Auteur Topic: Afleveringen De Mol op video ?  (gelezen 10101 keer)

Offline Knikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je moet toch wat
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #40 Gepost op: 2-05-2002, 22:21:09 »
Ik ben nog op zoek naar video opname van serie 1.

Iemand die deze nog op band heeft staan?







« Laatst bewerkt op: 6-05-2002, 23:43:06 door Knikker »
Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #41 Gepost op: 6-05-2002, 08:20:56 »
charlotteeeeeeeeeee

ikke wille ooooooooooooooook
hint hint
ook serie 3 aflevering 1 tot en met uhm...nou nee tot de aflevering met de schaapjes geloof ik dus tot en met de aflevering van het vliegtuigje (toen ging Karen er toch uit?) Kon het voor die tijd niet opnemen ivm een kapotte video (baal baal)

give me a message please ;D

kusjus julia







always look on the bright side of life

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #42 Gepost op: 6-05-2002, 17:52:20 »

Ik ben nog op zoek naar video opname van serie 1.

Iemand die deze npg op band heeft staan?


Sorry dat ik nooit eerder gereageerd heb, maar ik heb NL reeks 2 en 3 ook op video staan (geen longplay) en kan kopiëren, MAAR heb het zo ontzettend druk (de laatste 2 maanden van mijn laatste jaar, dus examens, eindwerk, stageverslag,....) dat ik pas in juli tijd heb om ze te dubben.

En als je de 1e reeks vindt, Knikker, let me know. Ik heb er 1 aflevering nog van op video staan (aflevering 7, de saaiste (behalve de executie) )








Offline Lesser Spotted

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #43 Gepost op: 6-05-2002, 18:36:43 »
Hallo Robbieazerty,

Onder het motto: "Beter laat dan nooit"  :) wil ik de series 2 en 3 (in juli) graag van je overnemen !

Groeten,

EP









Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #44 Gepost op: 6-05-2002, 18:43:16 »
heeej robbie ik wil ze ook wel zelf kopieeren, als dat mag, anders w8 ik wel
charlotte








Offline Ayron

  • Forumlid
Ik heb 7 afleveringen van serie 1!!
« Reactie #45 Gepost op: 8-05-2002, 12:32:34 »
Ok ik heb dus alle afleveringen van de allereerste (en de leukste vind ik) serie van WIDM (in Down Under), behalve afl. 1 en 3!! ;D  Dus...wie heeft die??? Ik wil er vanzelfsprekend voor betalen. Ik denk alleen dat niemand afl. 1 heeft, omdat we toen nog niet wisten wat WIDM precies inhield  ???. Ik ben toen midden in afl. 1 gevallen, en gelijk verslaafd  :P, en heb toen alles verder opgenomen. Alleen is er over afl. 3 er per ongeluk (door mijn moeder) iets anders heengenomen!! >:(  








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #46 Gepost op: 9-05-2002, 15:11:47 »
Ik heb een kopieer poging ondernomen en het wilo nog niet erg lukken : Charlotte- hoe moet dat ? Twee video's met elkaar verbinden geeft waardeloos beeld .. help :)

Wil ze eventueel wel naar je opsturen ( heb alleen aflevering 3 !) zodat je ze zelf kunt kopieren ? ( en je waarschijnlijk nogal veel reacties krijgt van mensen die ook een kopietje willen )







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #47 Gepost op: 9-05-2002, 19:53:26 »
volgens mij moet je allebij de recorders aansluiten op de tv, en dan met de ene video afspelen, en met de ander opnemen van het video kanaal ofzo maar dat weet ik ook niet.... :-/








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #48 Gepost op: 9-05-2002, 19:57:01 »
Ja zoiets, ik weet het zelf niet hoe het moet met 2 video's. Ikheb een video en een tv met ingebouwde video, dus ik moet het gewoon aan die tv aansluiten. Ik heb daar trouwens ook een SCART kabel voor nodig. die had ik van mijn CD-I. Die zit ook op een playstation.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #49 Gepost op: 10-05-2002, 10:03:22 »
Ik zal vandaag nog eens een poging tot doen .. waarom wil dat verdorie niet gewoon in een keer goed :) .. Geen playstation hier.. dus zal dat met die snoertjes anders moeten doen .. ik had eerst de twee video's met elkaar verbonden, snoertje tussen video ou en in ,maar dat werkt niet echt .. leek me wel het meest logisch .. ??
Poging twee, bericht volgt,.







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #50 Gepost op: 10-05-2002, 10:44:50 »
veel geluk  ;)








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #51 Gepost op: 16-05-2002, 16:10:24 »
Nou, het lukt voor geen ene meter ! Kan nog een poging uitzoeken gaan doen over hoe krig ik hem in de compyter en vandaar op CDROM ? .. maar dat gaat waarschijnlijk nog langer duren... dus.. ik wil best mijn banden uitlenen ( met de garantie dat ik ze ook weer terug krijg !!) zodat iemand anders ze over kan nemen, maar hier wordt t denk ik niet zo'n succes.. beeld blijft storen en in zwart wit ..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #52 Gepost op: 4-06-2002, 11:41:29 »
Na de blikseminslag nu een nieuwe televisie.. met ingebouwde video, dus ik ga nog een kopieer poging wagen, moet nu en stuk makkelijker ( ?? ) zijn dacht ik ..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Lesser Spotted

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #53 Gepost op: 4-06-2002, 16:24:50 »
Highwaykind,

Ik hou me nog steeds aanbevolen voor een kopie !!!!










Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #54 Gepost op: 17-06-2002, 19:47:10 »
Ben er nog steeds hoor, wou weer gaan prutsen maar de stekker paste nergens, ik schijn een SCART kabel nodig te hebben, en ga die dus dit weekeinde kopen.
Zal blijven posten .. maar moet nu denk ik wel gaan lukken met die banden !

Corien







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #55 Gepost op: 18-06-2002, 14:08:14 »
jaaaaa toppie!!!!








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #56 Gepost op: 13-07-2002, 13:06:06 »
EINDELIJK !!!
Scart kabel op internet besteld, die is vandaag aangekomen en ik KAN KOPIEEREN !!

Nou nog even kijken wat het makkelijkst is.. dat iedereen die kopieen wil mij even een mailtje stuurt lijkt me handig , en dan zelf even lege video's koopt en die naar mij opstuurt met daarbij genoeg postzegels of geld om ze ook weer terug te krijgen. ( hangt van gewicht af zie site www.ptt-post.nl ) Ik zit nogal ver van een video-verkopende winkel en het postkantoor af.. en dan even in de e-mail welke afleveringen je wilt hebben, ik geloof dat alle afleveringen 4 banden zijn ? Nog even controleren.. En dan een kleine vrijwillige bijdrage voor de moeite :) .. verdien ik er ook nog een klein beetje aan ..

Corien







« Laatst bewerkt op: 4-07-2011, 13:10:28 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #57 Gepost op: 15-07-2002, 18:29:50 »
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
ROtVideo !!!
Ik had even geprobeerd of ik over kon nemen en toen leuk hier gepost en een paar e-mails verstuurd, MAAR HET WIL TOCH NIET !!! Ik krijg een kopie met deels prima beeld en geluid en deels zwart-wit en waardeloos >>!! dat wisselt elkaar om de minuut af zo ongveeer.. ik ga even aan iemand vragen ( wie ? ) hoe dit opgelost kan ..
*Keep back 100 Ft.. slecht humeur* LOL







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #58 Gepost op: 16-07-2002, 19:23:49 »
Laatste POST - Slechte beeld kwam door kopieerpoging van een beveiligde video, de MOL lukt gewoon goed :)
Marleen, je video's zijn klaar,goed gelukt ( jippie !) en je hebt ze dinsdag weer (computercrash - e-mail kwijt )! Wie nog meer kopieen wil moet maar even een e-mail sturen.. Marleen had 't wel mooi gedaan : PostPak ( zo'n doos) van de PTT met 10 uur aan lege videobanden er in en een envelopje met geld voor verzendkosten terug(€6,25 geloof ik ) en voor de moeite.
Alle afleveringen is 11 uur, 2 banden van 4h en 1 van 3h moet dus genoeg zijn.( rekenwondertje hé?)

Corien







« Laatst bewerkt op: 4-07-2011, 13:10:42 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Afleveringen De Mol op video ?
« Reactie #59 Gepost op: 18-01-2003, 14:13:06 »
Euhm...waarom gebruik je geen longplay? Of heb je die optie niet op jouw video?
Dan heb je maar de helft minder videobanden nodig, scheelt stukken!
Ik heb bv Ned mol 1 compleet op 1 band van 4 uur staan  :D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD