik ken het begrip wel, maar het staat niet in mijn woordenboek. Griep is griep, en dan moet je inderdaad thuisblijven, maar met een simpele verkoudheid zal ik dat niet doen. Het gevaar is er natuurlijk dat je dan anderen aansteekt, die het niet zo nauw nemen met het ziekmelden.

Het is 1 keer noodgedwongen ervan gekomen dat ik moest afhaken: toen mijn knie het liet afweten. Ze waren er dus net op tijd bij om te redden wat er te redden viel: er is een groot stuk kapot kraakbeen verwijderd.

Wat mij erg boos maakt: ik ben alleenstaand: ik hoef met niemand rekening te houden, en DUS kan ik worden opgeroepen. Jammer, maar zo redeneren ze op mijn werk. Nu heb ik wel een nummermelder, en zie ik wanneer mijn baas mij belt, maar als die dat doet zo 's morgensvroeg even voor 7 uur (wat ik sowieso asociaal vind), dan neem je met een slaperige kop de telefoon op, zonder even te kijken wie er belt. En als je dan de tegenwoordigheid van geest hebt om te zeggen dat je vakantie hebt, wordt dat als oncollegiaal opgevat.
« Laatst bewerkt op: 15-09-2003, 11:28:46 door bodejosm43 »

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Waar maak jij je boos over?
« Reactie #13 Gepost op: 20-09-2003, 09:35:04 »
dat die stomme medicijnknaak komt!!!!
dankjewel Balkenende, maar niet heus  >:( >:(

de mensen die veel medicijnen nodig hebben en die moeten gebruiken( net zoals ik) zijn daar very upset van
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!