Auteur Topic: Het topic waar het nergens over gaat en toch weer wel (of zoiets)  (gelezen 23108 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #60 Gepost op: 28-10-2004, 00:54:20 »
wat zal ik hier eens voor branieachtigs posten.. Een uitgelezen topic om me eens flink te misdragen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #61 Gepost op: 28-10-2004, 01:53:20 »
een uur later....
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #62 Gepost op: 28-10-2004, 02:08:45 »
Dorine is een enorme trut...

::pinokkio::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #63 Gepost op: 28-10-2004, 02:09:16 »
Het kost even tijd, maar dan heb je ook wat.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #64 Gepost op: 28-10-2004, 02:10:31 »
jeetje zeg, nu ben ik gekwetst hoor :o Ik kan helemaal niet tegen grof taalgebruik en beledigingen :o
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #65 Gepost op: 28-10-2004, 02:23:47 »
open ff een scheldtopic en ga daar ontopic wezen joh... veel leuker!!!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #66 Gepost op: 28-10-2004, 02:33:37 »
ga jij dan vloeken in het telefoonrekening topic ? ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #67 Gepost op: 28-10-2004, 02:40:47 »
Tja...
Geniet nooit met mate...

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #68 Gepost op: 28-10-2004, 02:42:57 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #69 Gepost op: 28-10-2004, 08:12:14 »
wordt steeds leuker dit topic
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #70 Gepost op: 28-10-2004, 20:10:39 »
jeuj ik heb mn haar geverfd, het is geluhukt!!!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #71 Gepost op: 28-10-2004, 20:26:43 »
FOTOOOOOOOH
er was eens......

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #72 Gepost op: 28-10-2004, 22:21:40 »
hehe ja heel even dan, smoelenboek :)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #73 Gepost op: 30-10-2004, 09:34:18 »
KANPEOGLERKOGGIE
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #74 Gepost op: 31-10-2004, 01:07:25 »
Nou ff netjes hier dan he ::trots::

M'n vriendin ging trouwen vandaag en op zich zoog de dag behoorlijk, tenminste ik vond het niet zo bijzonder en het feest .... nou dat ik al thuis ben een tijdje zegt al genoeg denk ik.... Maar het zien van alles en het toch iets vastleggen of zo heeft me wel aan het dneken gezet ik had toch niks beters te doen, damn ik hoop dat ze niet op deze kijkt ::rofl:: Dus ik zie het eik toch wel zitten maar wilde het eigenlijk nooit want ik had altijd gezegd: óf ik trouw met alles erop en eraan óf ik trouw niet en met alles erop en eraan is eigenlijk niet meer te betalen dus vandaar eigenlijk dat ik (we) zoiets hadden van, dan toch niet, je gaat er heus niet meer van elkaar houden of zo. Maar goed... Ik vond het vandaag toch wel echt iets hebben dus ik zal eens een balletje opgooien bij mijn werderhelft ::tandpastasmiley::

Zoo Anzj, dat was het ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #75 Gepost op: 31-10-2004, 01:24:28 »
Nou ff netjes hier dan he ::trots::

M'n vriendin ging trouwen vandaag en op zich zoog de dag behoorlijk, tenminste ik vond het niet zo bijzonder en het feest .... nou dat ik al thuis ben een tijdje zegt al genoeg denk ik.... Maar het zien van alles en het toch iets vastleggen of zo heeft me wel aan het dneken gezet ik had toch niks beters te doen, damn ik hoop dat ze niet op deze kijkt ::rofl:: Dus ik zie het eik toch wel zitten maar wilde het eigenlijk nooit want ik had altijd gezegd: óf ik trouw met alles erop en eraan óf ik trouw niet en met alles erop en eraan is eigenlijk niet meer te betalen dus vandaar eigenlijk dat ik (we) zoiets hadden van, dan toch niet, je gaat er heus niet meer van elkaar houden of zo. Maar goed... Ik vond het vandaag toch wel echt iets hebben dus ik zal eens een balletje opgooien bij mijn werderhelft ::tandpastasmiley::

Zoo Anzj, dat was het ;D

Lief van je dat het allemaal verteld...

Ik zal even mijn verhaal vertellen...Ik en mijn partner zijn ook niet zo van dat traditionele gedoe,met bruiloft paardjes koetsen en oplaten van duiven..
 Zo'n superbruiloft is dan ook niets voor ons, buiten de extreme kosten zagen wij die hele toestand niet zo zitten...We hebben gewoon gekozen voor een  feest en geen gedoe met jurk en koetsjes etc.

We zijn op een gratis trouwdag  8) getrouwd en met onze getuigen een dag wezen stappen in Maastricht, eten, winkelen, weer eten en toen naar onze stamkroeg gegaan..

Vanuit Maastricht hebben we kaarten gestuurd dat we getrouwd waren en iedereen uitgenodigd voor een borrel het weekend daarna in ons huis/tuin party  8)
En het was leukkkkkkkk..!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #76 Gepost op: 31-10-2004, 09:08:24 »

Ikzelf wilde altijd in stilte trouwen, lekker met zijn tweetjes naar het stadhuis in een plaats waar niemand je kent...maar afijn ik kon dat uiteindelijk mijn ouders niet aan doen...ben dus getrouwd met alleen de naaste famillie er bij, en op ons feest waren 27 mensen aanwezig.
Op de grote dag zelf hebben we kaarten verstuurd naar alle bekenden en overige famillieleden...en dat viel niet altijd in goede aarde...

Wel ben ik samen met mijn kersverse man naar mijn werk geweest omdat de kindertjes het natuurlijk reuze spannend vonden om hun juffie in een jurk te zien....ook die jurk was niet de bedoeling omdat ik graag in mijn eigen vertrouwde kloffie wilde trouwen...maar in dit geval zou ik twee teleurgestelde (schoon) moeders hebben...ach de jurk was mooi hoor...een sissimodel maar toch heb ik naderhand spijt dat ik hem gekocht heb want het is maar voor één dag in je leven dat je hem aan hebt.

Mijn vriendin wilde altijd een hele grote bruiloft hebben met idd koetsjes etc...maar na het zien van de intieme sfeer bij ons heeft ze er ook voor gekozen om in alle rust te trouwen...en daar heeft ze geen spijt van gekregen.
Mijn broer daarentegen had ruim 300 bruiloftsgasten op zijn grote dag...bleuh vond ik dat want ook wij moesten als famillie elke gast een handje geven....

maaar afijn slaat enrgens op mijn post maar ik wilde ook ff reageren ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #77 Gepost op: 31-10-2004, 12:40:07 »


Lief van je dat het allemaal verteld...

Ik zal even mijn verhaal vertellen...Ik en mijn partner zijn ook niet zo van dat traditionele gedoe,met bruiloft paardjes koetsen en oplaten van duiven..
 Zo'n superbruiloft is dan ook niets voor ons, buiten de extreme kosten zagen wij die hele toestand niet zo zitten...We hebben gewoon gekozen voor een  feest en geen gedoe met jurk en koetsjes etc.

We zijn op een gratis trouwdag  8) getrouwd en met onze getuigen een dag wezen stappen in Maastricht, eten, winkelen, weer eten en toen naar onze stamkroeg gegaan..

Vanuit Maastricht hebben we kaarten gestuurd dat we getrouwd waren en iedereen uitgenodigd voor een borrel het weekend daarna in ons huis/tuin party  8)
En het was leukkkkkkkk..!!

Leuk anzj om jouw story te horen :D
Over zoiets zit ik ook te denken idd, gewoon ff snel snel cheapy naar het stadhuis en dan een feest geven. al die formaliteiten hoeven voor mij ook niet echt denk ik maar die jurk wil ik dan weer wel hahaha.

Leuk om jouw verhaal te lezen Bakkertje ::jaja:: geweldig om die versachillen te lezen allemaal :D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Het Grote Ontopic Topic
« Reactie #78 Gepost op: 1-11-2004, 11:04:31 »
mijn trouwschoentjes waren twee maten te klein, we zouden om tien uur in de kerk moeten zijn, maar de bruidegom en schoonvader gingen pas om half elf de deur uit om een sjieke auto te gaan huren. ikzelf zat al vanaf zeven uur in de ochtend bij de visagiste in een corset geregen met veel make-up en mijn haar stijf omhoog van de lak. een plaatje hoor, daar niet van....
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote topic waar off-topic on-topic is en on-topic off-topic!
« Reactie #79 Gepost op: 1-11-2004, 11:22:57 »
Das de naam die het moet hebben.