Auteur Topic: Wat vind je van expeditierobinson.net?  (gelezen 8271 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Gepost op: 7-10-2003, 02:44:59 »
We zijn nu een tijdje bezig met expeditierobinson.net en zijn erg benieuwd naar je mening.

Wat vind je van de site? Van de inhoud, structuur, stijl, etc. Hoevaak bezoek je de pagina's? En welke?  Wat vind je van het forum en de chat?

Wat mis je nog op de site en wat kan beter?


Lucht je hart! Vertel wat je vindt en schroom niet om kritiek te leveren!

« Laatst bewerkt op: 7-10-2003, 02:46:53 door Malcolm »

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #1 Gepost op: 7-10-2003, 11:23:44 »
De smiley's zijn leuk ;D . Alleen een beetje onsamenhangend met elkaar.

De site is verder goed informatief. Ik volg de serie niet, maar door de site over de kandi's kan ik wel zien wie wie is, dus mocht ik het gaan volgen, dan zou ik ze al kennen. Ik vind het ook leuk om te lezen over de afleveringen, zodat je er toch in zou kunnen komen. Net als met WIDM.com he ;D

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #2 Gepost op: 7-10-2003, 11:31:26 »
Ik bezoek de site een aantal keren per dag......en met veel plezier.
Ik lees alles.
Leuk om te kijken wat andere ervan vinden zodat je je eigen mening wel is wat bij moet stellen.
Dus ...niets veranderen...de site is prima zo.
                                                                        ;)



Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #3 Gepost op: 7-10-2003, 11:38:18 »
De smiley's zijn leuk ;D . Alleen een beetje onsamenhangend met elkaar.

Hoe bedoel je? 't zijn toch allemaal precies dezelfde zonnetjes?

Dus ...niets veranderen...de site is prima zo.

Dat is natuurlijk heel prettig om te lezen, maar jullie mogen natuurlijk ook met ideeen komen hoe we de site nog completer kunnen maken. Dus met andere woorden, ideeen voor aanvullingen van de site zijn van harte welkom.  :)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #4 Gepost op: 7-10-2003, 11:42:46 »
Nog completer?

Is ie nie compleet genoeggggg? ;)

Ik zou nie weten wat je nog meer moet behandelen.
Alles zit er op en dr an. ;)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #5 Gepost op: 7-10-2003, 19:42:21 »
Hoe bedoel je? 't zijn toch allemaal precies dezelfde zonnetjes?

Ow... dan is dat van de andere site... dan zijn het leuke smiley's ;D . De smiley's die ik bedoel zijn van Planetrace.org.

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #6 Gepost op: 7-10-2003, 22:19:48 »
Ik doe het lekker kort:

Ik vind expeditierobinson.net goed!  ;D

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #7 Gepost op: 8-10-2003, 22:14:24 »
Ik kom dr nooit want ik vind ER niks aan.. dus jaa..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline piethein

  • Forumlid
Re: Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #8 Gepost op: 25-04-2004, 18:58:39 »
Experditierobison.net is zeer goed. Een mooie site met veel foto's en artikelen. Jammer dat de interviews van Humo met Arthur en Robert, Het Artikel van Elias die een halve marathon loopt, niet te lezen zijn. Het inscannen is voor de tekst helaas mislukt. Ik hoop dat de artikelen opnieuw geplaatst worden maar dan duidelijker leesbaar.

Voor de rest, ga vooral zo door met de site.

Gr,  Piethein.

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #9 Gepost op: 25-04-2004, 19:51:43 »
Experditierobison.net is zeer goed. Een mooie site met veel foto's en artikelen. Jammer dat de interviews van Humo met Arthur en Robert, Het Artikel van Elias die een halve marathon loopt, niet te lezen zijn. Het inscannen is voor de tekst helaas mislukt. Ik hoop dat de artikelen opnieuw geplaatst worden maar dan duidelijker leesbaar.

Voor de rest, ga vooral zo door met de site.

Gr,  Piethein.

Eeh Piethein, dit topic gaat over Expeditie robinson, en jij hebt het over Peking Express ::)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #10 Gepost op: 26-04-2004, 14:33:17 »
Eeh Piethein, dit topic gaat over Expeditie robinson, en jij hebt het over Peking Express ::)

Maar die mening waarderen wij ook heel erg!  :D

Zo erg zelfs, dat we 'n enquete hebben opgesteld om jullie meningen te pijlen over Realitynet en haar verschillende dochtersites. Dus we zouden 't erg fijn vinden als je de enquete over PE zou willen invullen, piethein.  :)

Je vindt 'm hier:
http://www.pekingexpress.org/index.php?p=enquetes

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #11 Gepost op: 14-05-2004, 18:29:33 »
Experditierobison.net is zeer goed. Een mooie site met veel foto's en artikelen. Jammer dat de interviews van Humo met Arthur en Robert, Het Artikel van Elias die een halve marathon loopt, niet te lezen zijn. Het inscannen is voor de tekst helaas mislukt. Ik hoop dat de artikelen opnieuw geplaatst worden maar dan duidelijker leesbaar.

Gr,  Piethein.

Bij mij zijn ze prima te lezen. Het helpt voor jou misschien als je F11 indrukt, dan krijg je volledig scherm.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Simoun

  • Forumlid
Re: Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #12 Gepost op: 8-09-2004, 15:49:02 »
Hallo,

Ik vind de site eigenlijk erg druk waardoor hij erg onoverzichtelijk is. Ik kan dingen niet vinden die ik wil vinden. Bijvoorbeel waar het programma zich afspeeld, hoe je je kan opgeven als je dat wilt.
Er zijn teveel links.

Groeten Elleke

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #13 Gepost op: 14-09-2004, 01:04:50 »
Er staan teveel topics in...Ik vind het zo onoverzichtelijk.
En het begint ook weer een fantopic te worden waarin iedereen zijn favo deelnemer gaat toespreken.

Ik ben er dan ook niet voor om voor elke deelnemer een topic te openen maar het gewoon per aflevering ter discussie te stellen..Nu loopt alles door elkaar. En krijg je niet een echte discussie maar meer een soort van fantopicje voor elke deelnemer.

Maar misschien ben ik te kritisch..Ik word een beetje moe van tig topics en het weerhoud me ook om er dan te reageren..Ach misschien zijn jullie daar dan weer wel blij mee :)


btw er zijn nu in al ongeveer 80 topics terwijl het programma net 2 weken bezig is :-X
« Laatst bewerkt op: 14-09-2004, 01:11:32 door Anzjie »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #14 Gepost op: 25-09-2004, 21:13:31 »
Misschien is het een aardig idee om alle Topics over Collumns in een topic te zetten. Wordt nu wel wat onoverzichtelijk met al die collumn topics ertussen

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #15 Gepost op: 27-09-2004, 18:23:43 »
Misschien is het een aardig idee om alle Topics over Collumns in een topic te zetten. Wordt nu wel wat onoverzichtelijk met al die collumn topics ertussen
Heej Loveable Child :)

Op zich is het wel overzichtelijk met allemaal een eigen topic aangezien ze vrij snel zakken maar van de week heeft iemand alle columns achter elkaar gelezen en in elk topic gepost dus daardoor werd een beetje vol maar dat waren er al een boel die eigenlijk al op pagina 2 stonden. Ik wil het nog even aankijken maar als het weer gebeurt denk ik dat we jouw idee zeker zullen doen! Thanks!!

::zwaai::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #16 Gepost op: 29-09-2004, 08:58:26 »
Any feedback??
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Wat vind je van expeditierobinson.net?
« Reactie #17 Gepost op: 29-09-2004, 11:25:31 »
ExpeditieRobinson.Net is een geweldige site! Het is niet voor niets dat Ernst-Paul hier komt chatten ::trots::

Ik was niet echt blij met de komst van ExpeditieRobinson.net wat ook wel bekend was bij de crew ::schaam:: maar ik ben er nu toch eigenlijk wel heel blij mee ::ok::
Take a glorious bite out of the whole world