Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2605985 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22560 Gepost op: 9-02-2019, 10:29:34 »
Wat een afschuwelijk nieuws. Sterkte!  ::hug:: ::hug::

Ik wilde hieronder nog reageren op Daisy over mijn eigen perikelen, maar dat lijkt na dit bericht dan ineens niet zo belangrijk meer.  :-[

Dankje Loezel!

En tuurlijk kun je daar nog gewoon op reageren wat mij betreft. Ieder heeft z'n eigen dingetjes/problemen waar hij of zij mee zit  ::hug:: Ik sluit me aan bij wat Daisy zegt; probeer ook aan jezelf te denken, hoe moeilijk dat ook is in deze situatie  ::hug::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22561 Gepost op: 9-02-2019, 11:39:56 »
Geschrokken. Hoorde gisteren dat een hele goede vriend van mij van de basisschool en de middelbare school, waar ik toen heel veel mee omging, is overleden :\'(
::hug::

Behoorlijk rot eigenlijk. Schijnbaar hebben we nu zo'n groot personeelstekort binnen de organisatie dat er gewoon onderling personeel weggehaald wordt bij elkaar. Dus gaat mijn enige vaste collega die ik nog heb, binnenkort ergens anders heen (binnen dezelfde organisatie) en sta ik straks alleen ofzo. En ik ga eind van dit schooljaar ook weg, dus ik mag dan na 10 jaar afscheid gaan nemen met het idee dat ik een giga puinzooi achterlaat en zonder vaste medewerkers ofzo. Al is het enige dat me nu nog overeind houdt wel het idee dat ik straks ook weg ben. Nu maar hopen dat afstuderen nog gaat lukken in deze puinhoop.  ::)
::hug::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22562 Gepost op: 10-02-2019, 00:13:24 »
Boos
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22563 Gepost op: 10-02-2019, 13:36:27 »
Uitgeput en Oververmoeid

deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22564 Gepost op: 10-02-2019, 14:59:13 »
Vooral misselijk en moe

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22565 Gepost op: 10-02-2019, 15:20:18 »
Vooral misselijk en moe
::hug:: beterschap

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22566 Gepost op: 10-02-2019, 19:31:51 »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22567 Gepost op: 11-02-2019, 16:18:35 »
Geïrriteerd.. Vriendlief die er op het vliegveld (bij de gate) en dus zo weer terug vliegt naar Frankrijk, achter komt dt hij zn sleutels kwijt is (en die bleken dus nog in de auto van mn moeder te liggen).. Urg!!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22568 Gepost op: 12-02-2019, 22:00:10 »
In twijfel, lichterlijk nerveus, onwetend en helemaal gesloopt.

I'm out for today. ::zwaai::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22569 Gepost op: 13-02-2019, 12:30:59 »
melancholisch
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22570 Gepost op: 13-02-2019, 18:38:12 »
Goed, en boos tegelijk.

Goed vanwege een goed gesprek.
Boos, omdat ik me ergens flink me genaaid voel. Morgen even een goed gesprek over voeren want ik ben not amused. ::niet-ok::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22571 Gepost op: 14-02-2019, 19:20:16 »
Best wel zenuwachtig...
Ik heb morgen mijn eerste rijles (proefles) en zoals de meesten van jullie wel weten heb ik een lichamelijke beperking, dus leren autorijden is niet iets wat ik zomaar even doe. Koppelen met m'n linkerbeen gaat sowieso niet lukken, dus ik ga morgen in een automaat een proefles doen. Mijn rechterbeen functioneert waarschijnlijk goed genoeg om in een automaat te kunnen rijden, maar je weet dat natuurlijk pas zeker als je het gaat doen. Maar mocht het zo zijn dat het tegenvalt, dan moet ik gaan lessen in een aangepaste auto (dus bijvoorbeeld een auto waarbij je alles doet via hendeltjes bij het stuur). En het is natuurlijk ook fijn dat die optie er is, maar ik ben zo iemand die een zo normaal mogelijk leven wil leiden en een aangepaste auto zou dan toch voelen als een stap terug zegmaar.

Dus ik ben erg benieuwd wat hieruit gaat komen, morgen heb ik hopelijk een update!
I will follow my inner gold

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22572 Gepost op: 14-02-2019, 19:23:42 »
Spannend Miek, heel veel succes iig ::ok::

Ot: niet meer boos gelukkig (da's uitgesproken). Wel een beetje teleurgsteld (om iets heel anders), maar verder prima. Ja, I'm weird, I know. ;)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22573 Gepost op: 14-02-2019, 20:17:27 »
Best wel zenuwachtig...
Ik heb morgen mijn eerste rijles (proefles) en zoals de meesten van jullie wel weten heb ik een lichamelijke beperking, dus leren autorijden is niet iets wat ik zomaar even doe. Koppelen met m'n linkerbeen gaat sowieso niet lukken, dus ik ga morgen in een automaat een proefles doen. Mijn rechterbeen functioneert waarschijnlijk goed genoeg om in een automaat te kunnen rijden, maar je weet dat natuurlijk pas zeker als je het gaat doen. Maar mocht het zo zijn dat het tegenvalt, dan moet ik gaan lessen in een aangepaste auto (dus bijvoorbeeld een auto waarbij je alles doet via hendeltjes bij het stuur). En het is natuurlijk ook fijn dat die optie er is, maar ik ben zo iemand die een zo normaal mogelijk leven wil leiden en een aangepaste auto zou dan toch voelen als een stap terug zegmaar.

Dus ik ben erg benieuwd wat hieruit gaat komen, morgen heb ik hopelijk een update!
Oeeh heel veel succes Miek  ::hug:: ::ok::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Ik voel me nu...
« Reactie #22574 Gepost op: 14-02-2019, 20:21:14 »
Spannend succes Miek
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22575 Gepost op: 14-02-2019, 21:13:14 »
Good luck Miek! ::ok::

Daisy, weird? Volgens mij ben je gewoon een vrouw?  ::hypocriet::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22576 Gepost op: 14-02-2019, 21:33:13 »
 ::rofl:: Da's één van de weinige dingen waar ik wel zeker over ben. ::jaja::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22577 Gepost op: 14-02-2019, 21:37:08 »
Daisy, fijn dat je lig niet meer boos bent dan, klinkt als een pittig weekje ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22578 Gepost op: 15-02-2019, 10:21:23 »
Heel veel succes Miek! Hoop voor je dat alles lukt zoals je in gedachten hebt en je er dan zelfs ook van kunt gaan genieten! ::hug::

En ik voel me zooo moe. Ben echt veel te veel over mn grenzen gegaan deze week qua stage uren. ::ohno:: Heb een spannende week achter de rug qua tussenevaluatie van stage, mega veel uren gedraaid en nu op weg naar tussenevaluatie van supervisie op school...
Hoop dat ik ooit nog eens leer nee-zeggen/m'n grenzen aangeven. ::)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #22579 Gepost op: 15-02-2019, 12:12:33 »
Best wel zenuwachtig...
Ik heb morgen mijn eerste rijles (proefles) en zoals de meesten van jullie wel weten heb ik een lichamelijke beperking, dus leren autorijden is niet iets wat ik zomaar even doe. Koppelen met m'n linkerbeen gaat sowieso niet lukken, dus ik ga morgen in een automaat een proefles doen. Mijn rechterbeen functioneert waarschijnlijk goed genoeg om in een automaat te kunnen rijden, maar je weet dat natuurlijk pas zeker als je het gaat doen. Maar mocht het zo zijn dat het tegenvalt, dan moet ik gaan lessen in een aangepaste auto (dus bijvoorbeeld een auto waarbij je alles doet via hendeltjes bij het stuur). En het is natuurlijk ook fijn dat die optie er is, maar ik ben zo iemand die een zo normaal mogelijk leven wil leiden en een aangepaste auto zou dan toch voelen als een stap terug zegmaar.

Dus ik ben erg benieuwd wat hieruit gaat komen, morgen heb ik hopelijk een update!

Update, automaat gaat gewoon lukken ::bravo::
I will follow my inner gold