Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2607468 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23720 Gepost op: 25-01-2021, 12:50:00 »
 ::hug::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23721 Gepost op: 26-01-2021, 09:13:15 »
 ::hug:: ::hug:: ::hug:: en beterschap voor iedereen.

OT:
Naar, raar, moe, pijn en soms weer helemaal prima. Dus het gaat alle kanten uit :D

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23722 Gepost op: 2-02-2021, 02:17:32 »


::)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23723 Gepost op: 2-02-2021, 14:14:07 »
 ::hug:: ::hug:: ::hug:: voor jullie en zelf kan ik er ook wel eentje gebruiken, dus 2 vliegen in 1 klap  ;)
...maar soms even niet :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23724 Gepost op: 2-02-2021, 15:09:46 »
::hug:: ::hug:: ::hug::

Dan krijg jij er ook meteen drie! ;)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23725 Gepost op: 9-02-2021, 09:01:44 »
Wakker!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23726 Gepost op: 11-02-2021, 17:32:43 »
Moe.... Drukke periode achter de rug, tijd voor een paar vrije dagen.

Blessed be the fruit.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23727 Gepost op: 12-02-2021, 06:16:21 »
Moe van het vroege opstaan


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23728 Gepost op: 12-02-2021, 18:40:27 »
Kapot moe

Under his eye.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23729 Gepost op: 15-02-2021, 13:43:14 »
Hééééél moe.

Ik zie een trend  ::)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23730 Gepost op: 16-02-2021, 11:13:01 »
Bang. Wat een eng beest is Demogorgon toch  :o
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23731 Gepost op: 19-02-2021, 16:59:29 »
Like... neutraal?

Het begint een beetje veel en druk te worden op het werk. We schakelen in juni om naar een nieuw systeem en ik ben betrokken bij het testen ervan en allerlei andere dingen die daarbij komen kijken. Mijn baas heeft al laten weten dat het systeem echt op tijd gelanceerd moet worden (het wordt binnen het bedrijf wereldwijd gebruikt door honderden gebruikers). En er kruipt heel veel tijd in.
Maar daarnaast ben ik ook al enkele maanden betrokken bij iets anders van hele hoge prioriteit waarvan nu ongeveer voor mij het summum gaat komen. (ik ben aangewezen om de artworks van het Covid vaccin voor een packaging site in de regio waarvoor ik verantwoordelijk ben te coördineren. Na enkele maanden voorbereiding kunnen we nu helemaal van start, maar er zit uiteraard ontzettend veel druk op)
Dus al 2 hoge prioriteiten en allebei heel visibel bij het hoger management.

Maar tevens is onze afdeling van koers/structuur veranderd en zijn er allerlei expert teams uit de grond gestampt, waarvan ik er in 4 geplaatst ben. Die barsten nu ook allemaal los met wekelijkse meetings. En eigenlijk kom ik tijd te kort en zijn die expert teams op dit moment voor mij mindere prioriteit, maar voor hen zijn die expert teams dan weer top prioriteit...

Als ik nog op kantoor had gezeten zoals vóór de lockdown, zou ik al láng op de rand van een zenuwinzinking zitten. Nu niet for some reason.
Ik denk dat het komt door het thuiswerk en je tijd kunnen indelen zoals je wil (dus als ik even pauze wil nemen om Zap te updaten en die tijd dan later op de dag in te halen, is dat geen probleem). Plus zit de rest ook allemaal tot over z'n oren in het werk. Anders zou iedereen daar op kantoor tegen elkaar over klagen, waardoor de algemene stemming naar negatief omslaat. Maar dat is nu dus ook weg.

I dunno, ja... neutraal.  ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23732 Gepost op: 19-02-2021, 19:48:16 »
... op. Ik zit er even doorheen vandaag. :( Ik heb even wat op papier gezet. Ik plaats dit niet om een discussie te starten, maar ik moet het gewoon even kwijt en wie weet voel ik me dan wel weer wat beter. En ik weet sws niet hoelang ik alles hier laat staan, maar voor de time being ...

[ edit: weggehaald ]
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 19:18:45 door Daisy »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23733 Gepost op: 19-02-2021, 19:48:25 »
[ edit: weggehaald ]
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 19:19:00 door Daisy »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23734 Gepost op: 19-02-2021, 20:17:58 »
Dat wat Daisy omschrijft.

Al is het hier dan door andere redenen maar wel vergelijkbaar qua denk en voelen.

Wat ik dan nog wel eens doe om naar uit te kijken is mezelf af en toe een bloemetje geven (post).
Met mooi weer en energie wandelen naar het dierenpark hier met een kop koffie en daar even zitten. Even de bossen in (ook vlakbij) en daar mijn broodje eten.
Voelt voor mij dan even als echt weg zijn. Wellicht dat zoiets je helpt Daisy?
Even de deur uit en toch wat anders??

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23735 Gepost op: 19-02-2021, 20:42:50 »
 ::hug:: ::hug::

Ik voel me toch een beetje aangesproken hierdoor, omdat ik weet dat ik vrijwel de enige ben die soms echt boos word in het coronatopic. Dus ik wil toch even duidelijk maken dat ik echt enorm veel begrip en empathie heb voor iedereen die in een rotsituatie zit. Het is allemaal voor niemand leuk. Maar juist daarom kan ik me soms zo boos maken om iedereen die pleit voor versoepelingen. Dat is echt niet omdat ik in een risicogroep zit en de rest van de samenleving mij niet boeit, maar juist omdat ik het óók heel erg vind dat mensen hun banen kwijtraken of hier psychisch aan onderdoor gaan. En omdat covid zomaar iedereen kan treffen, niet alleen risicogroepen. Juist in het belang van iedereen zou ik zo graag zien dat we een poging deden tot een Zero-Covidstrategie. Het zijn niet de maatregelen die al deze problemen veroorzaken, het is het virus zelf en de enige manier waarop we de maatregelen kunnen loslaten is door het virus effectief te bestrijden.

Dus ik hoop echt dat jullie ook snappen waar mijn frustratie en boosheid vandaan komen. Zeker niet uit onbegrip, misgunnen of haat, maar juist omdat ik zo graag zou zien dat iedereen weer in vrijheid kan leven - maar dan ook écht iedereen, niet met een deel van de samenleving dat zich moet opofferen voor de vrijheid van de ander.

Ps. Dit is verder ook niet bedoeld om hier dan ook nog een discussie te beginnen, maar dit is hoe ik me voel na het lezen van het bericht van Daisy ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23736 Gepost op: 19-02-2021, 22:24:58 »

Wat ik dan nog wel eens doe om naar uit te kijken is mezelf af en toe een bloemetje geven (post).
Met mooi weer en energie wandelen naar het dierenpark hier met een kop koffie en daar even zitten. Even de bossen in (ook vlakbij) en daar mijn broodje eten.
Voelt voor mij dan even als echt weg zijn. Wellicht dat zoiets je helpt Daisy?
Even de deur uit en toch wat anders??

Ik zou het heerlijk vinden om weer eens naar het bos te gaan. Ik heb daar door de weeks helaas geen tijd voor gezien mijn werktijden. En in het weekend is helaas vaak veel te druk. Ik ga het dan gewoon niet opzoeken en dan blijf ik gewoon in mijn eigen buurt. Maar mocht iemand nog een rustig bos weten in het weekend, in het midden van het land, laat het me zeker weten. ::jaja:: Iets verder mag ook, mijn auto staat (te)veel stil, dus een klein ritje vind ie niet erg.

Op Starlight heb ik even apart gereageerd. Dat jullie niet denken dat ik haar negeer. ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23737 Gepost op: 19-02-2021, 23:39:48 »
Like... neutraal?

Het begint een beetje veel en druk te worden op het werk. We schakelen in juni om naar een nieuw systeem en ik ben betrokken bij het testen ervan en allerlei andere dingen die daarbij komen kijken. Mijn baas heeft al laten weten dat het systeem echt op tijd gelanceerd moet worden (het wordt binnen het bedrijf wereldwijd gebruikt door honderden gebruikers). En er kruipt heel veel tijd in.
Maar daarnaast ben ik ook al enkele maanden betrokken bij iets anders van hele hoge prioriteit waarvan nu ongeveer voor mij het summum gaat komen. (ik ben aangewezen om de artworks van het Covid vaccin voor een packaging site in de regio waarvoor ik verantwoordelijk ben te coördineren. Na enkele maanden voorbereiding kunnen we nu helemaal van start, maar er zit uiteraard ontzettend veel druk op)
Dus al 2 hoge prioriteiten en allebei heel visibel bij het hoger management.


Los van de drukte en waarschijnlijk druk die het meebrengt klinkt het wel super cool verder! Toch ook fijn dat ze (welgeplaatst) heel veel vertrouwen in je hebben ::ok::.



Sowieso dikke knuffel Daisy ::hug::. Begrijp het gevoel ook erg goed. Denk ook dat iedereen het zwaar heeft op verschillende manieren en vergelijken tussen wat erger is of niet geen enkele zin heeft. Hoop op veel positieve energie  ::bravo::



OT: Met mij kan het ook beter. Groot deel weet het al omdat ik het al vertelt heb via verschillende wegen, maar ik ben binnenkort werkeloos  :(. Had het niet zien aankomen dus sloeg in als een bom. Solliciteren in deze periode valt ook niet mee en de motivatie is lastig op te brengen laatste tijd.

Duuuuusjaaa
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23738 Gepost op: 19-02-2021, 23:51:09 »
Pittige verhalen, stuk voor stuk. D*N, Starlight, Daisy ::hug:: ::hug:: ::hug::
En Robbie ook, petje af voor wat jij even allemaal combineert, fijn dat het voor jou thuiswerkend beter te combineren lijkt te zijn.

Daisy, 'mijn' bos, anderhalve kilometer van mijn huis, is erg rustig. Ik loop er 3x week, 45-90 minuten, en soms kom ik niemand tegen (op dinsdag vaak, maar ook bijv afgelopen zondag in de sneeuw geen mens gezien, wel 3 vossen en een ree), en andere keren maximaal 10 personen. Laatst even gekletst met iemand die vertelde dat het in hun regio, Soesterduinen, echt mannetje aan mannetje lopen is, zij vonden het een verademing. Ja natuurlijk is het een aangelegd bos, en vrij jong, maar toch. En dan mag je hier natuurlijk een bakkie komen doen, op afstand, als je wilt. Wij hebben een professioneel luchtzuiveringsapparaat in de woonkamer staan.

Ik voel me vrijdagavondmoe, zoals de meeste vrijdagen
Keep calm and eat chocolates!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #23739 Gepost op: 20-02-2021, 01:12:14 »
Oh een rondje emoties schrijven. Ik doe mee! (It's a lot)

Ik voel me...
... kwaad op de regering dat door deze bagger aanpak steeds meer mensen zich zoals Daisy voelen. (Knuffel dais! Mag me altijd appen, ik ben gewend om binnen te moeten zitten dus weet hoe lastig het kan zijn)
... boos dat er discussies zijn in NL waarin er besproken wordt of risicogroep opsluiten een goed idee is of niet.
... verslagen omdat de risicogroep het recht van veilig en anoniem stemmen is afgepakt.
... alsof de muren op me af komen na een jaar soort van isolatie.
... geïrriteerd omdat mijn gezondheid het überhaupt bijna niet toelaat om de deur uit te gaan.
... ingewikkeld dat gezonde mensen meer mogen/kunnen, en het dan alsnog lastig/te weinig vinden (En dat is geheel begrijpelijk hoor, het is ook lastig. Bedoel ik niks naars mee, maar mijn emoties er over zijn wel lastig)
... pijn in mn hele lijf.
... hopeloos omdat ik op zn vroegst pas n vaccin in mei krijg.
... gelukkig met mijn katten.
... machteloos als ik mensen hoor die nog steeds basis corona dingen niet snappen.
... gezegend dat ik n vast inkomen heb, n woning heb en alle andere basis leefdingen.
... zo gelukkig samen met vriendjelief al 4 jaar  ::love::
... vergeten (door een groot deel van de samenleving/regering door bovenstaande punten)
... blij want mama krijgt vaccin binnenkort  ::bravo::
... en nog wel veel meer maar ik hou wel even op nu xD afgelopen jaar is a lot... En ik voel me ook wel alsof we allemaal een dikke knuffel en applaus verdienen want we doen het wel maar mooi allemaal, ookal is het lastig  ::bravo::

... slaperig  ::zwaai:: ::slaap::
« Laatst bewerkt op: 20-02-2021, 01:14:53 door AaPje16 »
I won't worry my life away. I choose to be happy!