Auteur Topic: Aflevering 6 [deel 2]  (gelezen 23977 keer)

Offline Mollymolly

• Forumlid
Re: Aflevering 6 [deel 2]
« Reactie #80 Gepost op: 16-03-2002, 14:02:00 »
Waarom keek Ellen zo geschokt naar Karen, toen alleen zij nog overbleven van de hele groep voor de executie? Ellen keek haast vol medelijden naar Karen, zo van: Oh jee, je moet er uit meissie!!! Waarom was ze niet helemaal in de zenuwen, omdat alleen zij en Karen over waren? En zij er dus ook kon uitvliegen? De manier waarop zij naar Karen keek sprak boekdelen vind ik... Als zij de mol is, lijkt dit een hele natuurlijke reactie...

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Taupe

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 16-03-2002, 14:13:16 »
Ja zoiets was mij ook opgevallen, maar als Ellen heel zeker van haar zaak is dan zal ze niet gauw denken dat zij er zelf uitvliegt.

DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #82 Gepost op: 16-03-2002, 16:30:46 »
Ik krijg nu de indruk dat ze George verdacht gaan maken, bij het exit gedeelte komt er een spannend muziekje als zijn naam in beeld wordt gebracht. Hij krijgt als enige een groot groen scherm.....Of zou dit een hint zijn ???
Die duidelijke slik, als zijn naam genoemd wordt, waarbij zijn adamsappel bijna uit het tv-scherm komt wordt traditie??
He's actingggggggggg :-X

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Miek

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 16-03-2002, 16:53:48 »
las ik weer op (dat vreselijke bagger) forum op de officiele site: Prince had de letters W.A. = Willem Alexander  :D

aggie

• Gast
« Reactie #84 Gepost op: 16-03-2002, 17:01:05 »
Het is vergezocht (Willem-Alexander), maar een clou.
1 van de duizenden clous richting Prince >:(

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 16-03-2002, 17:02:10 »
Molliemollie en Taupe, denken jullie niet dat Ellen zo verbaasd keek omdat zoveel mensen dachten dat Karen de mol was. Zijzelf misschien ook wel (ze heeft gekozen tussen Karen en John).
Ze heeft al die tijd gegokt op Karen (en John) als mol, als je dan als laatste overblijft met iemand die voor jou heel goed de mol zou kunnen zijn ga je vanzelf wel raar kijken. Ik heb er eigenlijk niet zoveel achter gezocht, iedereen was verbaasd.

mollig

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #86 Gepost op: 16-03-2002, 17:03:22 »
Citaat

Het werd mij niet helemaal duidelijk of Karen en Jantien George nu wel of niet verteld hadden wat de diameter van het bad was, maar hoe dan ook:
Als hij de Mol is en de opdracht had willen verpesten (en dus de goede antwoorden wist!) had hij het natuurlijk goed kunnen 'gokken'.
Onmolse actie van George dus.

Karen vertelde de diameter aan George.
Toen ze dat deed zei Jantien tegen Karen dat dat niet van belang was en veel te gedetailleerd. Dus toen heeft Karen haar verhaal niet afgemaakt of George  heeft het niet genoteerd (omdat Jantien dus zei dat het niet nodig was). Als Jantien de Mol is weet ze welke vragen er gesteld gaan worden, het is dus slim van haar dat ze heeft gezegd dat dat niet belangrijk was. Jajaja Jantien is de Mol!! Ik d8 eerst Ellen maar die kan het niet meer zijn, dus nu Jantien dan maar!!!
Groetjes Lauren

Koekoek!

Offline konijn

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 16-03-2002, 18:31:29 »
Citaat

Karen vertelde de diameter aan George.
Toen ze dat deed zei Jantien tegen Karen dat dat niet van belang was en veel te gedetailleerd. Dus toen heeft Karen haar verhaal niet afgemaakt of George  heeft het niet genoteerd (omdat Jantien dus zei dat het niet nodig was). Als Jantien de Mol is weet ze welke vragen er gesteld gaan worden, het is dus slim van haar dat ze heeft gezegd dat dat niet belangrijk was. Jajaja Jantien is de Mol!! Ik d8 eerst Ellen maar die kan het niet meer zijn, dus nu Jantien dan maar!!!

Het is noch mols noch onmols om de dingen wel of niet aan Harry en George te vertellen. Het ging er niet om dat ze vier van de vijf vragen goedmoesten hebben. Het ging erom dat ze voorspelden wie nog het meeste wist! Dus uit deze actie kunnen we bijzonder weinig concluderen.

Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 16-03-2002, 18:41:30 »
maar de kandidaten wisten toch niet beter dan dat ze george en harry zoveel mogelijk moesten vertellen? pas daarna moesten ze raden wie het meeste goed zou hebben... dus op het moment dat ze george en harry inlichtten was het zaak om zoveel mogelijk over te brengen. dus kan het op dat moment wel mols zijn geweest om info achter te houden. anderzijds, de mol wist natuurlijk hoe de opracht in elkaar zat  :-/

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 16-03-2002, 18:48:03 »

Citaat

Waarom keek Ellen zo geschokt naar Karen, toen alleen zij nog overbleven van de hele groep voor de executie? Ellen keek haast vol medelijden naar Karen, zo van: Oh jee, je moet er uit meissie!!! Waarom was ze niet helemaal in de zenuwen, omdat alleen zij en Karen over waren? En zij er dus ook kon uitvliegen? De manier waarop zij naar Karen keek sprak boekdelen vind ik... Als zij de mol is, lijkt dit een hele natuurlijke reactie...

Ellen keek zo nerveus omdat zij heel eventjes bang was dat zij de enig overgebleven kandidaat was die nog door Angela ingevoerd moest worden.

molzot

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 16-03-2002, 18:51:48 »
precies! ik zou ook bijna uit elkaar klapppen van de spanning hoor!

bedenk me ineens... bij het voorstukje van volgende week hoor je angela zeggen "hij doet het niet" en zien we een blozende ellen in beeld. zou dat tijdens de afvalronde zijn? dat de computer het niet doet ofzo?

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 16-03-2002, 18:56:52 »
Citaat

precies! ik zou ook bijna uit elkaar klapppen van de spanning hoor!

bedenk me ineens... bij het voorstukje van volgende week hoor je angela zeggen "hij doet het niet" en zien we een blozende ellen in beeld. zou dat tijdens de afvalronde zijn? dat de computer het niet doet ofzo?

denk het niet ,volgens mij moeten ze voorspellen of george iets gaat doen of niet , een soort "doet ie het of doet ie het niet" dus  ;)

ik meen dat er in de vlaamse serie 2 ook zo'n opdracht inzat? helemaal aan 't eind?

cheers
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Taupe

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 16-03-2002, 19:00:24 »
Vlaming, nou heb ik je, je komt er niet onderuit deze x ander ga je echt heeeeeeeel sterk verdenken hoor.  ;D ;D ;D

Hoe wist jij dat Ellen op Jantien had gestemt, langzamerhand wordt dit erg off-topic of niet??? nou ja.

Sorry Vlaming maar kwou het toch even weten hoor : ;)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 16-03-2002, 19:03:12 »
Citaat

Vlaming, nou heb ik je, je komt er niet onderuit deze x ander ga je echt heeeeeeeel sterk verdenken hoor.  ;D ;D ;D

Hoe wist jij dat Ellen op Jantien had gestemt, langzamerhand wordt dit erg off-topic of niet??? nou ja.

hey taupe.....ik kan mij niet meer herinneren dat ik dat hier geschreven heb ? (i'm sorry).....?
ciao vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 16-03-2002, 19:07:18 »

Citaat

denk het niet ,volgens mij moeten ze voorspellen of george iets gaat doen of niet , een soort "doet ie het of doet ie het niet" dus  ;)

ik meen dat er in de vlaamse serie 2 ook zo'n opdracht inzat? helemaal aan 't eind?

cheers
vlaming

ajah, je bedoelt dat met die brandende kooltjes en dat lopen over die hoge stellage! daar waren toen ook vrijstellingen mee te verdienen enzo. misschien is het inderdaad eenzelfde soort spel?

maar toch, de entourage waarin angela zegt "hij doet het niet" lijkt toch veel op die van de afvalronde

ciao,
heike

Offline Taupe

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 16-03-2002, 19:30:29 »
Jaja Vlaming, neej ik geloof je Ellen had ook op Karen gestemt dus....... nou sorry voor ddat he.

En idd dat "hij doet het niet" is bedoeld voor George, kon je duidelijk zien.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 16-03-2002, 22:49:30 »
Citaat

Ik blijf het me afvragen... Duidelijk is dus wel dat John en Harry dus deze aflevering (6) dachten dat George zou afvallen...

Precies, waarom wilde men ons in afl. 5 laten denken dat Harry en John dachten dat George weg moest? Waarom dit niet gewoon uitzenden in de aflevering waar 't bij hoorde, afl. 6 dus? Er moet gewoon 'n reden voor zijn!  :-/

En waarom zijn de WIDM-makers dit jaar zo actief met 't knippen en plakken van fragmenten van de ene aflevering naar de andere? Eerst Prince en Harry over de vrijstelling, en nu weer deze filmpjes!  :(

Citaat
Zo! Jij verdient de prijs voor de meest orginele signature!  :o ;D
en ik voor de langste reply ooit?

Nou waarschijnlijk eerder voor de meeste aantal quotes per reactie!  ;)

Citaat

* Toen de groep wegreed met de auto zag ik een nummerbord!
20 GS F2....

Yep, 't wordt al de hele tijd (lees: in bijna iedere aflevering) in beeld gebracht. Er is nog niks verandert, 't is gewoon 't nummerbord van een van de twee auto's die de WIDM-ploeg vanuit Nederland (Nederlands nummerbord!) hebben meegenomen.  :)

Citaat

- bij de foto/jeugdkwalen opdracht gingen george en karen midden in de opdracht op het dak staan, wat was het nut hiervan? wist george als hij de mol is dat ze nog niet klaar waren en liet hij karen geloven of ze dat al wel waren, of heb ik gewoon verkeerd gekeken en was het toen ze de opdracht al afgerond hadden?

Men liet 't fragment van George en Karen wel zien midden in hun opdracht, zodat 't leek alsof ze effe gestopt waren om naar 't dak te gaan. Ik denk echter dat de scene op 't dak heeft plaatsgevonden, nadat George en Karen hun opdracht al hadden voltooid (dus na 't uur dat ze daar voor hadden). Ik kan me niet voorstellen dat George en Karen 't zelf niet gek vinden als de WIDM-ploeg vraagt of ze effe naar 't dak willen gaan voor wat mooie shotjes, terwijl ze druk aan 't zoeken zijn naar foto's.

Ze zullen 't wel net zo gepland hebben dat 't vliegtuig na 't einde van de opdracht van Karen en George over zou komen vliegen. Trouwens, we kregen dat filmpje nu te zien nadat we Jantien op 't vliegtuig zien staan, maar volgens mij was 't helemaal niet Jantien de Karen en George op 't vliegtuig zagen staan. Karen zegt dat 't Harry was, maar die was 't dus ook niet, want Harry had beige kleding aan en degene die ze zagen donkere kleding. Maar hier kun je ook weer aan zien dat er weer 'ns gerommeld is in de volgorde...

Citaat

ajah, je bedoelt dat met die brandende kooltjes en dat lopen over die hoge stellage! daar waren toen ook vrijstellingen mee te verdienen enzo. misschien is het inderdaad eenzelfde soort spel?

Nou deze opdracht is ook al bij de tweede Nederlandse serie voorgekomen, dus ik denk dat er nu 'n andere komt. Ik kan me trouwens niet precies herinneren welke opdracht Vlaming precies bedoeld. ???

Offline Eveline

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 17-03-2002, 00:53:03 »
Een opmerking over de foto & kinderziektesopdracht:
Zowel Harry als John worden als verdacht beschouwd omdat ze nogal aandringen op een positieve beoordeling van hun verhaal. De crew wist echter vooraf al dat Harry's verhaal NIET zou kloppen met de gegevens die hij vooraf had ingevuld. Dat hij plotseling met een neusoperatie op de proppen kwam heeft de crew, inclusief Angela, pijnlijk verrast, want ze gingen ervanuit dat ze de kandidaten mooi tuk hadden. Dat kun je opmaken uit Angela's gezichtsuitdrukking bij Harry's verhaal.
De crew kan natuurlijk, ALS John de mol is, tegen hem hebben gezegd: hang maar een mooi verhaal op over je zwakke maag, dan kom je mooi onmols over! Harry verpest het daarna toch wel... ;)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 17-03-2002, 02:32:19 »

Citaat

Hmmm, misschien hebben ze iets in de computer zitten wat precies opneemt wat er op de computer gebeurt?

Zou kunnen, maar vind ik niet logisch; helemaal gezien deze serie...
De regie zou dan eerst precies de bewegingen van de kandidaten opnemen en daarna weer afspelen en dan met de camera opnemen en dan op de juiste manier weer bij de bertreffende kandidaat het erin monteren: Diezelfde regie die zo creatief met allemaal fragmenten uit andere aflevering strooit? Die regie? Denk het niet....

Citaat

Precies, waarom wilde men ons in afl. 5 laten denken dat Harry en John dachten dat George weg moest? Waarom dit niet gewoon uitzenden in de aflevering waar 't bij hoorde, afl. 6 dus? Er moet gewoon 'n reden voor zijn!  :-/

Voorlopig kan ik alleen nog maar bedenken dat het wel leuk paste bij de reacties van John en Harry aan het eind van aflv 5 toen George er niet uitging.

Citaat

Nou waarschijnlijk eerder voor de meeste aantal quotes per reactie!  ;)

Die prijs neem ik dan maar aan, ik heb al ontdekt dat er zelfs een limiet zit op de grootte van een reply... :o ;D

Gr. B.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #99 Gepost op: 17-03-2002, 09:50:47 »
Bij het herbekijken van de video is mij iets heel vreemds opgevallen :
Wanneer Karen zich kandidaat stelt voor de foto-herken opdracht, gaat George spontaan met haar mee.
Hij wacht eerst om te zien wie als eerste zijn vinger opsteekt.

Dat is echt wel heel vreemd, want op het einde van de aflevering verklaart George dat voor hem Karen "al lang de Mol niet meer was".

Is George nu echt gek geworden ?
J elaat je toch niet vrijwillig afzonderen met iemand die de Mol niet is ?
Je wil de Mol toch zoveel mogelijk aan 't werk zien ?

De enige zinnige verklaring die ik hiervoor heb is dat of George ff dom is geweest (kan ik mij niet inbeelden bij deeze intelligente persoon) of hij de Mol is.
Indien hij de Mol zou zijn, dan heb ik dus wel een verklaring waarom hij zich met Karen liet afzoonderen : De "Iedereen gelijke kansen" theorie, welke wordt uitgelegd in het gelijknamige topic.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen