Poll

Heb jij er zin an?

Ja
15 (55.6%)
Nee
12 (44.4%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Sinterklaasmeeting: 28 november 2004 te Breda  (gelezen 30206 keer)

Offline Petrick

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Butters is dé man!
Re: Sinterklaasmeeting 2004
« Reactie #20 Gepost op: 14-10-2004, 18:04:46 »
Wat is die meeting eigenlijk?
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #21 Gepost op: 14-10-2004, 19:13:07 »
eeh, ik heb eens in mijn (overvolle) agenda gekeken en in principe kan ik op de Annemieke voorgestelde dagen helaas niet, omdat ik op 3 data in Italië zit (27+28 nov, 4 dec) en op 11 december heb ik waarschijnlijk ook al iets. Jammer
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 14-10-2004, 19:54:25 »
Het lijkt me wel leuk om te komen, als ik van mn ouders zou mogen, maar ik kan ook op de meeste van de voorgestelde data niet, ik kan eigenlijk alleen 4 dec, en ergens in januari (ook maar 1 weekend) dus ik zit weer veel te vol gepland :( Maar als ik zou kunnen lijkt het me wel leuk om te komen.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 15-10-2004, 11:44:39 »
Petrick, jullie kennen in België toch ook wel een soort Sinterklaas? De meeting houdt in dat we lootjes trekken (via internet) met de mensen die meedoen, en voor degene die je hebt getrokken maak je dan een gedichtje en/of kleine surprise (daar moeten we nog over overleggen) en koop je een klein cadeautje. Kruidnoten e.d. worden ingeslagen, dus gezellige middag gegarandeerd! ::ok::

Nostradamus, jammer dat je dan niet kunt! Heb je een andere datum in november of december waarop je wel kunt of doe je het dan maar liever niet?

EIDM, leuk dat je het leuk vindt ;D, en 4 dec is er toch iig 1! ::ok::

Dan nu dus de zeer dringende vragen aan iedereen die graag mee wil doen:
Kun je op zondag 28 november en/of op zaterdag 4 december en welke van deze twee komt je het beste uit? Als je op beide data niet kunt, heb je dan een voorstel voor een alternatief?
Kun je naar Breda en/of Gouda komen en welke van deze twee komt je het beste uit? Als allebei die plaatsen onmogelijk te bereiken zijn voor je, heb je dan een voorstel voor een alternatief?

Plz zo snel mogelijk (in dit topic) deze vragen beantwoorden! Thx! Laten we als deadline voor de antwoorden zeggen: zaterdag 23 oktober en een week later (na definitieve aanmelding via pm naar mij of wie het het liefst wil regelen) de lootjes trekken, dus op zaterdag 30 oktober.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 15-10-2004, 11:47:20 »
4 december kan ik wel, en gouda komt voor mij denk ik het beste uit.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #25 Gepost op: 15-10-2004, 13:45:05 »
Ik denk dat ik helaas niet kan komen, ook in verband met de reistijd en zo. Op beide data heb ik trouwens ook al wat anders gepland ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 16-10-2004, 11:13:42 »
Ok EIDM, thx voor je reactie!
Yvje, jammer!

Ik kreeg gisteren een mailtje van die site, daar weten ze dus ook dat het wel eens tijd wordt...!
Hoi,

Je hebt vorig jaar lootjes getrokken bij lootjestrekken.nl. Ook dit jaar
kun je weer automatisch per e-mail lootjes trekken en verlanglijstjes
uitwisselen voor Sinterklaas en Kerstmis.

Vorig jaar is via lootjestrekken.nl totaal EUR 5.374,- geschonken aan het
Ronald McDonald Kinderfonds. Bedankt!
Dit jaar kunnen bezoekers van de website een donatie doen voor Unicef. Dus
gemak voor de feestdagen en bovendien nog steun voor Unicef ook!

Veel plezier dit jaar!

http://www.lootjestrekken.nl

Met vriendelijke groet,

lootjestrekken.nl

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 16-10-2004, 22:08:17 »
Nieuwe Poll!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
Re: Sinterklaasmeeting 2004, Nieuwe Poll!
« Reactie #28 Gepost op: 16-10-2004, 22:12:11 »
Het weekend van 27 november kan ik absoluut niet.. :( (ik ben wel in de buurt van Gouda) En dat weekend erna komt ook niet goed uit ivm 5 december zelf, vooral omdat ik niet zomaar ff op en neer kan reizen. Dus.. waarschijnlijk wordt het dit jaar niet voor mij.. Het weekend na 5 december kan ik hoogstwaarschijnlijk wel.. maargoed.. en het liefst (duhh) in Gouda.
« Laatst bewerkt op: 16-10-2004, 22:13:43 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #29 Gepost op: 16-10-2004, 22:47:44 »
Het idee van de Sinterklaasmeeting lijkt mij op zich wel leuk. Ik heb het druk met de unief, maar langs de andere kant zou ik ook wel eens graag een meeting van RN meemaken. ALS ik zou komen, zou ik zelf kiezen voor Breda aangezien dat het dichtst bij Turnhout ligt (denk ik toch, geografie is niet mijn sterkste punt) en verder zou ik ook een zaterdag verkiezen, hoewel ik zie dat als het op een zaterdag plaatsvindt het in december is, terwijl ik liever een datum zo ver mogelijk van Kerstmis prefereer.

Ik moet er dus nog eens goed over nadenken.
Gabriël is de Mol

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 17-10-2004, 12:56:38 »
de zondag zoiezo niet voor mij omdat ik de maandag terug naar m'n kot moet  ;) en voor de rest vechten jullie het maar uit  ;D maar schik vooral geen datum naar mij hoor, als het de zondag beter past voor Annuh, doe dan maar zo want de kans dat zij komt is zoiezo groter  ;)
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 18-10-2004, 11:18:06 »
waarschijnlijk wordt het dit jaar niet voor mij..
Nou, ik weet niet of je mijn vragen goed gelezen hebt, maar het is toegestaan om een alternatief te geven dat voor jou wel goed uitkomt hoor... :\'(

Debbie, uhh, kunnen we daar niet gewoon uit lezen dat je helemaal niet kunt komen? :-X :-\\ ??? Want de redenatie dat je op zondag niet kunt omdat je op maandag iets hebt, snap ik nog niet helemaal, sorry... :-X Maar iig, jammer!

Voor iedereen...
Kun je op zondag 28 november en/of op zaterdag 4 december en welke van deze twee komt je het beste uit? Als je op beide data niet kunt, heb je dan een voorstel voor een alternatief?
Kun je naar Breda en/of Gouda komen en welke van deze twee komt je het beste uit? Als allebei die plaatsen onmogelijk te bereiken zijn voor je, heb je dan een voorstel voor een alternatief?

Plz zo snel mogelijk (in dit topic) deze vragen beantwoorden! Thx! Deadline voor de antwoorden: zaterdag 23 oktober en een week later (na definitieve aanmelding via pm) de lootjes trekken, dus op zaterdag 30 oktober.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 18-10-2004, 13:20:46 »
Geeft lekker veel duidelijkheid voor jullie, zo'n poll...
 ::rofl::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #33 Gepost op: 18-10-2004, 13:31:34 »
Nou, ik weet niet of je mijn vragen goed gelezen hebt, maar het is toegestaan om een alternatief te geven dat voor jou wel goed uitkomt hoor... :\'(
Ik weet niet of je mijn post goed hebt gelezen maar dit was wel een soort van alternatief wat mij iig beter uitkomt.. ;)

Het weekend na 5 december kan ik hoogstwaarschijnlijk wel.. maargoed.. en het liefst (duhh) in Gouda.
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #34 Gepost op: 18-10-2004, 19:20:38 »
Ehm, zaterdag 4 december ligt me absoluut niet goed. zondag de 28e kan wel denkik, en het weekend na 5 december kan ook heel goed.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 18-10-2004, 21:21:09 »
Ehm, zaterdag 4 december ligt me absoluut niet goed. zondag de 28e kan wel denkik, en het weekend na 5 december kan ook heel goed.

Dus dan zou 4 december in Breda sowieso niet in de poll kunnen  ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #36 Gepost op: 18-10-2004, 21:22:33 »
Inderdaad. :)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #37 Gepost op: 18-10-2004, 23:50:56 »
Als het goed is kan ik beide data, maar ik ben wel nogal druk met dingen enzow
Eindelijk...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #38 Gepost op: 18-10-2004, 23:52:14 »
Ik kreeg vandaag een herinnering in mijn telefoon. Ik weet niet meer wanneer ik het er in had gezet, maar waarschijnlijk hadden we ooit afgesproken dat de sinterklaasmeeting op 28 november zou zijn. En dus heb ik die datum tot nog toe vrij gehouden.

En verder wil ik nog even kwijt dat ik het raar vind dat ik op de lijst van deelnemers sta, terwijl ik nog nergens heb toegezegd te komen. Ik heb alleen maar gezegd dat ik niet kom als het bij Daan is omdat het dan te ver is.
Maar bij deze wil ik mij toch aanmelden.

EDIT: Ik zie te laat dat er een verschil is tussen 28 november (Gouda) en 28 november (Breda) en ik heb verkeerd gestemd :-\\ Ik wilde dus voor Gouda stemmen want zoals ik al zei vind ik de afstand naar Daan te ver....
« Laatst bewerkt op: 18-10-2004, 23:54:33 door Elmar »
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 19-10-2004, 18:53:15 »
Ik weet niet of je mijn post goed hebt gelezen maar dit was wel een soort van alternatief wat mij iig beter uitkomt.. ;)
ok ok... :-[ is dat dan de zaterdag of de zondag of maakt dat niet uit?

Elmar, vanwege die opmerking was ik er dus wel vanuit gegaan dat je zin had om te komen. Mooi dat idd blijkt dat dat zo is ;).
Daan, 4 december 'ligt niet goed', is dat een absolute kan-niet of een liever-niet? Anders kunnen we hem helemaal schrappen nl... ::)

Ff kijken of ik het zo goed begrijp...
zondag 28 nov: Daan, Elmar, Annuh, Giorgio, ik (Molcrazy mss, @miesh, A&K en EIDM niet)
zaterdag 4 dec: EIDM, Giorgio, ik (Molcrazy en A&K mss; @miesh, Annuh en Daan niet; Elmar??)
zaterdag 11 dec: Daan, @miesh, ik (A&K mss; Annuh niet; Elmar?? Giorgio?? EIDM?? Molcrazy??)
zondag 12 dec: @miesh, Daan (A&K niet; ikzelf eigenlijk niet maar als het dat wordt kom ik uiteraard wel... Annuh?? Elmar?? Giorgio?? EIDM?? Molcrazy??)

Willen de mensen met vraagtekentjes achter hun naam even snel antwoorden of het een wel of een niet is voor die betreffende data... en als er iets niet klopt, aub ook snel doorgeven.

Petrick en Idefix, hoe zit het met jullie, nog enige animo om te komen??

Zaterdag 4 dec lijkt mij persoonlijk wel geschrapt te kunnen worden... Op 28 nov hebben we in principe al 5 mensen oftewel genoeg om lootjes te kúnnen trekken... (ondanks mijn grote verdriet vanwege Anne-Marie maar het is mss te egoistisch om daar te veel van te laten afhangen ::).)

Over de plaats zou ik willen opmerken dat t me logisch lijkt dat als Molcrazy komt en Anne-Marie niet, dat het Breda wordt; als Anne-Marie komt maar Molcrazy niet, dat het Gouda wordt. Zij moeten tenslotte toch het verst reizen... Als ze allebei mochten komen ::jaja:: moeten we nog maar even bekvechten.

Oja, Annuh, is elke zaterdag een absolute kan-niet voor jou, of is er mss een liever-niet bij waarop je dus evt wel zou kunnen komen...??