Toch zou ik die site van jantien.org maar wat serieuzer nemen. Er staan af en toe verdachte dingen. Zoals dat interview met haar waar eerst een vraag stond over haar favoriete kleur en muziek, waarbij ze aangaf "rood " en "bicycle race" , en later was die vraag ineens uit het interview verdwenen. Bovendien is het een interview van ver voor de opnamen van WIDM. Ook was er tot twee keer toe het muzikale fragment van Schiffers te horen voor dat was uitgezonden.En dan die link naar John's site, waar ineens een tijdje een bushalte te zien was als je erop klikte, wat nu weer verdwenen is.Op de officiële widm-site maakte iemand melding van het pasje van John in de uitzending, en dat de cijfers daarvan een code waren voor "bushalte". En zo zijn er wel meer verdachte dingen. Zou de redactie van het tv-programma er niet vanuit gaan dat in dit internet-tijdperk veel hints ook van het internet gehaald worden ipv uit de tv-afleveringen?
Voor mij is duidelijk dat Jantien de mol is. Ze doet steeds alsof ze verward of vermoeid is, niet kan kaartlezen, maar ze is slimmer dan je denkt. Prince wordt volgens mij de winnaar, vanwege dat handje dat geld bij hem weghaalt, het geld dat hij anders als winnaar zou krijgen.Mark my words!