Ville, jammer dat jij de expeditie hebt moeten verlaten. Je was 'n gezellige medebewoner en we zullen je gaan missen. :'(
Jammergenoeg moeten we weer naar de eilandraad deze week. In 't begin leek 't zo goed te gaan met ons, maar ik geloof dat de groene Hulk toch 'n beetje te sterk voor ons is.

Erg jammer dat we over 'n paar daagjes weer afscheid van iemand moeten nemen. Ook omdat we dan 'n stuk minder sterk naar de samensmelting gaan. We zijn immers met 'n hoop minder dan 't Groene team.
Ik vrees namelijk dat ik ook nog 'ns weggestemd ga worden bij de leidersbattle volgende week. Team groen heeft immers meer teamleden dan ons en kan zo meer positieve stemmen voor Test uitbrengen dan jullie voor mij. Bovendien weet ik 't nog zo net niet met dat vermeede gele verbond. Aangezien Test daar ook lid van zou zijn, denk ik dat mijn laatste uurtjes in de expeditie zijn aangebroken. :'(
Maar tot die tijd probeer ik natuurlijk 'n ware leider voor Rood te blijven. Ik ben iig blij dat we de voedselopdracht hebben gewonnen en ik stel voor om deze week weer onze uiterste best te doen, zodat jullie wat aangesterkt naar de samensmelting kunnen! Dus ik zou zeggen: kom maar op met de goede voornemens!