Haha, nou ik ben dus Ischa. Ik ben 22 jaar en ik woon in het Gelderse Wolfheze!
Ik ben pas eigenlijk sinds kort in het Wie is de Mol? circus gerold. Ik heb heel veel uitzendingen van de afgelopen jaren teruggekeken op Uitzending Gemist en ik hoop volgend jaar (2014 dus) voor het eerst een hele serie op tv te kunnen volgen.
Mijn favoriete presentator van WIDM aller tijden is Pieter Jan Hagens, omdat hij gewoon altijd op een hele prettige manier bij mij overkwam.
Verder is het twaalfde seizoen in IJsland en Spanje (het eerste met Art) mijn favoriete seizoen aller tijden en dat kwam voornamelijk door het deelnemersveld waar ik me erg prettig mee voelde.
En wat er nog mag gebeuren van mij bij WIDM? Ik hoop dat ze nog eens een serie in Nieuw-Zeeland en Antarctica gaan opnemen. Nieuw-Zeeland is het (voor mij) mooiste land waar ik ooit geweest ben en Antarctica is nu nog het enige continent waar WIDM nog nooit heeft gedraaid. Wellicht vallen die twee bestemmingen ook met elkaar te combineren, dat ze misschien het grote gros van de reeks in Nieuw-Zeeland opnemen en dan de finale op de Rosszee met de ontknoping misschien op de Zuidpool! Want al de vlaggen die daar zijn, vind ik heel mooi symbolisch voor een programma dat zich over de hele wereld afspeelt!
Nou, ik hoop lekker veel op dit forum te kunnen zitten. Tot ziens guys!