Hallo allemaal!
Ik ben Pjotr1992,in het echte leven Peter en ben 19. Ik woon in Sliedrecht,doe nu even 1 jaartje een administratieve opleiding om daarna te kijken wat ik verder wil.. Hobby"s: Muziek luisteren,fitnessen,zwemmen,fotograferen,reizen,leuke dingen doe met vrienden,met kinderen om gaan,het JESC,Wie is de mol,en tegenwoordig zitten daar ook Fort Boyart en de Pelgrimscode bij!

Ik volg Wie is de mol al sinds het 1e seizoen,en zoals je dus kan uitrekenen was ik toen pas 7. Dit komt omdat ik de jongste thuis ben,en al mijn zussen en broers dit keken. Dus ging ik ook maar mee kijken:).
Ik las hier al een tijdje mee,maar sinds de Pelgrimscode is begonnen doe ik hier actief mee,zo was ik actief in het Pelgrimscodegedeelte en in realexhoek,en ook doe ik mee met Ik hou van Holland.

Verder ben ik actief Christen,en ik hoop met pinksteren belijdenis van mijn geloof te doen.. Je zult mij dus op bepaalde punten misschien ook niet zo snel zien,als het bijvoorbeeld over muziek gaat ofzo.. Ik luister om die reden bijvoorbeeld zowat alleen maar gospel en praisemuziek. De pelgrimscode is dus helemaal mijn ding.

Nou,ik heb denk ik wel alles over mezelf verteld.. Als je nog vragen hebt stel je ze maar. Via pm of hier in dit topic. Ook als je dingen over mn geloof te vragen hebt sta ik daarvoor open.