Auteur Topic: Veronica's Lekkerste  (gelezen 6126 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Veronica's Lekkerste
« Gepost op: 22-09-2004, 14:18:54 »
Heeft iemand dit ooit gezien??

Wat een vreselijk, simpel, nietszeggend en kansloos programma zeg! ON-GE-LOOF-LIJK!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #1 Gepost op: 22-09-2004, 14:23:45 »
Wat is 't voor programma? En wanneer komt 't op tv?  ???

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #2 Gepost op: 22-09-2004, 14:31:31 »
elke avond rond een uur of half elf ongeveer. Het zijn allemaal mensen die zichzelf mooi vinden en dan per 2 over een catwalk tussen het publiek doorlopen en dan daarna mag het publiek stemmen wie er door gaat naar de volgende ronde. Die met het hoogste percentage stemmen gaat door. En zo gaat het tot er uiteindelijk een vrouw en een man overblijven en die mogen zich dan 'lekkerste van veronica' noemen....

::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #3 Gepost op: 22-09-2004, 14:33:30 »
Echt 'n vleeskeuring dus.  ::niet-ok::  Lijkt me niet leuk.  ::ohno::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #4 Gepost op: 22-09-2004, 14:40:44 »
Nee het gaat ook echt helemaal nergens over i.m.o. maar ik ben heel benieuwd of er misschien iemand hier is die het wel leuk vind en me dan kan uitleggen wát er dan leuk aan is :)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #5 Gepost op: 23-09-2004, 10:04:56 »
Echt 'n vleeskeuring dus.  ::niet-ok::  Lijkt me niet leuk.  ::ohno::
Idd en het is idd niet leuk ::ohno::

Die eikel van een Schumacher zit ook in de jury en hij had op een gegeven moment een opmerking!!! Hij had daarvoor ook al een paar de grond in geboord maar dit sloeg alles. Hij zei tegen een gozer dat hij wel mooi gespierd was maar liep als een aap. Nee, jij trekt volle zalen ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #6 Gepost op: 23-09-2004, 10:14:05 »
Nee, jij trekt volle zalen ::)

En dát zei een van de kandidaten van de week ook tegen mental theo die ook grof commentaar zat te leveren. Had ie ff niet van terug. ::rofl::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #7 Gepost op: 23-09-2004, 10:18:01 »
Mental Theo die met een mond vol tanden staat? ::oink::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #8 Gepost op: 23-09-2004, 10:22:06 »
Mental Theo die met een mond vol tanden staat? ::oink::


Ja daar leek het iig wel echt op :o
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Sato

  • Forumlid
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #9 Gepost op: 23-09-2004, 15:17:20 »
Het zal weer een SBS-flop worden. Daar zijn ze vrij goed in dit jaar geloof ik. Hoewel dat ook met Jeroen Kijk in de vegt te maken kan hebben. Want ook Countdown met hem is zwaar geflopt.
Maar dit is ook een schraal programma. Ik snap ook niets van de stemming. Er komen wel percentages te staan, maar waar zijn die op gebaseerd? Je ziet ze nooit stemmen.

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #10 Gepost op: 23-09-2004, 15:18:47 »
om t over de smaak die ze hebben helemaal maar niet te hebben ::ohno::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #11 Gepost op: 24-09-2004, 07:13:10 »
De meeste programmas  op veronica zijn een voorbeeld van na-apen.
Countdown is al vele malen veel beter gedaan en deze vleeskeuring heet normaal gesproken Miss Nederland ofzo.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #12 Gepost op: 29-09-2004, 12:13:06 »
Ik heb 't in 't weekend toevallig 'n stukje gezien en 't is dus echt wat ik verwacht had: 'n vleeskeuring en niets meer.  ::niet-ok::

En dat commentaar van de jury, nou echt niet normaal meer! Een kandidaat die er mooi uitzag werd gevraagd of hij dan wel hersens had. Nee die juryleden, dat zijn pas echte slimme mensen!  ::)

Ik begrijp trouwens echt niet wat die kandidaten bezielt om aan dit programma mee te doen. 't gaat dus echt alleen om 'n mooi smoeltje en 'n lekker lijf. Dat mensen 't leuk vinden om daar op gekeurd te worden op tv is voor mij echt onbegrijpelijk.  :-\\

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #13 Gepost op: 2-10-2004, 20:18:47 »
Ik heb 't in 't weekend toevallig 'n stukje gezien en 't is dus echt wat ik verwacht had: 'n vleeskeuring en niets meer.  ::niet-ok::

En dat commentaar van de jury, nou echt niet normaal meer! Een kandidaat die er mooi uitzag werd gevraagd of hij dan wel hersens had. Nee die juryleden, dat zijn pas echte slimme mensen!  ::)

Ik begrijp trouwens echt niet wat die kandidaten bezielt om aan dit programma mee te doen. 't gaat dus echt alleen om 'n mooi smoeltje en 'n lekker lijf. Dat mensen 't leuk vinden om daar op gekeurd te worden op tv is voor mij echt onbegrijpelijk.  :-\\
Ja idd, daarom was ik enorm benieuwd of iemand mij misschien kan vertellen waarom je daar naar zou kijken. Maar so far heeft nog niemand zich gemeld ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #14 Gepost op: 3-10-2004, 11:48:00 »
Ik snap ook niets van de stemming. Er komen wel percentages te staan, maar waar zijn die op gebaseerd? Je ziet ze nooit stemmen.

Ik vind het programma ook 3 x niets en vraag me ook af waar de stemmen vanaf komen....

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #15 Gepost op: 3-10-2004, 12:00:02 »
ze verzinnen de percentages gewoon denk ik
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline betty_boopoop

  • Forumlid
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #16 Gepost op: 12-10-2004, 16:37:49 »
Wat een shit programma. In Amerika hadden ze ook dergelijk programma ook, maar dat was nog enigszins leuk aangepakt dit is gewoon zielig. Echt beneden alle peil. Die Ellemiek vind ik wel zo'n trut. Is zelfs niet meer dan een boksende Barbie en gaat daar al die jonge meiden en jongens voor lul zetten. Snap trouwens niet dat Schumacher hier aan mee doet. EN dan Theo. Wat komt ie gemeen en hard uit de heok. Hij is zelf helemaal geen beauty en hij boort sommige meiden wel zo de grond in. Zit echt te wachten totdat er een iets hards terug zegd, want natuurlijk is Theo niet onder de idnruk van de kandidaten. iedereen weet dat hij meer van 14 jarige meisjes houd!  ::rofl::

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #17 Gepost op: 12-10-2004, 20:16:23 »
Ik heb het ook nog niet gezien maar als ik dit zo lees dan krijgen de kandidaten flink wat kritiek. Doet me denken aan Idols, dus misschien is dat de clue v/h programma, gewoon kanidaten afzeiken. Geen groter vermaak dan leedvermaak of zoiets.
Ik kijk hier alleen naar als ze ALLES ::tandpastasmiley:: laten zien, bikini c.q. onderbroekenlol is aan mij niet besteed ::ohno::

Offline Petrick

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Butters is dé man!
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #18 Gepost op: 12-10-2004, 22:04:35 »
't is dus echt wat ik verwacht had: 'n vleeskeuring en niets meer::niet-ok::

Een kandidaat die er mooi uitzag werd gevraagd of hij dan wel hersens had. Nee die juryleden, dat zijn pas echte slimme mensen!  ::)

Ik begrijp trouwens echt niet wat die kandidaten bezielt om aan dit programma mee te doen. 't gaat dus echt alleen om 'n mooi smoeltje en 'n lekker lijf.

Je spreekt jezelf een beetje tegen  :)
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline manDiejj

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veronica's Lekkerste
« Reactie #19 Gepost op: 29-12-2004, 20:32:03 »
ik v0nd het wel leuk!! ::regenboog::
ik w0u mezelF eerst 0pgeven maarja ze z0uden my t0g nie kiezen ::ohno::