Auteur Topic: Waar is Big Brother 2004??  (gelezen 1692 keer)

Offline billie turf

  • Forumlid
Waar is Big Brother 2004??
« Gepost op: 6-10-2004, 01:26:21 »
Als ik mij niet vergis zou dit jaar weer een nieuw seizoen BB beginnen. Het zou dan weer net als in S1 zijn, dus zonder arm & rijk. Ik heb hier echt maanden naar uit zitten kijken en nou hoor je er niks meer over. :(
En als toppunt hebben ze in Belgie geloof ik wel een nieuwe BB!
Weet iemand de reden waarom dit heel stilletjes en achterbaks onder het vloerkleed is geschoven?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar is Big Brother 2004??
« Reactie #1 Gepost op: 6-10-2004, 10:07:31 »
Dit heb ik erover gevonden:

Definitief einde voor Big Brother

28 mei 2004 - Voor de echte BB fan is het slecht nieuws want RTL heeft definitief besloten volgend tv seizoen niet met Big Brother te komen. Daarmee komt in Nederland een einde aan het reality-programma dat de hele wereld veroverde. De direktie die het programma vanaf 1999 vier keer uitzond heeft lang gedaan over het besluit. Programma bazen gingen diversen malen op excursie om varianten in het buitenland te bekijken, waaronder die in Engeland, waar recent nog de vijfde serie Big Brother van start ging. "Na 4 mooie seizoenen hebben we de keuze gemaakt om dit najaar met andere programma's te komen" zegt Yorin programmaleider Erland Galjaard.


Terug naar Veronica

28 mei 2004 - Het stopzetten van Big Brother is een lelijke tegenvaller voor tv-producent Endemol. In november verklaarde Endemol-directeur Paul Römer nog dat de vijfde reeks van Big Brother dit seizoen 'hoe dan ook op de buis' zou komen in Nederland. ,,Het is frustrerend. We hadden echt een leuke invalshoek bedacht die zeker was aangeslagen'', reageert Römer. De Endemol-directeur gelooft 'absoluut niet' dat de Big Brother-formule is uitgewerkt. ,,Ik ben ervan overtuigd dat er in Nederland ooit een vijfde deel komt. Als RTL niet meer wil, dan gaan we eens praten bij SBS.'' In januari verloopt de overeenkomst met RTL, dan kunnen ook andere Nederlandse zenders meedingen. Wellicht keert BB dus terug naar Veronica, de zender waar het succes ooit is begonnen.


SBS6 wil Big Brother niet

9 juni 2004 - Nadat RTL besloot volgend jaar geen nieuwe Big Brother te brengen gaf producent Endemol aan met SBS6 te willen gaan praten. Maar uit een telefoontje van Veronica Magazine met SBS6 blijkt dat ook deze zender niet op Big Brother zit te wachten. "Het past niet in de plannen die wij met SBS6 hebben" aldus een zegsman. "We willen ons onderscheiden, dus het zou niet werken om één op één een programma over te nemen. Nee, wij hebben op dit moment er absoluut geen interesse voor". En daarmee lijkt definitief een einde te zijn gekomen aan het Big Brother in Nederland.

(Bron: allemaal Mediawatchers)

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Waar is Big Brother 2004??
« Reactie #2 Gepost op: 6-10-2004, 21:09:48 »
CRISIS!RAMP!
Straks zijn al mijn favoriete programma's tegelijk klaar (ER, Blok, Football Wives, O.C.) en dan heb ik helemaal niets meer. Nou dan ga ik alvast maar een berg dvd's aanschaffen. Wat een tegenvaller!
Maar toch bedankt voor je reactie, weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar is Big Brother 2004??
« Reactie #3 Gepost op: 6-10-2004, 22:40:51 »
Och ja, je weet 't maar nooit he? Misschien besluiten ze volgend jaar toch weer ineens met BB terug te komen.  :)

Trouwens, Albert had laatst bij RTL Boulevard 'n goed idee: gewoon BB1 weer helemaal opnieuw uitzenden. Dat kost niks en er zullen toch weer 'n hoop kijkers voor zijn. Iedereen wil dan toch weer zien wat er ook alweer allemaal gebeurde. Lijkt me wel 'n goed idee.  ::ok::