Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2606604 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23380 Gepost op: 12-08-2020, 16:23:01 »
Lucy  ::hug:: ::hug::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23381 Gepost op: 12-08-2020, 16:55:27 »
::hug::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23382 Gepost op: 12-08-2020, 17:08:38 »
Sterkte, Lucy!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23383 Gepost op: 13-08-2020, 07:30:47 »
Aaw Lucy ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23384 Gepost op: 13-08-2020, 08:09:49 »
 ::hug:: ::hug::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23385 Gepost op: 13-08-2020, 10:00:27 »
::hug::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23386 Gepost op: 13-08-2020, 14:21:38 »
Lucy ::hug:: ::hug::
Så hva gjør vi nå?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23387 Gepost op: 14-08-2020, 23:10:38 »
Boos en teleurgesteld.

Bezoek bij mijn Vader op de afdeling is weer enkel toegestaan op de Eigen kamer en Met mondmasker voor de bezoeker. Bewoners mogen niet meer van de afdeling af.
Leg het maar weer uit aan dementerende mensen dat ze nu niet meer iets mogen gaan drinken Beneden in restaurant.

Vermoedelijk weer corona besmetting. Ja mensen komen terug van vakantie en gaan dan even bij pa of ma zeggen dat ze er weer zijn. Of kleinzoon komt vertellen hoe hij en zijn Maten zijn losgegaan op het strand van  malgrat


Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23388 Gepost op: 14-08-2020, 23:20:27 »
Boos en teleurgesteld.

Bezoek bij mijn Vader op de afdeling is weer enkel toegestaan op de Eigen kamer en Met mondmasker voor de bezoeker. Bewoners mogen niet meer van de afdeling af.
Leg het maar weer uit aan dementerende mensen dat ze nu niet meer iets mogen gaan drinken Beneden in restaurant.

Vermoedelijk weer corona besmetting. Ja mensen komen terug van vakantie en gaan dan even bij pa of ma zeggen dat ze er weer zijn. Of kleinzoon komt vertellen hoe hij en zijn Maten zijn losgegaan op het strand van  malgrat

Sterkte ::hug::, ik hoop echt niet dat ik dezelfde pech ga krijgen met mijn Opa en Oma. Die hebben op het moment dr bezoekuurtjes heel erg nodig.(Net als alle andere mensen natuurlijk.)
Så hva gjør vi nå?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23389 Gepost op: 14-08-2020, 23:24:13 »
Ach ik pak morgen mijn voorleesboek weer op en haal de mondmaskers weer uit de motteballen en ipv voorleesuurtje In het park, wordt het op de kamer.
Zolang bezoek onder welke omstandugheden dan ook nog mogelijk is , zal ik gaan. Want nu is er nog een vorm van herkenning en is hij nig regelmatig in het nu.


Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23390 Gepost op: 14-08-2020, 23:50:39 »
Hmm lastig inderdaad, jullie allebei.  ::hug::
Ik heb het geluk dat mijn opa en oma mentaal nog helemaal helder zijn en nog vrij mobiel. Ze touren met deze hitte door de omgeving  vanwege de airco in de auto.  ::rofl::
Mijn andere opa is wel wat slechter, maar woont gelukkig nog thuis. Familie woont in hetzelfde huis erachter, dus helemaal alleen is hij niet. Maar afstand houden met familie vind hij maar onzin...  :-\\

OT: raar. Ik ben nu net 2 dagen op mijn nieuwe kamer, maar merk nu dat ik steeds meer heimwee heb naar Armenië. Ik heb normaal echt nooit heimwee en de afgelopen tijd ook weinig last van gehad. De wereld stond toch stil en ik kon uitkijken naar dit punt. Nu het zo ver is, besef ik steeds meer wat ik mis.

Hoewel Yerevan meer dan een miljoen inwoners heeft en heel compact is, zie je die mensen nouwelijks terug op straat. Alleen het verkeer is heel druk, maar in de stad kom je niet veel mensen tegen. Er zijn ook nouwelijks uitgaansgelegenheden. Het zijn vooral de buitenlanders die daar heen gaan. En voor de winkels moet je vooral in de winkelcentra zijn, winkelstraten zijn er niet echt. Vandaag fietste ik door Eindhoven en zelfs in Corona-tijd zie je veel meer mensen dan in Yerevan. Die rust sprak me toch meer aan.
Maar verder mis ik ook het eten, de talloze groentewinkeltjes, de gastvrije mensen die zelden gehaast zijn, het ruige landschap. En sowieso functioneer ik altijd beter in het niet-Nederlands.

Waar ik in Armenië geen moment heb gedacht 'waarom ben ik hier?', heb ik dat vandaag al meermaals gedacht. Het wordt vast beter als alles begint en ik meer mensen leer kennen, maar nu is het een beetje bluhh.

Ik kan gewoon niet helemaal wennen aan de talloze mogelijkheden die er hier in Nederland zijn. Ik kan veel beter omgaan met beperkingen op het gebied van taal, geld, spullen, eten en andere mogelijkheden. En mensen zijn hier altijd zo enorm druk. En ook de gedachte dat ik hier nog 4 jaar zit vind ik heel onprettig. Ik weet liever niet waar ik aan toe ben eigenlijk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23391 Gepost op: 15-08-2020, 00:45:46 »
Jij bent echt precies het tegenovergestelde van mij :o

Maar alsnog ::hug:: en hopelijk kun je hier toch aan wennen! Als je toevallig behoefte hebt aan mensen om mee te klimmen in Ehv, heb ik daar nog wel een broertje en een zusje wonen ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23392 Gepost op: 15-08-2020, 00:51:18 »
Ja, er zitten wat draadjes verkeerd om aangesloten bij mij.  ;D

Als je toevallig behoefte hebt aan mensen om mee te klimmen in Ehv, heb ik daar nog wel een broertje en een zusje wonen ;D

Nou, gezellig! Maar ik wacht eerst mijn introductiedag even af.  ;)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23393 Gepost op: 15-08-2020, 03:23:07 »
 :-\\ :-\\
I will follow my inner gold

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23394 Gepost op: 15-08-2020, 08:48:40 »
Moe ........

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23395 Gepost op: 15-08-2020, 21:53:18 »
Opgelucht. Corona test op de afdeling was negatief.  Bezoekrestricties weer van de baan.


Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23396 Gepost op: 15-08-2020, 21:55:35 »

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23397 Gepost op: 19-08-2020, 11:52:56 »
geïrriteerd want de muur waar tegen ik praat zegt niks terug.  >:D
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23398 Gepost op: 22-08-2020, 11:01:47 »
Hmmm.. weet het niet zo goed. Niet moe ofzo, meer gewoon klaar met hoe saai de dagen nu zijn. Wel toe aan iets nieuws eigenlijk  :)
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23399 Gepost op: 23-08-2020, 17:00:54 »
Extreem verdrietig, voel me net alsof niemand me aardig of tof vind en ik niks goed kan doen.. :\'(
chipsverslaafde <3