Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2606814 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24040 Gepost op: 21-02-2022, 15:14:04 »
Misschien Oost-Indisch  doof even  ;D
...maar soms even niet :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24041 Gepost op: 25-02-2022, 16:57:57 »
Dat klinkt inderdaad niet heel leuk. Gelukkig dat het dan toch goed afliep.

Ik voel me boos, verdrietig, gefrustreerd, ziek en zo klaar met alles en iedereen  ::rofl::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24042 Gepost op: 25-02-2022, 22:14:28 »
Dan helpt een knuffel misschien  ::hug::
...maar soms even niet :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24043 Gepost op: 26-02-2022, 20:23:05 »
Dan helpt een knuffel misschien  ::hug::
::love:: Dat helpt altijd :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24044 Gepost op: 28-02-2022, 15:07:34 »
Heel blij met 2 carnavalsavonden. Was er zo aan toe  ::love::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24045 Gepost op: 4-03-2022, 15:02:14 »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24046 Gepost op: 5-03-2022, 05:24:23 »


Ik doe positief mee. Zag net de uitslag

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24047 Gepost op: 5-03-2022, 14:17:06 »
Begrijp ik het goed dat je positief voelen eigenlijk betekent dat je je niet goed voelt?  :D

Beterschap!
...maar soms even niet :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24048 Gepost op: 5-03-2022, 15:22:55 »
teleurgesteld in bepaalde mensen. :(
Maar verder prima.  :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24049 Gepost op: 5-03-2022, 16:55:20 »
Begrijp ik het goed dat je positief voelen eigenlijk betekent dat je je niet goed voelt?  :D

Beterschap!
Ik voel me eigenlijk prima. Gelukkig maar hele milde klachten (beetje snotteren en hoesten).
Maar dank je wel!  ::ok::

Beterschap Syllie!!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24050 Gepost op: 5-03-2022, 17:14:33 »
Normaal als ik me positief voel is dat wel goed.
Deze keer was positief idd foute boel ::rofl::

Maar na 2 dagen 38/39 graden koorts , trillende spieren, bibberen en een loopneus die niet wilde stoppen , vandaag koortsvrij tot nu toe en wat snotterig nog. Kan bijna niet geloven dat het dat was.
Al was ik de weken hiervoor doodziek en knallende hoofdpijn en had ik al verschillende thuistesten gedaan die negatief waren. Dat voelde namelijk meer zoals ik Corona 2020 heb ervaren.

Dus zo wat eten, terug op de bank en aftellen naar wie is de mol.  ::love::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24051 Gepost op: 8-03-2022, 18:08:53 »
Positief

Deze ook maar even citeren  :\'( (heb nog geen Ggd test gedaan, die komt morgen, maar zelftest gaf nu toch echt twee streepjes aan), tja 3 besmette kinderen op de groep. Daar was geen ontkomen meer aan.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24052 Gepost op: 9-03-2022, 15:06:32 »
Hopelijk niet al te ziek, Loezel. Beterschap  ::hug::
...maar soms even niet :)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24053 Gepost op: 10-03-2022, 16:11:29 »
I will follow my inner gold

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24054 Gepost op: 11-03-2022, 08:26:38 »
Oh ook al. Beterschap Miek. Hopelijk niet al te veel klachten?  ::hug::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24055 Gepost op: 11-03-2022, 12:39:04 »
Oh ook al. Beterschap Miek. Hopelijk niet al te veel klachten?  ::hug::

Dankjewel! Tot nu toe blijft het bij verkoudheidsklachten, dus ik mag niet klagen :)
I will follow my inner gold

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24056 Gepost op: 11-03-2022, 14:18:16 »
Ik hoop dat die antigeentest morgen geen roet in het eten gooit voor de molfandag. Ik heb totaal geen klachten, maar ben bang dat de onzorgvuldige manier van testen, ik had veel liever een uitgebreidere test die langer geldig blijft, mij met een positieve test opscheept. Als de molfandag op 27 maart zou worden gehouden, dan is er geen test voor toegang meer nodig.

Ergerlijk dat je vollelig, ínclusief booster, ben gevaccineerd, en dan toch het risico loopt ergens niet naar binnen te mogen.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2022, 14:23:07 door Bodejos »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24057 Gepost op: 11-03-2022, 15:42:17 »
Beterschap voor degene die positief zijn en hopelijk vallen de klachten mee  ::love::

@Bodejos??? Dus met andere woorden ..... jij mag Corona wel verspreiden omdat je geboosterd enz bent???
Zowat iedereen die nu omvalt met klachten in mijn omgeving is dat namelijk en zijn ook flink ziek.

Al gaan inderdaad alle maatregelen er eind maart af las ik. En is dit niet het topic voor de discussie over Corona / testen.

OT.

Mijn astma is nog boos dus nog wat hoesten soms. En dacht al weer wat te kunnen, maar iets met jezelf overschatten  ::rofl::
Dus braaf weer rust en liggen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24058 Gepost op: 11-03-2022, 21:50:37 »
Ik ben ook gevaccineerd, geboosterd, heb geen klachten en ik heb toch Corona.  ;) (Blijkt uit 2 zelftesten en een pcr test). Ik vind het eerder vreemd dat alle maatregelen er nu af gaan terwijl er zoveel mensen besmet zijn. We krijgen nu al het rooster nauwelijks rond omdat er zoveel collega’s besmet zijn. Ik heb 2 jaar alles gedaan om geen Corona te krijgen, maar door versoepelde regels plus Omikron was er echt geen houden meer aan op mijn werk. Ja of ik moet tegen een huilende dreumes met 39,5 graden koorts gaan zeggen:     Ga maar even in een hoekje zitten tot mama je komt
ophalen.

Overigens komt vals positief veel minder vaak voor dan vals negatief, dus ik denk dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn.  ;)
« Laatst bewerkt op: 11-03-2022, 21:54:04 door Loezel »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #24059 Gepost op: 12-03-2022, 09:23:50 »
Beterschap voor degene die positief zijn en hopelijk vallen de klachten mee  ::love::

@Bodejos??? Dus met andere woorden ..... jij mag Corona wel verspreiden omdat je geboosterd enz bent???
Zowat iedereen die nu omvalt met klachten in mijn omgeving is dat namelijk en zijn ook flink ziek.

Al gaan inderdaad alle maatregelen er eind maart af las ik. En is dit niet het topic voor de discussie over Corona / testen.

OT.

Mijn astma is nog boos dus nog wat hoesten soms. En dacht al weer wat te kunnen, maar iets met jezelf overschatten  ::rofl::
Dus braaf weer rust en liggen.
dat is niet wat ik zeg, Syllie.

Als ik corona heb, blijf ik thuis. Ik was ongeveer de eerste in mijn omgeving die anderen wees op de besmettelijkheid ervan, twee jaar geleden, en ik heb me altijd aan de maatregelen gehouden. Doe een mondkapje op wanneer dat nodig is, etc.

Zo heb ik voor mij en mij omgeving geprobeerd om corona buiten de deur te houden. Zowel thuis als op mijn werk.

Ik ben op zich ook niet bang om besmet te raken, ik vertrouw op de effectiviteit van de vaccinaties.

Waar ik op doelde, was de onbetrouwbaarheid van die sneltests, in mijn omgeving heb ik daar een paar voorbeelden van gezien. Ik zou ook veel liever naar de ggd zijn gegaan, en wilde best langer wachten op de uitslag. De paar keer dat ik dat na milde klachten heb gedaan, was de uitslag negatief.

Dát is mijn insteek. Ik zeg aan de andere kant dat ik het jammer zou vinden als ik niet naar de fandag zou kunnen, als de test een fóute uitslag zou geven.

Wanneer  die uitslag positief aangeeft, en ik zou inderdaad wel corona hébben, of recentelijk hebben gehad, is níet gaan gewoon terecht.

Dat even ter verduidelijking. Ik verheug me gewoon op die fandag. Daarnaast is het zo, dat ik over 2 weken zónder sneltest had kunnen gaan, omdat die dan ook bóven 500 bezoekers niet meer nodig is.

En geloof het of niet, ook dán zou ik me laten testen. Maar niet via zo'n sneltest.

Update: Negatieve test is binnen, waar ik heel blij om ben. Niet alleen voor mijzelf, maar ook voor de andere bezoekers. Ik weet het: een test zegt niet álles, maar geeft wel een gerust gevoel.

Er moet me over die testlocaties wel iets van het hart: hoe desolaat wil je het hebben? Ik testte in een maanden geleden uitgebrande bakkerij, die voor de gelegenheid zo amateuristisch en armoedig mogelijk was ingericht. De stank van de brand, toch al enige tijd geleden, was nog waarneembaar.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2022, 18:03:32 door Bodejos »