Auteur Topic: Wie is de mol 2003  (gelezen 5994 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #20 Gepost op: 1-04-2002, 22:08:46 »

De mol moet naar Finland!


De Noordpool lijkt me wel wat, ik wil die kandi's wel 'ns zien tussen de eskimo's. Mogen ze fijn elke nacht in 'n iglo overnachten, niks sjieke hotels!  ;)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #21 Gepost op: 1-04-2002, 22:13:44 »
1. maakt me niet uit, behalve als ik zelf mee doe, dan liefst ver land (australië, z-afrika, ijsland, us of a)
2. maakt me niet uit , als 't maar een goeie is
3. zal ik eens lang over nadenken
4. opdrachten beter uitleggen en altijd goed in beeld brengen(indien nodig uitzending van 90 ipv 60min), niet meer knoeien met de montage, tonen hoe de groepjes gevormd worden


thanx
vlaming












nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #22 Gepost op: 1-04-2002, 22:24:38 »

4. opdrachten beter uitleggen en altijd goed in beeld brengen(indien nodig uitzending van 90 ipv 60min), niet meer knoeien met de montage, tonen hoe de groepjes gevormd worden


En als de opper-mol-god 't zegt, dan moet de AVRO wel helemaal over stag gaan lijkt me zo.  :)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #23 Gepost op: 1-04-2002, 22:45:13 »

En als de opper-mol-god 't zegt, dan moet de AVRO wel helemaal over stag gaan lijkt me zo.  :)


;)laat ons hopen dat de AVRO tv redactie morgen nog eens langs komt?







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #24 Gepost op: 1-04-2002, 23:19:02 »
Ik ga me aanmelden als kandi :)
Ik wil wel mol zijn dan dus 2003 wordt spannenddddddddd







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #25 Gepost op: 1-04-2002, 23:20:16 »

Ik ga me aanmelden als kandi :)
Ik wil wel mol zijn dan dus 2003 wordt spannenddddddddd


Met BM als mol moet 't wel de beste serie ooit worden!  ;)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #26 Gepost op: 1-04-2002, 23:21:25 »

Ik ga me aanmelden als kandi :)



succes BM.....maar dan ga je wel maar 1* per week langskomen om iets te posten op 't forum??  :-/

you'll be missed  :'(







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Thef Inal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #27 Gepost op: 20-04-2002, 12:47:18 »
1) IJsland of groenland, mooi land, door de kou raakt iedereen na een paar weken gefrustreerd, en kan de mol makkelijk zijn gang gaan (of is het in de zomer niet zo koud?)







Later, Thef

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #28 Gepost op: 20-04-2002, 13:56:23 »
1. Mexico, Zuid afrika, India, Mexico
2. nog een kerr George...  :)
3. ehmmmmmm
4. Het lijkt mij ook heel leuk om te weten welke vragen de kandidaten krijgen... bij John vroeg ik me dus echt af waarom die laatste 8 van de finale te moeilijk waren, had ie niet goed opgelet... en verder vroeg ik me ook af of wij het beter zouden doen??

Daarnaast vond ik in deze serie dat gedoe met het geld niet zo leuk... telkens ging er weer geld af in plaats van dat ze gewoon niets kregen. Dat was het allemaal heel verwarrend en blijkbaar ook voor de kandidaten
Leuker vind ik het met kleinere bedragen en dan alles of niets... dan merken we misschien ook eerder dat de mol geld achterover heeft gedrukt!








Offline ArPeVe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #29 Gepost op: 20-04-2002, 15:39:22 »
1. Noorwegen is volgens mij een prachtig land om WIDM op te nemen...








Offline Thef Inal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #30 Gepost op: 20-04-2002, 16:58:27 »
Of we veranderen het hele spel iets:
2 groepen, 10 belgen en 10 nederlanders zetten we op 2 tropische eilandenen in elke groep zit 1 mol. De twee groepen moeten tegen elkaar strijden op een ander speleiland, en de mol moet zorgen dat hun eiland verliest. Van het eiland dat het mintste geldverdiend heeft in een aflevering valt degene met de minste goeie antwoorden over de mol af. En wanneer er op elk eiland nog maar 5 man over zijn komt er samensmelting: de slechtste mol (die het meeste geld heeft verdiend) valt dan af. En daarna komen er nog groepsopdrachten waar de mol weer moet mollen. Bij alle opdrachten valt er geld en levensmiddelen te verdienen. Ook is het de taak van de mol om het leven op het eiland zo moeilijk mogelijk te maken: dus eten weg gooien, hutten vernielen etc.
En er komt een interactie in het spel, de SMS-pool, na elke aflevering sms je de mol winnaar en verliezer en de gene die de pool wint mag het jaar er na voor mol spelen.

Ik noem het spel Expeditie-Mol







« Laatst bewerkt op: 20-04-2002, 17:02:23 door Thef Inal »
Later, Thef

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #31 Gepost op: 20-04-2002, 17:25:31 »
Nou als je 't niet erg vind, heb ik liever geen kruising tussen WIDM en Expeditie Robbinson. 't zijn apart van elkaar 2 leuke programma's (WIDM is uiteraard leuker!), maar ze bij elkaar brengen lijkt me niks.

WIDM moet blijven zoals 't is!  :)








Offline snebbe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #32 Gepost op: 20-04-2002, 20:19:30 »
hear, hear..
ik ben het dus erg met je eens!








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #33 Gepost op: 21-04-2002, 09:08:28 »
uhm...land? wat dachten jullie van griekenland?
en de mol? geen idee verassing!!

iig ga ik me dit jaar ook opgeven, heb met sigrid gesproken en heb tips gehad... ;D dus ik ga even mijn best doen

en als ze me vragen of ik mol wil zijn...wie weet zeg ik wel ja...of nee...hmmmmm







always look on the bright side of life

Offline Thef Inal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #34 Gepost op: 21-04-2002, 11:13:31 »
Straks is het een WIDM met alleen maar forummers  ;D







Later, Thef

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #35 Gepost op: 21-04-2002, 12:25:27 »
beetje late reactie hoor, maareh... hou et maar bij het widm zoals et is, want een kruising van widm en expeditie lijkt me niet zo leuk

en et land...
als et maar een zonnig land is, dat ziet der een stuk leuker uit dan schotland. vond ik wel een leuke serie, maar et decor was altijd zo treurig met de regen, das gewoon nie leuk...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #36 Gepost op: 21-04-2002, 13:38:35 »
Zolang dr maar leuke mensjes in zitten vind k alles best :)








Offline dmdecalonne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol 2003
« Reactie #37 Gepost op: 22-04-2002, 16:14:40 »

Of we veranderen het hele spel iets:
2 groepen, 10 belgen en 10 nederlanders zetten we op 2 tropische eilandenen in elke groep zit 1 mol. De twee groepen moeten tegen elkaar strijden op een ander speleiland, en de mol moet zorgen dat hun eiland verliest. Van het eiland dat het mintste geldverdiend heeft in een aflevering valt degene met de minste goeie antwoorden over de mol af. En wanneer er op elk eiland nog maar 5 man over zijn komt er samensmelting: de slechtste mol (die het meeste geld heeft verdiend) valt dan af. En daarna komen er nog groepsopdrachten waar de mol weer moet mollen. Bij alle opdrachten valt er geld en levensmiddelen te verdienen. Ook is het de taak van de mol om het leven op het eiland zo moeilijk mogelijk te maken: dus eten weg gooien, hutten vernielen etc.
En er komt een interactie in het spel, de SMS-pool, na elke aflevering sms je de mol winnaar en verliezer en de gene die de pool wint mag het jaar er na voor mol spelen.

Ik noem het spel Expeditie-Mol


Jouw id lijkt verdacht veel op ons concept van de calazel, het nederlands-talige on-line mollenspel! Zo doen wij het namelijk ook (met die groepen en calazellen (zo heet de saboteur) dan). Wel belgen en nederlanders door elkaar, in het kader van de europese eenwording  ;) ;).
Meer info: http://www.hetspel.tk

greetz Dennis







Non enim coitus matrimonium facit, sed maritalis affectio...(Digesten 24, 1, 32, 13 - Ulpianus)