Auteur Topic: De oplossing!!, verwerkt in de INTRO [deel 2]  (gelezen 24215 keer)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: De oplossing!!, verwerkt in de INTRO [deel 2]
« Reactie #60 Gepost op: 16-03-2002, 18:16:04 »
We moeten Ellen wel als mogelijke finaliste beschouwen (zeg dan maar vaarwel tegen de volgt het slangetje om de afvaller te vinden theorie, volgens de welke Ellen er binnen 2 afleveringen de brui aan moet geven).
Maar... en dat staat nu wel vast, Ellen is de Mol niet.
Wanneer gaat zij nu eens iets verknoeien aub ?
Zij krijgt van mij alvast de prijs van de beste kandi voor het verdienen van het geld (oongeacht van wat er werkelijk door haar verdiend is).

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

aggie

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: 16-03-2002, 18:16:54 »

Citaat

Misschien dat we uit vlamings woorden op kunnen maken dat John, Ellen en George de laatste drie zullen zijn.
Met George als mol natuurlijk  :P

Je theorie klopt bijna, maar John is de mol ;D
Nee eerlijk gezegd zie ik Prince toch echt in het rijtje van laatste 3

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 16-03-2002, 18:19:33 »
Citaat

Misschien dat we uit vlamings woorden op kunnen maken dat John, Ellen en George de laatste drie zullen zijn.

het is een optie die ik niet uitsluit, maar die wel niet overeenkomt met de theorie van doris

Citaat

yep, en ellen zal dan winnen & john verliezen (zie ook die "2" die net voor z'n allereerste introductie in beeld komt)

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 16-03-2002, 18:51:15 »
wellicht vergezocht maar evt is ook de inhoud vd filmpjes belangrijk

ttz :
ellen maakt zege-gebaar : ze wint

george hakt boom om : hij maakt de andere één na één af , de mol

harry ts 10 witte schaapjes : hij is het zwarte schaap, verlies op de valreep

ciao
vlaming

Offline heike

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #64 Gepost op: 16-03-2002, 18:56:12 »
haha, leuk gevonden! en ik ben ook erg gevoelig voor alle aanwijzingen die mijn vermoeden bevestigen (john is mol en ellen wint)... dat zie ik graag!

maar of het ook waar is  ;)...

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 16-03-2002, 19:00:49 »

Citaat

Mag ik U erop wijzen dat John en George ook bij de Beatles al de eerste afvallers waren! ;D

molzot

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 16-03-2002, 19:12:37 »

Citaat

In afl. 2 stond bij kerstin een rijtje namen van deelnemers op alfabetische volgorde. in dezelfde aflevering stond bij prince dit rijtje
prince      george
harry       john
jantien     ellen
karen       kerstin
paméla     dick

Waren Jantien en Ellen niet andersom? Zo nee, moet ik effe mijn voorspelling vd pool veranderen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 16-03-2002, 21:51:01 »

Citaat

oppassen! ik heb het nog ff gechecked en voorlopig is het filmpje van Ellen het énige filmpje dat op identieke wijze in de uitzending komt :

Ik heb 't gisteren idd precies verkeerd om geredeneerd. Juist omdat 't filmpje van Ellen letterlijk voorkomt, moeten we haar nog niet schrappen. Maar 't was ook al laat he?  ;) Vandaag tijdens 't werken heb ik er ook nog aan gedacht dat ik 't verkeerd had neergezet, maar ik had eigenlijk niet gedacht dat 't zo van belang zou zijn.

Citaat
ik zou dit zéker in de gaten blijven houden

Dat ben ik ook zeker van plan. Volgende week weten we iig of 't filmpje van John letterlijk is...... :)

Citaat
Waren Jantien en Ellen niet andersom? Zo nee, moet ik effe mijn voorspelling vd pool veranderen.

Verander die maar, want dit is toch echt 't correcte rijtje!  ;)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 17-03-2002, 02:09:27 »

Citaat

dit is de enige correcte versie :

ik moet wel toegeven dat het een tijdje verkeerd op het forum stond, bijna niemand heeft het gemerkt  ;)

groeten ad voeten
vlaming

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 17-03-2002, 02:21:39 »
Wat heb je dat toch netjes in dat plaatje verwerkt Vlaming, mn complimenten! ;D

Maar over die laatste 3 kandidaten; hoe weet je dat het die volgorde zal zijn (verliezer/mol/winnaar)? Ik zal het maar gelijk zeggen: Dat weet je niet (maar het is wel een logische dat geef ik toe.) Het kan netzogoed een andere volgorde zijn....

Gr B.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 17-03-2002, 02:58:55 »
Citaat

Maar over die laatste 3 kandidaten; hoe weet je dat het die volgorde zal zijn (verliezer/mol/winnaar)? Ik zal het maar gelijk zeggen: Dat weet je niet (maar het is wel een logische dat geef ik toe.) Het kan netzogoed een andere volgorde zijn....

tsja bertha531, er zit wel een simpele(!) redenering achter , maar of ze juist is ....ik volg gewoon de rode pijltjes (de afvallers)....de laatste 2 overblijvers vallen niet af (krijgen geen rood scherm), ik heb ze dan maar gewoon in alfabetische volgorde gezet, ttz Mol - Winnaar.

en ook afwachten of het allemaal zo verloopt, ik zou er geen geld op verwedden, zou niet de eerste keer zijn dat een theorie doodloopt na een paar weken (zie ook de theorie van de hele groene schermen), d'er is ook nog een andere theorie die zegt dat george , ellen & john de finale gaan spelen.

ikzelf ben er nog niet uit wie de Mol is : george of prince. vorige week was ik vrij zeker van prince, maar na gister zou'k weer naar george durven gaan....en zelfs als de theorie blijkt te kloppen dan kun je inderdaad met die laatste 3 alle kanten op, deze logica zal me misschien wel meer bevallen :

time will tell.....

groeten
vlaming

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 17-03-2002, 10:18:52 »
ik vind de slangetjes theorie echt geweldig gevonden. en heb diep bewondering asl het ook echt de hint blijkt te zijn!  :D

maar ik betrap me erop dat theorieen die mijn voorspelling onderteunen de voorkeur geef (john, ellen wint en george verliest)  ;)

ik weet het, zoeken naar bevestiging... the self fullfilling prophecy, maar ik ontkom er gewoon niet aan (tenzijn ellen of john er volgende week uitvliegt)

Offline konijn

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 17-03-2002, 10:28:27 »

Citaat

....ik volg gewoon de rode pijltjes (de afvallers)....de laatste 2 overblijvers vallen niet af (krijgen geen rood scherm), ik heb ze dan maar gewoon in alfabetische volgorde gezet, ttz Mol - Winnaar.
ikzelf ben er nog niet uit wie de Mol is : george of prince. vorige week was ik vrij zeker van prince, maar na gister zou'k weer naar george durven gaan....en zelfs als de theorie blijkt te kloppen dan kun je inderdaad met die laatste 3 alle kanten op, deze logica zal me misschien wel meer bevallen :

Een reden om aan te nemen dat Harry de verliezer wordt: Hij is nummer drie in de slang, en dus de laatste afvaller.
Een reden om aan ten nemen dat George winnaar wordt: Hij is de nummer een 1 de slang. Hij blijft dus als laatse over, nadat hij de mol ontmaskert heeft.
Een reden om aan te nemen dat  Prince de mol is: Het afwijkende scherm kwam naar voren bij zijn biecht.

En toch blijf ik in de Pool Harry als mol noemen en George als verliezer en Ellen als winnaar, maar dat is vast niet goed.

Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 17-03-2002, 10:40:54 »

Citaat

Verander die maar, want dit is toch echt 't correcte rijtje!  ;)

Dat heb ik maar gedaan  ;D

Citaat

Gr B.

Ik denk dat het winnaar, mol, verliezer is. Van de laatste drie is de winaar het beste dus die komt als laatste in het rijtje (George), de verliezer (Harry) is het minste, dus komt als eerst na de een-a-laatste afvaller en de mol (Prince) staat er tussenin. Afgezien van dit denk ik wel dat George gaat winnen, want hij is de enige die Prince een beetje verdacht vind, de rest heeft Prince nog niet eens genoemd. Ben benieuwd op wie Harry en John volgende week stemmen... Oeps, off-topic ;D

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 17-03-2002, 10:53:09 »

Citaat

Een reden om aan te nemen dat Harry de verliezer wordt: Hij is nummer drie in de slang, en dus de laatste afvaller.
Een reden om aan ten nemen dat George winnaar wordt: Hij is de nummer een 1 de slang. Hij blijft dus als laatse over, nadat hij de mol ontmaskert heeft.
Een reden om aan te nemen dat  Prince de mol is: Het afwijkende scherm kwam naar voren bij zijn biecht.

't was inderdaad ook m'n eerste gedacht....alleen gaat het in de toekomst mogelijks niet meer bij m'n Mol passen  ;)

maar, er zijn dus nog aanwijzingen dat George gaat winnen, plus de muzikale hints kun je maar moeilijk aan George koppelen, wél aan Prince

gelukkig weten we niet alles zéker, anders was de spanning er nu al af

cheers
vlaming

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 17-03-2002, 10:59:58 »

Citaat

gelukkig weten we niet alles zéker, anders was de spanning er nu al af

Precies! Bovendien weten we nog lang niet zeker of de theorie wel klopt! Ik bedoel 't klopte met Karen, maar wie weet kunnen we deze theorie na aflevering 7 ook weer de prullenbak inflikkeren.....de spanning blijft toch tot de laatste 5 minuten van de allerlaatste aflevering!  ;)

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #76 Gepost op: 17-03-2002, 11:12:04 »
Jah, het blijft wel spannend, die afwachting om te zien of de 'gevonden' hints wel kloppen. Het groene scherm en de introfilmpjes zijn grandioos de mist in gegaan; nu nog even nagelbijten tot de volgende uitzending om te zien of Jantien er daadwerkelijk uit gaat.

Als dat zo is, ben ik mijn reservemol kwijt en verdwijnt ook Ellen definitief van de loonlijst. Blijft dan nog de top van het lijstje. Welke volgorde is de juiste? Volgens mij zullen de makers er wel rekening mee gehouden hebben dat een paar snoodaards dat beeld zouden opmerken en hebben ze de top drie door elkaar gehusseld.

Prince, George en Harry. Het zijn voor mij dan ook de sterkste kandidaten, dus dat belooft nog. Plus de wetenschap dat zowel Harry als George reeds richting Prince denken, zal dat de eindstrijd nog zo boeiend maken.

Maar eerst Jantien dus... 8)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #77 Gepost op: 17-03-2002, 11:18:25 »
ik denk dat harry de verliezer is, prince de mol en george de winnaar: ze staan in die volgorde in de 'slang', en in de finale wordt altijd eerst de verliezer, dan de mol en dan de winnaar bekend gemaakt... (tenminste, zo was het vorig jaar bij nl, en ik heb het nagevraagd bij mensen die ook belgie keken etc.)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 17-03-2002, 11:23:05 »
ik denk eigenlijk dat ze ons gaan verrassen volgende week...

ik kan me maar moeilijk indenken dat ze de complete volgorde van exits zomaar weggeven, lijkt me een beetje van het goede teveel? tot hier en niet verder denk ik.....maar je weet het nooit.....als jantien er dus niet uitgaat dan blijft er enkel prince & ellen over....misschien krijgen we wel een mega-verrassing met de exit van prince? wat me wel opgevallen is bij afl6 is dat hij de énige is die niet met z'n naam in beeld kwam bij interviews, bij de anderen stond er soms een naam , soms niet, slordigheid vd redaktie of hint?

groetjes
vlaming

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #79 Gepost op: 17-03-2002, 11:25:17 »
ik blijf er nog steeds bij dat, als we idd een mega verrassing krijgen en prince vliegt eruit, jantien dan de mol is, of als prince er op ellens plaats uitgaat ellen...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!