Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2618256 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18980 Gepost op: 6-10-2015, 12:03:13 »
::hug::

Komt volgende keer echt wel goed! Maar is idd heel naar, I know the feeling :(
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18981 Gepost op: 6-10-2015, 13:08:23 »
Hopelijk volgende keer dan wel geslaagd :D

OT

Nog steeds heel moe dus vrijdag maar even overleggen met de fysio om het programma wat aan te passen haha

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18982 Gepost op: 6-10-2015, 14:41:01 »
:\'( gezakt voor m'n rijexamen... zat ik op zoveel dingen te letten waarvan ik weet dat ik het wel eens fout doe, dat ik spontaan vergat goed te kijken in de bochten ::) (wat op zich sowieso wel een zwak punt is, dus misschien was ik er sowieso wel op gezakt, maar het ging nu wel erg slecht...)

Maar goed, ik had altijd verwacht dat ik zou zakken op onzekerheid of te veel zenuwen ofzo, maar de examinator zei dat dat eigenlijk prima ging en dat ik niet onzeker reed, dus dat is dan weer fijn :)
bummer joh....volgende keer weet je in ieder geval hoe het examen gaat en kun je je richten op de dingen die er wel toe doen....enne fouten maken mag/moet tijdens het examen...kun je meteen laten zien dat je ze veilig op weet te lossen.

OT: Onwijs gewaardeerd door een ouderpaar uit mijn klas want ik kreeg een enorme bos bloemen voor mijn verjaardag....hun oudste dochter, oud leerling van me, had zelfs een kleinigheidje voor me gekocht, omdat ze me nog steeds zo dankbaar is voor alle extra lessen die ik haar heb gegeven en voor het jaarlijks helpen bij het boeken kaften etc.......lief he??
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18983 Gepost op: 6-10-2015, 14:52:49 »
 ::hug:: ik denk ook dat het de volgende keer wel goed komt, nog even een paar lessen goed oefenen, hopelijk wat minder zenuwachtig zijn (want als ik zenuwachtig ben krijg ik altijd last van een soort tunnelvisie, dus daar heeft het ook mee te maken). En ik heb de afgelopen lessen gewoon op de verkeerde dingen gefocust en me niet genoeg gerealiseerd dat dat kijken zoveel beter moest. Waar m'n instructeur dan ook wel iets duidelijker in had mogen zijn vind ik... maar ja misschien dacht hij dat ie duidelijk was terwijl ik gewoon dacht dat ik het alleen op drukke punten vergat.

enne fouten maken mag/moet tijdens het examen...kun je meteen laten zien dat je ze veilig op weet te lossen.
Ja dat zei die vrouw ook al van te voren, dat vond ik wel heel fijn aan een faalangstexamen, dat ze je helemaal gerust gaan stellen enzo :) Dat hielp wel.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18984 Gepost op: 6-10-2015, 16:57:54 »
Geïrriteerd, mensen uit het groepje waarmee ik een project op school doe waren er weer eens niet vandaag,en dat is niet de 1e keer.  ::)En nu was er weer iemand die nog geen enkele les had meegemaakt van dat project, en die hoort nu ook ineens bij mijn groepje. Al dat soort mensen worden bij mij gedumpt, grote kans dat die er dan volgende week ook niet is.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18985 Gepost op: 6-10-2015, 17:17:45 »
::hug::

Proberen aan te geven bij de begeleider/docent misschien? Heeft bij mij wel vaak geholpen
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18986 Gepost op: 6-10-2015, 21:14:23 »
:\'( gezakt voor m'n rijexamen... zat ik op zoveel dingen te letten waarvan ik weet dat ik het wel eens fout doe, dat ik spontaan vergat goed te kijken in de bochten ::) (wat op zich sowieso wel een zwak punt is, dus misschien was ik er sowieso wel op gezakt, maar het ging nu wel erg slecht...)

Maar goed, ik had altijd verwacht dat ik zou zakken op onzekerheid of te veel zenuwen ofzo, maar de examinator zei dat dat eigenlijk prima ging en dat ik niet onzeker reed, dus dat is dan weer fijn :)

 ::hug:: Dat laatste is zeker weten wel positief. Balen dat je gezakt bent, maar je weet nu in ieder geval dat die onzekerheid juist meeviel volgens de examinator.

Geïrriteerd, mensen uit het groepje waarmee ik een project op school doe waren er weer eens niet vandaag,en dat is niet de 1e keer.  ::)En nu was er weer iemand die nog geen enkele les had meegemaakt van dat project, en die hoort nu ook ineens bij mijn groepje. Al dat soort mensen worden bij mij gedumpt, grote kans dat die er dan volgende week ook niet is.

 ::hug:: Echt balen zeg.  ::niet-ok:: Ik zou het zeker melden bij je mentor/docent. Het is zo frustrerend als jij je ergens voor in wil zetten en dan moet samenwerken met ongemotiveerde medeleerlingen. 

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18987 Gepost op: 6-10-2015, 21:27:31 »
Ik zei het tegen de docent, en het enige wat hij zei was: Nou,dat is niet echt netjes...


Ga het dus ook maar in mn SLB gesprek aangeven..

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18988 Gepost op: 6-10-2015, 21:34:10 »
(want als ik zenuwachtig ben krijg ik altijd last van een soort tunnelvisie, dus daar heeft het ook mee te maken).
::hug:: echt balen, ik weet helaas ook hoe het is :( Hopelijk komt het volgende keer goed :) Maar mocht je last hebben van tunnelvisie, niet vergeten je dimlicht te ontsteken  ::) :P
« Laatst bewerkt op: 6-10-2015, 21:37:34 door Mollenvanger-MV »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18989 Gepost op: 6-10-2015, 23:55:57 »
Best wel goed, heb alleen een beetje last van mijn oog. Daar is eerder vanavond een tennisbal tegen aan gekomen.  :-\\

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18990 Gepost op: 7-10-2015, 02:38:02 »
té wakker ::) :-[ :-[ :-[
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18991 Gepost op: 7-10-2015, 09:42:46 »
Best wel goed, heb alleen een beetje last van mijn oog. Daar is eerder vanavond een tennisbal tegen aan gekomen.  :-\\

Auw :o
Gaat t? ::hug::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18992 Gepost op: 7-10-2015, 11:32:11 »
Ja, valt mee. Geen blauw oog gelukkig  ::rofl::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18993 Gepost op: 7-10-2015, 12:20:35 »



Maar goed, ik had altijd verwacht dat ik zou zakken op onzekerheid of te veel zenuwen ofzo, maar de examinator zei dat dat eigenlijk prima ging en dat ik niet onzeker reed, dus dat is dan weer fijn :)
Jammer dat de keus alleen is dat je gezakt of geslaagd bent. Je kan niet op ''onderdelen'' zakken of slagen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18994 Gepost op: 7-10-2015, 13:13:09 »
Jammer dat de keus alleen is dat je gezakt of geslaagd bent. Je kan niet op ''onderdelen'' zakken of slagen.

Het zou toch ook niet zo goed zijn als je later als je rijd alleen bepaalde onderdelen goed doet.
Zo van : ' Ja het inparkeren ging perfect. Alleen raakte ik wel een kind onderweg ernaartoe  ;D

OT: Gewoon beroerd
You'll never walk alone

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18995 Gepost op: 7-10-2015, 13:18:47 »
 ::hug:: ::hug::

Ik nu weer beter, maar begin zo langzamerhand te beseffen dat vrijwilligerswerk niet echt mijn ding is. Ik ben nu 3,5 uur bezig geweest met onverwacht gezeur van tennis, terwijl ik eigenlijk de hele ochtend wilde studeren.  :-\\En als mensen dan nog netjes alsjeblieft en dank je wel zeggen, nee krijg een vet onbeschofte mail op de vroege ochtend. Pfff. Kan er alleen nu wel weer om lachen. (zie wat maakte je vandaag aan het lachen topic)  ;D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18996 Gepost op: 7-10-2015, 15:34:35 »
onbeschofte mail retourneren met het verzoek om een normaal exemplaar.
Loezel.. als je je vrijwilligerswerk niet leuk meer vindt, is het tijd om er mee te stoppen. Dat betekent niet dat vrijwilligerswerk niets voor jou zou zijn, dat betekent alleen dat deze vrijwillige werkzaamheden niet jouw ding zijn. Je hoeft je niet schuldig te voelen als je opstapt, zij moeten juist blij zijn dat je het al die tijd gedaan hebt. Zeg dat je een nieuwe vrijwilliger desnoods een paar uurtjes in wil werken, maar het voor jou einde verhaal is.
er was eens......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18997 Gepost op: 7-10-2015, 15:37:30 »
Ik wil deze competitie nog afmaken en de volgende competitie ga ik nieuwe mensen inwerken, die zich hopelijk gaan aanmelden en dan is het wel klaar denk ik.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18998 Gepost op: 7-10-2015, 15:43:09 »
kondig dan wel ruim van te voren aan dat jij er mee stopt.. Wel of geen nieuwe vrijwilliger.
er was eens......

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #18999 Gepost op: 8-10-2015, 13:01:52 »
 ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::

Moeder moest vanochtend voor nader onderzoek naar ziekenhuis, nadat bij periodiek borstkankeronderzoek een verdacht plekje was gevonden..



Maar blijkt volledig loos alarm  ::bravo:: :D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.