Auteur Topic: Patty's Fort  (gelezen 4007 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Patty's Fort
« Gepost op: 30-09-2004, 23:35:26 »
Poepshow van start

Donderdag gaat het inmiddels beruchte programma "Patty's Fort" van start. Behalve de reeds veelbesproken klysma's zullen de gasten van Patty Brard een uitputtende reeks therapieën ondergaan, waaronder rebirthing, emotherapie, een zweethutritueel, yoga en hypnotherapie. Dieptepunt zal het moment zijn waarop Patty na het slikken van een magnesiumdrankje spontaan de controle over haar darmen verliest en in haar broek poept. Bij Big Brother Kelly worden later in het vergiet met haar darminhoud twee slakjes aangetroffen. Kelly: "maar het dienstmeisje van Patty had er met een stokje in zitten roeren, en dat stokje kwam van buiten". Producer Rob Bolland en acteur Teun Kuilboer zijn dan reeds afgehaakt.
 
(Bron: Mediawatchers)
 

Vanavond is dit voor 't eerst op tv geweest. Wat vonden we ervan?

Ik heb 't gekeken en ik vond 't nu al erg vreemd moet ik zeggen. Die meditatiesessie was erg raar.  :-\\ Gelukkig nog niet veel smerige beelden vanavond, maar die zitter er dus wel aan te komen. Zag er zondag bij Life & Cooking wat van en 't wordt dus echt ranzig als ze door hun darminhoud gaan roeren.  :(

Denk trouwens wel dat Rob Stenders 't niet lang vol gaat houden. Al bij de eerste meditatie haakt hij af. Die is volgens mij alleen mee om er de draak mee te steken in z'n radioprogramma. Ik heb namelijk niet 't idee dat hij echt graag mee wil doen. Zal dus ook wel snel weer vertrokken zijn.

Ik ben wel benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren. Volgens Patty volgen allerlei fases zich op tijdens de 10-daagse kuur, eerst worden ze 'n paar dagen heel emotioneel geloof ik, daarna krijgen ze overal pukkels enzo en daarna worden ze 'n paar dagen heel kwaad. (maar 't kan ook 'n andere volgorde zijn...)  Vind 't eerlijk gezegd wel 'n beetje genant als we dit van die bekende mensen allemaal gaan zien. Maar goed, Patty zou Patty niet zijn als ze geen spraakmakende tv kon maken.  ;)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Patty's Fort
« Reactie #1 Gepost op: 1-10-2004, 08:46:01 »
[Ik ben wel benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren. Volgens Patty volgen allerlei fases zich op tijdens de 10-daagse kuur, eerst worden ze 'n paar dagen heel emotioneel geloof ik, daarna krijgen ze overal pukkels enzo en daarna worden ze 'n paar dagen heel kwaad. (maar 't kan ook 'n andere volgorde zijn...)  Vind 't eerlijk gezegd wel 'n beetje genant als we dit van die bekende mensen allemaal gaan zien. Maar goed, Patty zou Patty niet zijn als ze geen spraakmakende tv kon maken.  ;)

Beste Han13,

Je wilt mij toch niet vertellen dat je volgende week weer gaat kijken naar een stel uitgerangeerde B-artiesten en een omgebouwde vent die na BigBrother nooit langer dan één uur op TV is geweest, welke alléén maar uit ijdelheid op de TV willen komen en nog steeds denken dat zij sterren zijn.
Dit programma is zó ontzettend triest, dat het m.i. direct van de buis moet worden gehaald. De hele verhaallijn had in 5 minuten kunnen worden uitgezonden, de rest was één groot zap-moment. De beelden voegen niets toe aan de boodschap (welke boodschap?). Het is toch niet leuk om naar mensen te kijken die constant champagne drinken en als luie varkens op de bank liggen te denken hoe zij zichzelf zo enorm fantastisch vinden. 

DIEPTEPUNT !

hAgAr

(Kan Yorin niet de rechten kopen van de eerste seizoen Expeditie Robinson en hun zendtijd nuttig gebruiken ?).

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Patty's Fort
« Reactie #2 Gepost op: 1-10-2004, 12:36:38 »


een omgebouwde vent die na BigBrother nooit langer dan één uur op TV is geweest, welke alléén maar uit ijdelheid op de TV willen komen en nog steeds denken dat zij sterren zijn.


hAgAr,

Ik begrijp best dat je je mening wilt ventileren hier op dit forum maar ik vind het niet correct dat je mensen beoordeeld op hun zijn! Niemand kan daar over oordelen!
Wij hebben geen idee hoe men (Kelly) zich moet voelen in een verkeerd lichaam.
Dat wou ik even kwijt.

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Patty's Fort
« Reactie #3 Gepost op: 1-10-2004, 12:42:12 »
Overigens vind ik het heel jammer dat wij gisteravond de uitzending van Patty vergeten zijn. Maar volgende week kijken wij zeker.
Natuurlijk zijn de meningen weer enorm verdeeld over Patty Brard en haar uitzendingen maar ze krijgt het wel voor elkaar dat iedereen het weer over haar heeft.
Patty heeft vele gezichten, ze kan ontzettend ordi zijn maar ook lief, gevoelig, emo, grof en onbeschoft zijn. Wij vinden het leuk om naar haar te kijken.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Patty's Fort
« Reactie #4 Gepost op: 1-10-2004, 13:25:05 »


hAgAr,

Ik begrijp best dat je je mening wilt ventileren hier op dit forum maar ik vind het niet correct dat je mensen beoordeeld op hun zijn! Niemand kan daar over oordelen!
Wij hebben geen idee hoe men (Kelly) zich moet voelen in een verkeerd lichaam.
Dat wou ik even kwijt.

Malu,

Ik heb over hem (Kelly) gezegd:

- uitgerangeerde B-artiest
- een omgebouwde vent
- na BigBrother nooit langer dan één uur op TV is geweest
- welke alléén maar uit ijdelheid op de TV wil komen
- nog steeds denkt dat hij een sterren is.

Hoewel het mijn mening is, heb ik volgens mij niet eens zitten liegen.

Nee, het is een sneu stukje televisie dat Fort van Patty. Eigenlijk is het zonde om hier nog over te praten.

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Patty's Fort
« Reactie #5 Gepost op: 1-10-2004, 20:02:35 »
hAgAr,

Je bent vreselijk kortzichtig en kort door de bocht!!!
Ik heb zo'n een hekel aan 'hokjesmensen'!!!

Maar goed, we leven nou eenmaal in een democratie dus je mag je eigen mening hebben!

Laten we het daar maar bij laten!

...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Patty's Fort
« Reactie #6 Gepost op: 1-10-2004, 20:12:24 »

Je bent vreselijk kortzichtig en kort door de bocht!!!
Ik heb zo'n een hekel aan 'hokjesmensen'!!!


 ::rofl:: Stop je Hagar nou niet in een hokje?  :P

Maar om terug te keren naar het onderwerp: Ik kon het gister niet kijken en ga het niet kijken in de herhaling, gewoon omdat het me totaal niet interessant lijkt om een stel BN-ers in poep te zien roeren en al die andere cursusjes lijken me ook niet interessant. Volgens mij denkt men tegenwoordig (ook met de spermashows enzo) hoe gekker, hoe leuker, maar dat gaat dus niet op.  ::ohno::



Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Patty's Fort
« Reactie #7 Gepost op: 6-10-2004, 00:14:18 »
Ik heb de herhaling bekeken maarre  ::ohno:: ::ohno::
Niet mijn stijl van programma's brrrr en dan had die chiemeine (hoe schrijf je dat) ook nog der kindje meegenomen...

Ongezond programma..Hoop niet dat het uitgezonden gaat worden buiten Nederland want je schaamt je toch dood zo :-[

Die Brard die zegt dat ze zooooo ziek was en koorts had..Ze had gewoon een megakater..Bah.

En dan gaan ze volgende keer dat klysmagedoe uitzenden...Tjeezz dat is toch niet echt helemaal normaal??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Patty's Fort
« Reactie #8 Gepost op: 6-10-2004, 02:10:12 »
Hoe slechter de reviews, hoe interessanter het wordt ::rofl::
Op de een of andere manier ben ik het steeds vergeten maar nu ga ik toch echt kijken.
Het is gewoon een ervaring op zich om dit verschrikkelijke mens door de bagger te zien kruipen om maar zoveel mogelijk kijkcijfers te krijgen. Nou Patty die van mij krijg je. Maar het Nederlandse tv hoogtepunt blijft toch Sex Voor De Buch denk ik.
En wat Kelly betreft, sommige ex-BB-ers teren wel heel erg lang op hun "roem". Ik geloof dat ze nog steeds alle parties afstruint in de hoop dat ze in de bladen komt. Dan zit ze bij Patty dus goed ::ok::

Bring it on!

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Patty's Fort
« Reactie #9 Gepost op: 8-10-2004, 19:49:57 »
Het was weer een hoogstaand tv moment met Patty die alles lekker liet kletteren. Het lijkt wel of ze steeds een stap verder gaat.
Ik moet zeggen dat het lichamelijke reinigingsproces me wel aanspreekt, ik zou ook gerust allemaal van die drankjes drinken alleen niet als een gek staan schreeuwen en door het zand rollen.
En Kelly's bikini zakte natuurlijk af, deed me denken aan zo'n oude videoclip van Sabrina: Boys boys boys.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Patty's Fort
« Reactie #10 Gepost op: 8-10-2004, 20:19:10 »
En Kelly's bikini zakte natuurlijk af, deed me denken aan zo'n oude videoclip van Sabrina: Boys boys boys.
Zeg, als ik siliconen wil zien, ga ik wel naar de Gamma !!!!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Patty's Fort
« Reactie #11 Gepost op: 9-10-2004, 10:08:02 »

Zeg, als ik siliconen wil zien, ga ik wel naar de Gamma !!!!!
::rofl:: ::tandpastasmiley:: ::rofl::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!