Auteur Topic: Oproep: vecht tegen kanker, kost nix!  (gelezen 8770 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #60 Gepost op: 29-11-2002, 12:31:42 »
bij mij is ie 16% klaar. programma staat nu ook bij collegas op de pc, maar hebben een eigen team.
lullig he?
Ja, da's best wel lullig  :o :o Laten je collega's je zomaar in de steek? Doodzonde, die punten zouden namelijk hartstikke leuk bij het WieIsDeMol.Com team staat ;D

Gewoon gezellig onder het mom van met z'n allen scoren we veeeeeel meer punten!

Citaat
mischien kan ik ze kraken via het netwerk!  ;)
Ja, dat zou misschien nog een mogelijkheid zijn. Of stiekem 's avonds inloggen op hun computers en de versie op het goeie team zetten...







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
VERPLAATST: test
« Reactie #61 Gepost op: 29-11-2002, 21:15:36 »
strak plan, volgens mij kun je dat toch niet aan dat programma'tje zien. :P ;D








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #62 Gepost op: 30-11-2002, 15:17:39 »
ik heb dat programaatje un paar dagen geleden wel geínstalleerd maar ik zit nu steeds op comp's naam, is dat erg? k heb geen sin om het weer te de-installeren en dan weer te installeren (ja, ik ben lui ::) ) om dan het widm-team te kunnen versterken...  :-[







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #63 Gepost op: 30-11-2002, 15:27:18 »
Nee hoor, geen enkel probleem. De punten komen dan toch wel bij het WieIsDeMol.Com team terecht  8)

Alleen als je jezelf als naam in het team wilt zien, dan zou je kunnen overwegen om de boel opnieuw te installeren, maar onder Compuart, 't is mij om het even :)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #64 Gepost op: 30-11-2002, 15:35:22 »
Nee hoor, geen enkel probleem. De punten komen dan toch wel bij het WieIsDeMol.Com team terecht  8)

Alleen als je jezelf als naam in het team wilt zien, dan zou je kunnen overwegen om de boel opnieuw te installeren, maar onder Compuart, 't is mij om het even :)
ohw oke! als mn punten bij het WieIsDeMol.Com team komen vint ik alles goed!  8)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...