Maar over die laatste 3 kandidaten; hoe weet je dat het die volgorde zal zijn (verliezer/mol/winnaar)? Ik zal het maar gelijk zeggen: Dat weet je niet (maar het is wel een logische dat geef ik toe.) Het kan netzogoed een andere volgorde zijn....
tsja bertha531, er zit wel een simpele(!) redenering achter , maar of ze juist is ....ik volg gewoon de rode pijltjes (de afvallers)....de laatste 2 overblijvers vallen niet af (krijgen geen rood scherm), ik heb ze dan maar gewoon in alfabetische volgorde gezet, ttz Mol - Winnaar.
en ook afwachten of het allemaal zo verloopt, ik zou er geen geld op verwedden, zou niet de eerste keer zijn dat een theorie doodloopt na een paar weken (zie ook de theorie van de hele groene schermen), d'er is ook nog een andere theorie die zegt dat george , ellen & john de finale gaan spelen.
ikzelf ben er nog niet uit wie de Mol is : george of prince. vorige week was ik vrij zeker van prince, maar na gister zou'k weer naar george durven gaan....en zelfs als de theorie blijkt te kloppen dan kun je inderdaad met die laatste 3 alle kanten op, deze logica zal me misschien wel meer bevallen :

time will tell.....
groeten
vlaming