alleen begrijp ik niet dat ze haar mol-keuze niet aangepast heeft na de vrijstelling in de 4e afl
of heeft ze dit wel gedaan, en werd het niet getoond? in dat geval kan karen nog steeds de Mol zijn
Kerstin heeft waarschijnlijk gedacht dat zij niet de vrijstelling had gekregen (zo kon zich niet voorstellen dat Karin
niet de mol was denk ik) en stemde zodoende weer op Karin.
Kerstin zegt wel dat ze op Karen stemt als Mol - maar misschien is dit ook een gemonteerd stukje uit een vorige aflevering???
Ik geloof absoluut niet dat zoiets gemonteerd is. Als blijkt dat de regie zulke dingen gaat monteren, de kandidaten dus dingen laat zeggen die ze niet gezegd hebben dan vind ik dat een kl*te streek van de regie en dan verbrand ik alle videobanden.
Dat ga ik ook doen als Karin (of Ellen) wel de mol blijkt te zijn.
Ik geloof overigens ook niet dat Karen de mol is, echter niet op basis van het feit dat Kerstin eruit ligt.
Voor mij zeker wel... Ik vond Karin ook al geen mol, maar keiharde bewijzen, nee. Die stemmingen zijn de enige zekerheden die je hebt (als de regie ze bekend maakt tenminste) en die heb je nu in dit geval. Kerstin zei; ''Karin is de mol'' oid. Kerstin vliegt er vervolgens uit: Karin kan dan onmogelijk de mol nog zijn met een Ellen die bijvoorbeeld op John stemt...
ik kan wel begrijpen dat ze ons de molkeuze niet laten weten, maar ik zou het wel oneerlijk vinden dat ze ons verkeerde info verschaffen via montage truukjes
Nogmaals, als dat zo blijkt te zijn, wat ik wel zeker weet van niet trouwens:
Branden zullen ze, die videobanden...Gr. B.