Ik weet niet of je mijn post goed hebt gelezen maar dit was wel een soort van alternatief wat mij iig beter uitkomt.. 
ok ok...

is dat dan de zaterdag of de zondag of maakt dat niet uit?
Elmar, vanwege die opmerking was ik er dus wel vanuit gegaan dat je zin had om te komen. Mooi dat idd blijkt dat dat zo is

.
Daan, 4 december 'ligt niet goed', is dat een absolute kan-niet of een liever-niet? Anders kunnen we hem helemaal schrappen nl...

Ff kijken of ik het zo goed begrijp...
zondag 28 nov: Daan, Elmar, Annuh, Giorgio, ik (Molcrazy mss, @miesh, A&K en EIDM niet)
zaterdag 4 dec: EIDM, Giorgio, ik (Molcrazy en A&K mss; @miesh, Annuh en Daan niet; Elmar??)
zaterdag 11 dec: Daan, @miesh, ik (A&K mss; Annuh niet; Elmar?? Giorgio?? EIDM?? Molcrazy??)
zondag 12 dec: @miesh, Daan (A&K niet; ikzelf eigenlijk niet maar als het dat wordt kom ik uiteraard wel... Annuh?? Elmar?? Giorgio?? EIDM?? Molcrazy??)Willen de mensen met vraagtekentjes achter hun naam even snel antwoorden of het een wel of een niet is voor die betreffende data... en als er iets niet klopt, aub ook snel doorgeven.
Petrick en Idefix, hoe zit het met jullie, nog enige animo om te komen??
Zaterdag 4 dec lijkt mij persoonlijk wel geschrapt te kunnen worden... Op 28 nov hebben we in principe al 5 mensen oftewel genoeg om lootjes te kúnnen trekken... (ondanks mijn grote verdriet vanwege Anne-Marie maar het is mss te egoistisch om daar te veel van te laten afhangen

.)
Over de plaats zou ik willen opmerken dat t me logisch lijkt dat als Molcrazy komt en Anne-Marie niet, dat het Breda wordt; als Anne-Marie komt maar Molcrazy niet, dat het Gouda wordt. Zij moeten tenslotte toch het verst reizen... Als ze allebei mochten komen

moeten we nog maar even bekvechten.
Oja, Annuh, is elke zaterdag een absolute kan-niet voor jou, of is er mss een liever-niet bij waarop je dus evt wel zou kunnen komen...??