Auteur Topic: Reality tv: De Bachelor  (gelezen 45241 keer)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #100 Gepost op: 7-09-2004, 10:03:12 »
Wat een feest was het weer ;D. Het is nu al haat en nijd bij die vrouwen onderling. Ik kreeg wel het idee dat PP heeft aangegeven op brunettes te vallen en niet echt op blond. Ongeveer 20 van de 25 vrouwen waren donker! Ik wist nog niet zeker of ik dit zou gaan volgen, maar ik ben na gister helemaal om! >:D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #101 Gepost op: 7-09-2004, 11:22:09 »
Ik vond 't ook weer leuk! Heerlijk idd die jaloezie tussen de vrouwen. Na 'n uurtje kletsen met PP zijn ze al kwaad op elkaar, omdat de een net iets meer aandacht kreeg dan de ander.  ;D

En dan dat ene jonge meisje (geen idee meer hoe ze heette...), dat echt heel graag door wilde gaan. De verbazing en woede was van haar gezicht af te lezen toen ze die laatste roos niet kreeg. En ze verklaarde ook nog gewoon dat ze echt verwacht had die laatste roos te krijgen. Echt heerlijke televisie dit!  ::tandpastasmiley::

Ik vind 't wel mooi om te zien dat PP niet zo glad en gemaakt is als Roderick vorig jaar. Daarbij leek alles heel ingestudeerd (z'n speeches enzo) en bij PP zie je dat hij zelf ook kei zenuwachtig is en nog niet zo goed weet hoe hij met al die aandacht om moet gaan.

Ik ben erg benieuwd naar vorige week, want als we 't filmpje moeten geloven gaat hij dan al met wel 10 dames zoenen.  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #102 Gepost op: 7-09-2004, 11:34:03 »
Dramatische start voor De Bachelor

De Bachelor: Zuid-Afrika (Yorin, 21:07) - Gisteren startte deel 2 van The Bachelor, De Bachelor: Zuid-Afrika. Irene Moors was niet te zien in de nieuwe reeks, maar de presentator was Rik Luijcx (foto: rechts). Gisteren zag men hoe de nieuwe bachelor Peter-Paul (foto: links) een villa aan de kust van Zuid-Afrika betrok. De 25 vrijgezelle vrouwen verblijven in een ander huis. Peter-Paul heeft acht afleveringen de tijd om hieruit zijn droomvrouw te kiezen. Aan het eind van de uitzending gisteren werden al 10 vrouwen naar huis gestuurd. Nu mag Peter-Paul een vrouw kiezen die hij beter wilt leren kennen. De manier waarop bepaalt hij.

De nieuwe reeks op Yorin maakte een dramatische start door en kan zich bij lang en na niet vergelijken met de kijkcijfers van de eerste serie op RTL4: 327.000 kijkers (madl: 5.3%) bekeken De Bachelor: Zuid-Afrika.

De winnaar van de eerste editie van De Bachelor (Roderick) kwam nogal in opspraak vanwege een roerig seks- en drugsverleden. Of er dit maal wat beter op het verleden van de bachelor gelet is, reageert een voorlichter van RTL Nederland verbaasd: "Rodericks verleden was geen heim voor ons. Wij hebben eerder onze wenkbrauwen gefronst van alle aandacht die dat verleden kreeg. Ik bedoel: we zijn op zoek naar een aantrekkelijke vrijgezel, niet naar de volgende minister president."

Peter-Paul is het eens met persvoorlichter van RTL-Nederland, Laurens Woldberg: "Over iedereen is wel wat vuile was buiten te hangen. En zeg nou zelf: met een suffige boekhouder in de hoofdrol is er natuurlijk maar weinig aan." 
 
(Bron: http://mediakrant.web-log.nl/index.log?ID=1007465)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #103 Gepost op: 7-09-2004, 12:47:19 »
En dan dat ene jonge meisje (geen idee meer hoe ze heette...), dat echt heel graag door wilde gaan. De verbazing en woede was van haar gezicht af te lezen toen ze die laatste roos niet kreeg. En ze verklaarde ook nog gewoon dat ze echt verwacht had die laatste roos te krijgen. Echt heerlijke televisie dit!  ::tandpastasmiley::

Volgens mij heette zij Dana en ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook niet verwacht had dat zij geen roos zou krijgen. Maar haar gezicht toen bleek dat ze hem niet kreeg was echt goud ::rofl::

Als je het voorstukje moet geloven dat gaat onze bachelor volgende week idd aardig tekeer ;D Hij weet wel raad met al die vrouwen die hem maar al te graag willen >:D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #104 Gepost op: 7-09-2004, 13:45:38 »


Volgens mij heette zij Dana en ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook niet verwacht had dat zij geen roos zou krijgen. Maar haar gezicht toen bleek dat ze hem niet kreeg was echt goud ::rofl::

Was echt machtig mooi om te zien ja.  ::rofl::

Citaat
Als je het voorstukje moet geloven dat gaat onze bachelor volgende week idd aardig tekeer ;D Hij weet wel raad met al die vrouwen die hem maar al te graag willen >:D

Je begrijpt die vrouwen toch eik niet he? Wat bezielt ze dat ze hier aan mee doen en 't maar normaal vinden dat die man met allerlei andere vrouwen zit te flikflooien? Echt onbegrijpelijk.  ::ohno::  Maar voor ons tegelijkertijd fijn dat er zulke vrouwen zijn, anders hadden wij niet niet van dit programma kunnen genieten.  ;D

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #105 Gepost op: 7-09-2004, 13:58:21 »
Nee ik begrijp ook echt niet wat ze bezielt... ::ohno:: Daar kan toch nooit een normale relatie uit ontstaan.. Ik zie het al voor me als hij dan nu voor jou gekozen zou hebben en je ziet deze beelden terug... Wat gaat ie zeggen dan..? Ja, schatje, dat was toen ik het nog niet zeker wist maar jij bent nu echt de enige voor mij.. Zo iemand kan je nooit meer serieus nemen... ::ohno::

Maar wel lache voor ons, dus laat deze vrouwen maar lekker vechten om hem ;D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #106 Gepost op: 9-09-2004, 13:22:10 »

Inge ex van de Bachelor?

De 33 jarige Peter Paul, beter bekend als 'De Bachelor' is al jaren bevriend met Olympisch zwemkampioene Inge de Bruijn. De twee gaan ook wel eens uit eten en uit tot in de late uurtjes, zo meldde RTL Boulevard en het AD. Volgens Peter Paul hebben ze nooit een relatie gehad. Maar de vraag of ze méér hebben gedeeld dan alleen maar een restauranttafel ontlokte hem de geheimzinnige opmerking: ,,Het zou kunnen dat het een avond iets gezelliger is geweest". Over Peter Paul worden sensationele roddels rondgestrooid. De Rotterdamse makelaar zou biseksueel zijn, voor de liefde betalen, bijna failliet zijn en dus nu de ex geliefde zijn van Inge?

(Bron: Mediawatchers)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #107 Gepost op: 14-09-2004, 14:09:10 »
Iemand gisteren De Bachelor gezien? Ze maakten weer 'ns 'n vreselijke blunder! Na 't eerste reclameblok, kregen we al de rozenceremonie te zien, die pas aan 't einde van 't programma hoort te komen. We hadden dus nog helemaal niet alle dates gezien, maar kregen wel al te zien welke 10 vrouwen van Peter Paul 'n roos kregen. En pas nadat alle tien vrouwen die roos hadden geaccepteerd, kwamen ze er bij Yorin achter dat er iets fout was en vonden ze wel de goede band. Dus daarna kregen we de dates te zien, terwijl we al lang wisten wie er door mocht.  ::)

Maar goed, toch vond ik 't weer leuk! Die Peter Paul heeft echt duidelijk niet 'n bepaalde smaak voor vrouwen. Hij lijkt 't heel goed te kunnen vinden met de oudste vrouw van 't stel, Linda (34 jaar). Maar effe later heeft hij wel 'n heftige zoenscene met Patricia, de benjamin (21 jaar!). Toen Patricia terug kwam van de date, fluisterde ze 1 van de andere dames iets in haar oor over haar douche-avontuur met PP. Ik hoorde alleen niet goed wat ze zei. Iemand die dat wel verstaan heeft?  ???

Die Patricia lijkt me trouwens echt ontzettend jaloers. Alleen al hoe ze kijkt tijdens de rozenceremonie als anderen 'n roos krijgen en 3 zoenen van PP. Volgens mij gaat die echt hele scenes schoppen als PP 't dadelijk gezellig krijgt met meerdere andere vrouwen. Dat wordt nog leuk!  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #108 Gepost op: 15-09-2004, 22:45:15 »
't zelfde als vorig jaar is gebeurd! De winnares is waarschijnlijk uitgelekt!

Vorig jaar kwam Shownieuws bij SBS6 al na 'n paar afleveringen met 't nieuws dat Gwen zou winnen. Nu heeft Story gepubliceert wie de winnares zou zijn. (ik schrijf hier maar niet de naam, voor degenen die 't niet willen weten...kwam 't zelf per ongeluk ergens tegen   :-[ )

Ik vind dit dus echt stom!  ::niet-ok::  Vorig jaar ontstond er echt heisa over en werd toch wel duidelijk dat 't echt not-done is om zoiets bekend te maken. En nu doet Story 't gewoon weer! Ik kan daar echt heel kwaad over worden!  >:(

Maar goed, nu maar hopen dat ze 't dit jaar niet goed hebben en dat de winnares straks alsnog 'n verassing is!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #109 Gepost op: 17-09-2004, 15:06:02 »
de kijkcijfers bewijzen al het slechte nieuws:

BACHELOR ONDERUIT
--------------------------------------------------------------------------------
 
De verhuizing van De Bachelor Zuid Afrika van de RTL4 vrijdagavond naar de Yorin maandagavond heeft het format geen goed gedaan. Tuurlijk mocht je minder kijkers verwachten dan de ruime miljoen op RTL4, maar 327.000 (2,2%) is ronduit teleurstellend te noemen. En daarmee kwamen de kosten voor adverteerders op een ver boven gemiddeld niveau te liggen.

Gek genoeg zat de piek in kijkdichtheid in de groep 13-19 jaar (3,8%) en was de score op 20-34 jaar 3,2%. En dat is minder dan Expedition Robinson De Kandidaten op Net5. Dat haalde gisteren 407.000 kijkers en een score van 4,7% op 20-34 jaar.

--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door TVF 
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #110 Gepost op: 21-09-2004, 19:18:28 »
Niemand gekeken gisteren?  ???

Ik vond 't weer prachtig! De jaloezie begint nu echt op te spelen.  >:D

Die jaloerse blik van Patricia als 'n ander 'n date met PP krijgt. Echt prachtig.  ;D  En als iemand dan terugkomt van 'n date, vliegen alle andere vrouwen er op af: "en, en, en?" Ook geweldig dat iemand tegen Renilde, die verklaarde niet gezoend te hebben met PP, zei: "Ik zei al dat je niet met hem zou gaan zoenen, want je bent wel meer waard dan dat!" Terwijl Patricia, die vorige week uitgebreid met PP heeft zitten zoenen, er naast zat. Echt heerlijke televisie. ::tandpastasmiley::

Wel jammer dat 't erg voorspelbaar was welke zes vrouwen 'n roos gingen krijgen. En z'n vrienden hadden 'm goed ingeschat! Blijkbaar heeft PP 'n heel voorspelbare smaak voor vrouwen.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #111 Gepost op: 23-09-2004, 11:51:06 »
Ik heb het ook weer gezien hoor Han en ik heb me ook weer heerlijk zitten ergeren aan die meiden. Tjonge jonge, wat maken ze het zichzelf moeilijk... Die Patricia die kijkt wel zo verschrikkelijk vuil naar die andere meiden. Ik weet niet wat er in de Story heeft gestaan, ik wil het ook niet weten maar ik hoop echt zo verschrikkelijk dat het niet Patricia is. Ik gun het haar op geen enkele manier namelijk! Baalde er ook behoorlijk van dat hij 5 vrouwen tegelijk meenam op een date en dus alleen met Patricia op pad ging.. Ik had echt gehoopt dat hij haar in een groepsdate mee zou nemen, dat was een klap in haar gezicht geweest. Maar helaas mocht het niet zo zijn. En die andere meiden ook allemaal: "als hij voor een type als Patricia gaat dan hoef ik hem eigenlijk al niet meer" ;D Echt fantastisch, die jaloezie!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #112 Gepost op: 23-09-2004, 13:47:43 »
Ik heb het ook weer gezien hoor Han en ik heb me ook weer heerlijk zitten ergeren aan die meiden. Tjonge jonge, wat maken ze het zichzelf moeilijk... Die Patricia die kijkt wel zo verschrikkelijk vuil naar die andere meiden. Ik weet niet wat er in de Story heeft gestaan, ik wil het ook niet weten maar ik hoop echt zo verschrikkelijk dat het niet Patricia is. Ik gun het haar op geen enkele manier namelijk! Baalde er ook behoorlijk van dat hij 5 vrouwen tegelijk meenam op een date en dus alleen met Patricia op pad ging.. Ik had echt gehoopt dat hij haar in een groepsdate mee zou nemen, dat was een klap in haar gezicht geweest. Maar helaas mocht het niet zo zijn.

Ik vind Patricia ook vreselijk. Die blikken van haar tijdens de rozenceremonie als iemand anders 'n roos krijgt...als blikken konden doden waren er nu geen andere vrouwen meer over. Kan me heel goed voorstellen dat alle andere dames 't niet met haar kunnen vinden. 

Ik had trouwens ook gehoopt dat zij geen persoonlijke date kreeg, maar 't mocht helaas niet zo zijn.  ::niet-ok::

Ik begrijp trouwens ook nog steeds niets van de smaak van PP. Hij vindt die Patricia, die pas 22 is, duidelijk leuk en lijkt tegelijkertijd ook geinterresseerd te zijn in Linda, die al 34 is. Dat is toch wel echt 'n wereld van verschil!  :o

Citaat
En die andere meiden ook allemaal: "als hij voor een type als Patricia gaat dan hoef ik hem eigenlijk al niet meer" ;D Echt fantastisch, die jaloezie!

Dat is 't briljante aan deze serie!  ;D

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #113 Gepost op: 28-09-2004, 09:58:38 »
Ik vind het juist geweldig hoe die Patricia kijkt  ::ok:: Je weet, als je aan dit programma meedoet, wat er kan gebeuren. De enige die er echt 'gezond' over nadenkt is in mijn ogen Yvonne. Zij is volgens mij een heel lief meisje, gunt het een ander net zo als zichzelf en zal denk ik nooit met modder gaan gooien. Ik was dan ook erg blij dat zij een roos gekregen heeft gisteren!!!

Verder vind ik PP wel erg gladjes worden. Ben heel benieuwd naar volgende week, waar de vrienden van Renilde ALLEEN op Renilde willen toasten (en dus niet op PP)...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #114 Gepost op: 28-09-2004, 10:03:00 »
Naar aanleiding van dit topic ben ik eens gaan kijken naar the bachelor...wat een vreselijk programma is dit zeg ::niet-ok::

...snap überhaupt al niet waarom iemand zich op geeft voor zo'n belachelijk programma en die vent...brrr kreeg kippenvel van hem maar dan op de negatieve manier ::schaam::

Zal wel bij deze ene keer blijven dat ik het zie...ieuwwwww..nah ja zien...heb vijf minuten gekeken en toen was het al over en uit voor mij
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #115 Gepost op: 28-09-2004, 11:33:02 »
Ik heb gisteren maar vlagen gezien, omdat ik ook 't afscheid van Andre Hazes aan 't volgen was. Ik kijk zondag wel naar de herhaling, maar ik ben zo benieuwd wat er nu precies met Renilde was. D'r was bij de andere dames ophef over haar, maar ik kreeg dus niet echt mee waarom. Iemand van jullie die 't me kort kan vertellen?  :)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #116 Gepost op: 28-09-2004, 12:08:50 »
Renilde had, bij terugkomst van haar date, niet verteld dat ze met PP had gezoend. En daar kwamen die meiden achter en gingen verhaal halen bij PP. Hij heeft verteld dat ze wel gezoend hadden. Volgens mij was dit het... Ik heb nl. ook zitten switchen tussen dit programma en André Hazes.

Wat mij wel heel erg opviel was dat PP de meiden die hij gezoend had allemaal een roos gaf en die andere 2 meiden niet. Ik denk alleen dat Patricia nog verder is gegaan dan zoenen, tijdens het insmeren en uitspoelen van de klei, 2 uitzendingen terug...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #117 Gepost op: 28-09-2004, 12:13:16 »
Renilde had, bij terugkomst van haar date, niet verteld dat ze met PP had gezoend. En daar kwamen die meiden achter en gingen verhaal halen bij PP. Hij heeft verteld dat ze wel gezoend hadden. Volgens mij was dit het... Ik heb nl. ook zitten switchen tussen dit programma en André Hazes.

Oh was dat 't? Ik dacht dat 't nog 'n heel gedoe was geworden toen de dames dit ontdekt hadden en weer terugkeerden in 't huis met Renilde. Maar dat viel dus wel mee? Jammer.  :-\\ >:D

Citaat
Wat mij wel heel erg opviel was dat PP de meiden die hij gezoend had allemaal een roos gaf en die andere 2 meiden niet. Ik denk alleen dat Patricia nog verder is gegaan dan zoenen, tijdens het insmeren en uitspoelen van de klei, 2 uitzendingen terug...

Denk ik ook ja, ze fluisterde toen ook iets met 'n andere dame en dat ging volgens mij niet alleen over 't zoenen met PP.