Ik blijf het me afvragen... Duidelijk is dus wel dat John en Harry dus deze aflevering (6) dachten dat George zou afvallen...
Precies, waarom wilde men ons in afl. 5 laten denken dat Harry en John dachten dat George weg moest? Waarom dit niet gewoon uitzenden in de aflevering waar 't bij hoorde, afl. 6 dus? Er moet gewoon 'n reden voor zijn! :-/
En waarom zijn de WIDM-makers dit jaar zo actief met 't knippen en plakken van fragmenten van de ene aflevering naar de andere? Eerst Prince en Harry over de vrijstelling, en nu weer deze filmpjes!

Zo! Jij verdient de prijs voor de meest orginele signature!

en ik voor de langste reply ooit?
Nou waarschijnlijk eerder voor de meeste aantal quotes per reactie!

* Toen de groep wegreed met de auto zag ik een nummerbord!
20 GS F2....
Yep, 't wordt al de hele tijd (lees: in bijna iedere aflevering) in beeld gebracht. Er is nog niks verandert, 't is gewoon 't nummerbord van een van de twee auto's die de WIDM-ploeg vanuit Nederland (Nederlands nummerbord!) hebben meegenomen.

- bij de foto/jeugdkwalen opdracht gingen george en karen midden in de opdracht op het dak staan, wat was het nut hiervan? wist george als hij de mol is dat ze nog niet klaar waren en liet hij karen geloven of ze dat al wel waren, of heb ik gewoon verkeerd gekeken en was het toen ze de opdracht al afgerond hadden?
Men liet 't fragment van George en Karen wel zien midden in hun opdracht, zodat 't leek alsof ze effe gestopt waren om naar 't dak te gaan. Ik denk echter dat de scene op 't dak heeft plaatsgevonden, nadat George en Karen hun opdracht al hadden voltooid (dus na 't uur dat ze daar voor hadden). Ik kan me niet voorstellen dat George en Karen 't zelf niet gek vinden als de WIDM-ploeg vraagt of ze effe naar 't dak willen gaan voor wat mooie shotjes, terwijl ze druk aan 't zoeken zijn naar foto's.
Ze zullen 't wel net zo gepland hebben dat 't vliegtuig na 't einde van de opdracht van Karen en George over zou komen vliegen. Trouwens, we kregen dat filmpje nu te zien nadat we Jantien op 't vliegtuig zien staan, maar volgens mij was 't helemaal niet Jantien de Karen en George op 't vliegtuig zagen staan. Karen zegt dat 't Harry was, maar die was 't dus ook niet, want Harry had beige kleding aan en degene die ze zagen donkere kleding. Maar hier kun je ook weer aan zien dat er weer 'ns gerommeld is in de volgorde...
ajah, je bedoelt dat met die brandende kooltjes en dat lopen over die hoge stellage! daar waren toen ook vrijstellingen mee te verdienen enzo. misschien is het inderdaad eenzelfde soort spel?
Nou deze opdracht is ook al bij de tweede Nederlandse serie voorgekomen, dus ik denk dat er nu 'n andere komt. Ik kan me trouwens niet precies herinneren welke opdracht Vlaming precies bedoeld.