Ben vanavond nog even op de site wezen kijken, er staat een stukje met als titel "how low can you go" waarin ze blijk geven niet echt gecharmeerd te zijn van broer's laatste column die hier op de site staat en waarin het een en ander staat geschreven over Jantien's zangkwaliteiten (of het ontbreken ervan) !
Ik hoop dat broer de volgende week aandacht zal besteden aan dat vervelende gezeur van Jantien wat we steeds aan moeten horen, "er kwam geen eeeeeeeeiiind aan die rondleiding, op een gegeven moment koooooon ik niet meer en dacht o laat het ophouden (dat dacht ik dus ook op dat moment) en daarna weer zeurzemelzeur over die vliegtocht. Ik las in het dagboek van Harry op de off. site dat ze, toen ze het bordje "aeroporto" in haar (levensgrote) vizier kreeg, meteen in de stress schoot en begon te jammeren dat ze dat eeeecht niet zou doen!
Nee meis, dan had je thuis achter je roodgeblokte tafelkleedje moeten blijven zitten.

Maar mocht je idd de Mol zijn en is dit een onderdeel van je "act" dan zou ik je dus echt een waanzinnige kanjer vinden!
Maar alleen in dat geval he!