Auteur Topic: Op wie heeft George gestemd?  (gelezen 14788 keer)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Op wie heeft George gestemd?
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2002, 11:46:08 »

Citaat

Vergeet niet dat Kerstin door de kidnap-opdracht een hoop relevante info omtrent de mol is misgelopen.

yep dat was haar straf , en het heeft haar kop gekost.

alleen begrijp ik niet dat ze haar mol-keuze niet aangepast heeft na de vrijstelling in de 4e afl  ??? of heeft ze dit wel gedaan, en werd het niet getoond? in dat geval kan karen nog steeds de Mol zijn

cheers
vlaming

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 10-03-2002, 11:48:39 »
Citaat

alleen begrijp ik niet dat ze haar mol-keuze niet aangepast heeft na de vrijstelling in de 4e afl  ??? of heeft ze dit wel gedaan, en werd het niet getoond? in dat geval kan karen nog steeds de Mol zijn

Kerstin zegt wel dat ze op Karen stemt als Mol - maar misschien is dit ook een gemonteerd stukje uit een vorige aflevering ???

Offline Chiara

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 10-03-2002, 11:51:20 »

Citaat
Trouwens zoveel informatie heeft Kerstin niet misgelopen. Ze zullen haar wel later 't een en ander verteld hebben over de opdracht, waardoor Kerstin al op de hoogte kon zijn van 't groepje waar Karen in zat, waar ze heen waar gereden enz. Karen kennende zal ze Kerstin uitgebreid alles verteld hebben.

Dat lijkt me echt sterk.

Mensen doen toch mee om te winnen, hoe gezellig het onderling ook is, niet om andere kandidaten in de kaart te spelen door ze belangrijke executie-informatie toe te spelen?

Ik geloof overigens ook niet dat Karen de mol is, echter niet op basis van het feit dat Kerstin eruit ligt.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 10-03-2002, 11:53:08 »

Citaat

Ik geloof overigens ook niet dat Karen de mol is, echter niet op basis van het feit dat Kerstin eruit ligt.

Ik ook niet op basis alleen hiervan. Ik vond Karen altijd al 'n onmogelijke mol, maar doordat Kerstin eruit ligt is ze nu voor mij definitief niet meer de mol.  

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 10-03-2002, 11:53:49 »

Citaat

Kerstin zegt wel dat ze op Karen stemt als Mol - maar misschien is dit ook een gemonteerd stukje uit een vorige aflevering ???

zou best kunnen, blijkbaar schrikt de redaktie hier niet van terug om dit te doen.

immers, we weten dat op 't eind van aflevering 4 zkerstin zegt dat ze de volgende keer zeker op een andere mol gaat stemmen, en dat doet ze dus niet.....zeer raar.......dan heb je ook nog angela die al 2 weken zegt dat op de juiste mol stemmen geen garantie is om in het spel te blijven (ja, omdat we de échte keuzes misschien niet kennen  :-/

ciao
vlaming

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #25 Gepost op: 10-03-2002, 13:03:16 »
Het is inderdaad erg vervelend dat we niet weten wie op wie stemt... als we dat wel zouden weten, zo het leven er misschien een stuk simpeler op worden  :D.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 10-03-2002, 13:05:22 »

Citaat

Het is inderdaad erg vervelend dat we niet weten wie op wie stemt... als we dat wel zouden weten, zo het leven er misschien een stuk simpeler op worden  :D.

En WIDM 'n stuk minder interessant, omdat we dan misschien te snel uit kunnen vogelen wie de mol is. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.......

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #27 Gepost op: 10-03-2002, 13:08:13 »

Citaat

En WIDM 'n stuk minder interessant, omdat we dan misschien te snel uit kunnen vogelen wie de mol is. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.......

Dat is wel weer waar. Nou goed, dan ben ik er maar blij mee dat we tenminste iets te zien krijgen ;D.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 10-03-2002, 13:19:23 »

Citaat

ik kan wel begrijpen dat ze ons de molkeuze niet laten weten, maar ik zou het wel oneerlijk vinden dat ze ons verkeerde info verschaffen via montage truukjes

mvg
vlaming

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 10-03-2002, 15:01:11 »

Citaat

ik kan wel begrijpen dat ze ons de molkeuze niet laten weten, maar ik zou het wel oneerlijk vinden dat ze ons verkeerde info verschaffen via montage truukjes

Ik moet je weer gelijk geven Vlaming. Want als ze 't ons zo onmogelijk willen maken om de mol op te sporen, vind ik 't ook niet meer leuk. Maar ik denk niet dat ze tot nu toe ons echt verkeerde informatie hebben verschaft. Alleen wie op wie stemt is tot nu toe wat onduidelijk geweest en daarvavn begrijp ik heel goed waarom 't gedaan is.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 10-03-2002, 16:54:45 »
Citaat

Kerstin heeft waarschijnlijk gedacht dat zij niet de vrijstelling had gekregen (zo kon zich niet voorstellen dat Karin niet de mol was denk ik) en stemde zodoende weer op Karin.
Citaat

Kerstin zegt wel dat ze op Karen stemt als Mol - maar misschien is dit ook een gemonteerd stukje uit een vorige aflevering???

Ik geloof absoluut niet dat zoiets gemonteerd is. Als blijkt dat de regie zulke dingen gaat monteren, de kandidaten dus dingen laat zeggen die ze niet gezegd hebben dan vind ik dat een kl*te streek van de regie en dan verbrand ik alle videobanden.
Dat ga ik ook doen als Karin (of Ellen) wel de mol blijkt te zijn.
Citaat

Voor mij zeker wel... Ik vond Karin ook al geen mol, maar keiharde bewijzen, nee. Die stemmingen zijn de enige zekerheden die je hebt (als de regie ze bekend maakt tenminste) en die heb je nu in dit geval. Kerstin zei; ''Karin is de mol'' oid. Kerstin vliegt er vervolgens uit: Karin kan dan onmogelijk de mol nog zijn met een Ellen die bijvoorbeeld op John stemt...
Citaat

Nogmaals, als dat zo blijkt te zijn, wat ik wel zeker weet van niet trouwens:
Branden zullen ze, die videobanden...

Gr. B.

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 10-03-2002, 17:17:42 »

Citaat

Als blijkt dat de regie zulke dingen gaat monteren, de kandidaten dus dingen laat zeggen die ze niet gezegd hebben dan vind ik dat een kl*te streek van de regie en dan verbrand ik alle videobanden.

Gr. B.

We zagen toch ook in afl. (3? en) 4 dat Harry en Prince het over de vrijstelling hadden; terwijl dit uit aflevering 5 kwam.
Dat wordt een mooi vuurtje, al die videobanden !!
:-/

aggie

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 10-03-2002, 17:22:44 »
En kunnen we nu weer terug naar de topic: Op wie heeft George gestemd?

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 10-03-2002, 23:06:22 »
Citaat

We zagen toch ook in afl. (3? en) 4 dat Harry en Prince het over de vrijstelling hadden; terwijl dit uit aflevering 5 kwam.
Dat wordt een mooi vuurtje, al die videobanden !!

Nee; ik bedoel meer in die zin dat de regie de kandidaten ''laat liegen'', bv door een ouder fragment te gebruiken waarin de kandidaat op een ander persoon stemde dan waarop het werkelijk gestemd heeft.
Het creatief gebruiken van bepaalde scene's kan nog net door de beugel, maar ze moeten het niet gekker maken...
Citaat

En kunnen we nu weer terug naar de topic: Op wie heeft George gestemd?

Mischien wel op
Daar kan je heel kort over zijn; dat weten we niet. Jantien of Prince; maar wie van die 2 is onduidelijk gehouden door de regie...
Wat valt er verder over te zeggen...

Gr. B.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #34 Gepost op: 10-03-2002, 23:29:54 »
Het stemgedrag van George wordt een beetje in een mist gehuld door de programmamakers en George himself. Dat is wel typisch voor een Mol : Geen eigen mening.
Ook zouden we anders kunnen zeggen "Hij heeft fout gestemd, waarom mag hij dan nog steeds blijven).
Iemand heeft hier ook geopperd dat het logisch zou zijn dat men de Mol laat kiezen voor een reeds door een andere kandidaat gekozen persoon, zodat het logisch is dat hij er eventueel in blijft, zonder verdacht te worden.

Ik vermoed dat we een mengeling krijgen van "vage kezues" en "de meest gekozen persoon".

Wordt vervolgd ...

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 10-03-2002, 23:43:01 »

Citaat

Dat is wel typisch voor een Mol : Geen eigen mening.

Niet in de voorgaande series. Daar had de mol altijd wel een eigen mening; zijn keuze werd altijd ruim onderbouwd...

Gr. B.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 11-03-2002, 12:45:37 »
Citaat

Kerstin heeft waarschijnlijk gedacht dat zij niet de vrijstelling had gekregen (zo kon zich niet voorstellen dat Karin niet de mol was denk ik) en stemde zodoende weer op Karin.

tsja dat kan evt. kloppen bertha531, heb de verklaring van kerstin nog eens herbeluisterd :

(over de vrijstelling) : ALS hij voor mij was geweest dan had ik slecht gescoord en dat betekend dat ik er naast had gezeten want ik had zoveel vragen juist beantwoord over mijn Mol

waar op harry zegt : als zij die vrijstelling niet had gehad was zij vandaag weggegaan (soms zegt van harry van die dingen waarbij je denkt, hmmmm die man weet meer, !)

maw ze laten hier wel uitschijnen dat kerstin de vrijstelling nodig gehad heeft, maar meer ook niet. je verwacht dus ook dat kerstin na deze aflevering haar molkeuze zal aanpassen, doet ze niet, dus exit!

groetjes
vlaming

Offline konijn

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 11-03-2002, 15:05:50 »

Citaat

Ik geloof absoluut niet dat zoiets gemonteerd is. Als blijkt dat de regie zulke dingen gaat monteren, de kandidaten dus dingen laat zeggen die ze niet gezegd hebben dan vind ik dat een kl*te streek van de regie en dan verbrand ik alle videobanden.
Dat ga ik ook doen als Karin (of Ellen) wel de mol blijkt te zijn.
Voor mij zeker wel... Ik vond Karin ook al geen mol, maar keiharde bewijzen, nee. Die stemmingen zijn de enige zekerheden die je hebt (als de regie ze bekend maakt tenminste) en die heb je nu in dit geval. Kerstin zei; ''Karin is de mol'' oid. Kerstin vliegt er vervolgens uit: Karin kan dan onmogelijk de mol nog zijn met een Ellen die bijvoorbeeld op John stemt...

Gr. B.

Ik ben het gehaal met Bertha 531 eens, dat het een kl*te streek zou zijn, als de regie stemverklaringen uit andere afleveringen gebruikt om bepaalde verdachtmakingen te doen. Ze mogen ons best om de tuin leiden, maar we moeten er wel van uit kunnen gaan dat datgene wat de kandidaten zeggen (op de mol na) waar is. De acties met de biechten van Prince en Harry over vrijstellingen vind ik erg dubieus, maar als ze wel gebeld en een brief gekregen hebben, dan kan ik daar nog mee leven. Maar als de regie ons op deze manier bedriegt dan gaat de lol eraf!
Ik heb echter nog meer vermoedens in deze richting, want volgens mij zegt Prince in aflevering 5 dan hij "nog even bij Karen blijft" (of iets dergelijks), maar hij heeft sinds aflevering 1 al niet meer op haar gestemd?! Ik heb geen videobanden van de afleveringen (en kan ze dus ook niet verbranden), maar als iemand even wil nakijken wat hij precies zegt, dan hoor ik het graag.

Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 12-03-2002, 08:06:26 »
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat de reden dat we niet te weten krijgen op wie George stemt, een aanwijzing is dat hij de Mol te pakken heeft. Hij is, op Pamela in afl 1, ook de enige die uberhaupt de naam 'Prince' genoemd heeft als mogelijke Mol.

De rest lijkt te denken dat George op Jantien stemt, maar is dat gezien de laatste aflevering wel zo logisch? Hij heeft haar aan het werk gezien tijdens de muziekopdracht en moet toch haast wel tot de conclusie zijn gekomen dat ze zich hier zeer ONmols heeft gedragen.
Ik denk dat George op Prince heeft gestemd.   ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 12-03-2002, 08:18:32 »

Citaat

Ik denk dat George op Prince heeft gestemd.   ;)

Dat denk ik dus ook. George heeft er voor gekozen om zowel Jantien als Prince van dichtbij bezig te zien en aangezien Jantien helemaal niks heeft gedaan om de liedjesopdracht te doen mislukken (integendeel ze was geweldig!), zal hij nu wel meer voor Prince gaan. Er waren in de kidnapopdracht namelijk nog wel wat problemen........