Auteur Topic: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde  (gelezen 12639 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #20 Gepost op: 23-09-2004, 11:34:28 »
Ik zou heel graag de rol van verloofde willen spelen...heerlijk lijkt me dat... ::rofl::

het zou me bij het zien van de laatste aflevering enorm verbazen als ze echt zouden trouwen...want ik geloof nooit dat haar ouders er in zullen trappen...paps was nu al vreselijk achterdochtig toen rani hem opbelde emt de vraag of ze wilden komen.....Leuke format...maar wel echt amerikaans... ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #21 Gepost op: 23-09-2004, 12:55:02 »
ok thnx..
stuk duidelijker nu!
::ok::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #22 Gepost op: 24-09-2004, 15:15:34 »
Ik geloof dat ons nog heel wat staat te wachten.

Het opstaan van die vader kan ook zo gemonteerd zijn dat het lijkt dat hij bezwaar wil gaan maken ::vergroot:: Maar dat hij voor wat anders opstaat.

Ik krijg maar het gevoel dat Randi steeds meer begrip, gaat krijgen voor Steve zijn slechte eigenschappen. Ik geef haar een goede kans het te halen.

Gevoelsmatig geloof krijg ik zelf nog het idee voor wat heel anders, maar dat zal wel niet ::niet-ok::
Gek zijn is gezond

Offline DNA

  • Forumlid
  • The future starts here....
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #23 Gepost op: 26-09-2004, 23:57:00 »
idd een erg leuk programma. Maar het is toch zo dat na de volgende aflevering de familie van Randi wordt ingelicht dat het nep is? Zoiets hoorde ik in een voorstukje. Dat ze denkt dat ze haar familie in de maling neemt, maar eigenlijk neemt ze zichzelf in de maling.

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #24 Gepost op: 28-09-2004, 17:09:04 »
vanavond weer!!! ;D ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #25 Gepost op: 29-09-2004, 12:07:14 »
't was gisteren weer erg leuk!  ::ok::

Echt geweldige zet om Steve eerst zich heel goed te laten gedragen tegenover Randi's familie en de dag erna helemaal los te gaan.  ;D  Die blikken van Randi's familie op de avond met de familie van Steve zijn echt hilarisch!  ::rofl::

En volgens mij gaat 't nu echt helemaal rampzalig worden nu dat Randi en Steve aangekondigd hebben dat ze al over 3 dagen gaan trouwen. Randi's familie zal er echt alles aan gaan doen om dat huwelijk te voorkomen. 't wordt nog heel erg moeilijk voor Randi aan de beelden van volgende week te zien.  ;D

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #26 Gepost op: 2-10-2004, 10:50:35 »
Het was echt zooooo grappig!!! ::rofl:: Die twee families botsten echt zo met elkaar, (expres natuurlijk) Die kop van de vader van Randi toen ze ook een boer liet!! ::rofl:: Ik blijf erbij dat ze het niet gaat redden hoor, haar broer Patrick geloof ik wil zoals het er nu uitziet helemaal niet komen. En het blijft zo dat je in de voorstukjes aardig wat lege stoelen ziet, en dan ook nog Randi's vader die opstaat als de man vraagt of er nog iemand tegen het huwelijk is... Ben benieuwd... ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #27 Gepost op: 2-10-2004, 20:17:26 »
enorrum vermakelijk dit ;D ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #28 Gepost op: 9-10-2004, 23:40:47 »
Ik vond het eerst een vreselijk programma, maar ik betrapte me er zelf op dat ik de laatste 2 weken steeds bleef hangen ... volgende week ga ik zeker kijken hoe het afloopt! :D

Offline amarante

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pluk de dag,leef nu
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #29 Gepost op: 10-10-2004, 01:17:07 »

Ik kijk wel eens en raak gefascineerd door het gedrag van Steve en meer nog door het gedrag van Randi.
Maar wat ik niet snap is hoe de programmamakers de familie van Randi kunnen filmen.
Met wat voor excuus zijn ze binnengekomen?Ik heb de eerste 2 afleveringen gemist en kijk nu minder omdat ik hierop geen antwoord weet en vermoed dat het echt allemaal doorgestoken kaart is...
Ik snap dat Randi dollartekens in haar ogen heeft en dat ze in eerste instantie denkt dat Steve die ook heeft. Grote verrasing want Steve's gedrag is totaal tegenovergesteld. Heeft ze hem wel eens gevraagd waarom hij zo doet? Ik vind haar zo lijdzaam of is dit van tevoren afgesproken?
En nogmaals hoe verklaart het camerateam hun aanwezigheid in het huis van Randi's ouders?
Voor mij is het totaal onduidelijk. Weet iemand waarom de ouders van Randi geen vragen hebben over de cameraploeg?

te paard, te paard!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #30 Gepost op: 10-10-2004, 01:54:10 »

Ik kijk wel eens en raak gefascineerd door het gedrag van Steve en meer nog door het gedrag van Randi.
Maar wat ik niet snap is hoe de programmamakers de familie van Randi kunnen filmen.
Met wat voor excuus zijn ze binnengekomen?Ik heb de eerste 2 afleveringen gemist en kijk nu minder omdat ik hierop geen antwoord weet en vermoed dat het echt allemaal doorgestoken kaart is...
Ik snap dat Randi dollartekens in haar ogen heeft en dat ze in eerste instantie denkt dat Steve die ook heeft. Grote verrasing want Steve's gedrag is totaal tegenovergesteld. Heeft ze hem wel eens gevraagd waarom hij zo doet? Ik vind haar zo lijdzaam of is dit van tevoren afgesproken?
En nogmaals hoe verklaart het camerateam hun aanwezigheid in het huis van Randi's ouders?
Voor mij is het totaal onduidelijk. Weet iemand waarom de ouders van Randi geen vragen hebben over de cameraploeg?



Omdat ze mee deed aan een real life serie....En dan komen er altijd camera's mee.

Steve's gedrag.....Hij komt toch wel met een mooi bruidje voor hem dus niet echt moeilijk, hij is tenslotte de acteur in het complot..
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline amarante

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pluk de dag,leef nu
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #31 Gepost op: 10-10-2004, 02:51:56 »

Dank je wel dat wilde ik even weten. Ik vraag me af of geld integriteit kan compenseren, maar ja, op die gedachte is de show gebouwd.
Het moet in ieder geval niet erger worden. Wat wordt de volgende?
Durf ik euthanasie te plegen op mijn moeder en krijg ik miljoenen,verzorg ik haar uit liefde, of verzorg ik haar omdat ik de erfenis dan krijg?
Bah, bah, ik kijk niet meer!
Basta!

Dag,
Amarante
te paard, te paard!

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #32 Gepost op: 10-10-2004, 12:42:46 »
Ik vind het nog steeds grappig hoor, en ik kijk echt uit naar de trouwdag die als het goed is tijdens de aflevering van dinsdag plaatsvind... ;D
Smiling isn't a crime..

Offline btvs_chick

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I love Mutya
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #33 Gepost op: 11-10-2004, 21:08:48 »
Ik w8 met spanning op di
Amy the Vampire Slayer

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #34 Gepost op: 12-10-2004, 16:37:36 »
Ik dacht trouwens uit het voorstukje te halen dat er tijdens het huwelijk ook nog een onaangename verrassing kwam... Ben benieuwd ::) misschien is ze nu wel in het echt met Steve getrouwd.. zou wel heel gemeen zijn  >:D
Smiling isn't a crime..

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #35 Gepost op: 12-10-2004, 18:57:58 »
Ben ook heel benieuwd hoe die fam. uiteindelijk reageert, ze heeft ze toch wel erg voorgelogen enzo :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #36 Gepost op: 12-10-2004, 19:22:10 »
Ik ben heel benieuwd, er is idd nog iets wat wij niet weten. Ik heb wel een interessante theorie op Fok! gelezen. Ik ben benieuwd...

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #37 Gepost op: 12-10-2004, 19:33:05 »
Ah, vertel is, Daisy.......... ;D

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #38 Gepost op: 12-10-2004, 23:21:30 »
Zuchtttt happy end  ::jaja::

Ik dacht nog even dat die vader ook in het complot zat..
Steve vind ik helemaal  ::bravo:: geweldig hahahah en hij was/is al getrouwd..

Echt USA emotievie ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
« Reactie #39 Gepost op: 13-10-2004, 06:17:03 »
Zuchtttt happy end  ::jaja::

Ik dacht nog even dat die vader ook in het complot zat..
Steve vind ik helemaal  ::bravo:: geweldig hahahah en hij was/is al getrouwd..

Echt USA emotievie ::zwaai::

Ja, dat van die vader dacht ik ook, ik vond m zo raar kijken, verbaasde me er eigenlijk meer over dat ie van niks wist :-\\

\maar gelukkig is alles weer goed gekomen :D