Auteur Topic: Het Rode Team!  (gelezen 27487 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het Rode Team!
« Reactie #240 Gepost op: 27-12-2003, 10:42:55 »
Helaas voor jullie wacht de eilandraad, jullie hebben de voedselopdracht gewonnen, omdat Team Groen niks heeft ingestuurd.

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 27-12-2003, 20:14:29 »
Team Rood,

Helaas deze week weer een eilandraad en jullie stemden helaas Ville weg. Wie haalt de laatste samensmelting niet? Annuh? Maapie? Jokivin? Cora Bora? Ik ben erg benieuwd wie er moet gaan. Jullie kennen de instructies dus ik wacht wel op jullie lijstjes.

Weekopdracht: Een nieuw jaar en een nieuwe fase in de CSC. Wat is jullie goede voornemen? De orgineelste inzending wint.
« Laatst bewerkt op: 27-12-2003, 20:16:33 door Chriz »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #242 Gepost op: 28-12-2003, 16:00:26 »
Ville, jammer dat jij de expeditie hebt moeten verlaten. Je was 'n gezellige medebewoner en we zullen je gaan missen.   :'(

Jammergenoeg moeten we weer naar de eilandraad deze week. In 't begin leek 't zo goed te gaan met ons, maar ik geloof dat de groene Hulk toch 'n beetje te sterk voor ons is.  :-[

Erg jammer dat we over 'n paar daagjes weer afscheid van iemand moeten nemen. Ook omdat we dan 'n stuk minder sterk naar de samensmelting gaan. We zijn immers met 'n hoop minder dan 't Groene team.

Ik vrees namelijk dat ik ook nog 'ns weggestemd ga worden bij de leidersbattle volgende week. Team groen heeft immers meer teamleden dan ons en kan zo meer positieve stemmen voor Test uitbrengen dan jullie voor mij. Bovendien weet ik 't nog zo net niet met dat vermeede gele verbond. Aangezien Test daar ook lid van zou zijn, denk ik dat mijn laatste uurtjes in de expeditie zijn aangebroken.   :'(

Maar tot die tijd probeer ik natuurlijk 'n ware leider voor Rood te blijven. Ik ben iig blij dat we de voedselopdracht hebben gewonnen en ik stel voor om deze week weer onze uiterste best te doen, zodat jullie wat aangesterkt naar de samensmelting kunnen! Dus ik zou zeggen: kom maar op met de goede voornemens!  :)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 29-12-2003, 11:57:31 »
Meiden, bij deze: Griep heeft mij getroffen. Sorry als ik daardoor steeds niet online ben, maar dan weten jullie waarom. Ik ga proberen iets te bedenken als goed voornemen, maar eigenlijk doe ik daar niet meer aan, omdat ik me er toch niet aan houd ::) .

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 29-12-2003, 12:05:17 »
Vergeten jullie niet jullie lijstjes voor de eilandraad in te leveren. Ik heb alleen die van Jokivin nog maar.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 29-12-2003, 12:32:51 »
Vergeten jullie niet jullie lijstjes voor de eilandraad in te leveren. Ik heb alleen die van Jokivin nog maar.

Mmm, voor wanneer moeten we ze sturen? Voor woensdag?  ???

• Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 29-12-2003, 12:34:23 »
Nee, gewoon weer VOOR vrijdag, dus tot en met donderdag.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 29-12-2003, 18:39:29 »
Nee, gewoon weer VOOR vrijdag, dus tot en met donderdag.

Dat is pas volgend jaar ;D

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 1-01-2004, 12:22:24 »
He, jullie hebben alleen vandaag nog voor de weekopdracht. Denken jullie daaraan?

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 1-01-2004, 12:48:16 »
Mmmm... Een goed voornemen... Chriz, weet je wel hoe moeilijk dat is?? Ons allergoedste voornemen is natuurlijk om met z'n allen de samensmelting te halen, maar dat gaat niet meer lukken ::) . En uiteraard om Han in de strijd tegen Test te laten winnen... GO HAN! Maar of dat nou leuke voornemens zijn?

Nee, ik weet het echt niet.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 1-01-2004, 22:47:14 »
Jammer dat niemand me meer wat ingestuurd heeft voor de voedselopdracht. Zal wel aan de feestdagen liggen denk ik.  :-\

Maar ja, ik heb dus zelf weer wat bedacht en opgestuurd naar Chriz. Ons goede voornemen is:

ons, ondanks de honger, de onderlinge spanningen en vermeende complotten, niet uit het veld laten slaan door de expeditie.

Ik had niet veel inspiratie, dus ik hoop dat jullie er toch tevreden mee kunnen zijn. We hebben immers toch wat ingeleverd en dat kan alleen al heel belanrijk zijn, zagen we vorige week.

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 2-01-2004, 14:51:06 »
Dat was dan het einde van het Rode Team! Helaas moest Cora Bora vlak voor de 2de Fase het spel nog verlaten, maar Maapie, Jokivin en Annuh zitten bij de laatste 10.

In dit topic kun je afscheid nemen van Team Rood en St.Hano! 

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 2-01-2004, 16:06:05 »
Hup Han!!!

Cora, jammer dat je weg moest  :-* !

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 2-01-2004, 18:19:37 »
Ik vind 't ook jammer dat je moest vertrekken Cora Bora. Zo blijft er bijna niemand van Rood meer over.  :'(

Ik ga er iig nog 'n fijne week van maken en dan zien we volgende week wel wat er gebeurt bij de battle tussen mij en Test. En misschien volg ik jou dan snel terug naar 't vaste land, Cora!  :-[

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 2-01-2004, 20:02:31 »
Ik ga er iig nog 'n fijne week van maken en dan zien we volgende week wel wat er gebeurt bij de battle tussen mij en Test. En misschien volg ik jou dan snel terug naar 't vaste land, Cora!  :-[

NEEHEEJ!!! Jij blijft!!!!!

maapie

• Gast
« Reactie #255 Gepost op: 3-01-2004, 14:09:38 »
idd! jij blijft!

Vaarwel cora...
vaarwel st hano..  :'(