Auteur Topic: Nieuwe site in wording  (gelezen 12226 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #80 Gepost op: 20-10-2002, 19:56:07 »
Ik heb zelfs al iets gepost in het Vlaamse forum!
Dat was nog een bug. Heb'm maar ff weggehaald ;D

Citaat
Puntje van kritiek (o nee, dat noemen we natuurlijk feed-back  ;D):
Hoe je't ook noemt, het is altijd welkom :)
Citaat
Ik vind alleen het lettertype niet zo mooi. Misschien moet ik er even aan wennen, maar ik kan het slecht lezen.
Heb'm direct een punt-grootte groter gemaakt. Bleek nog voldoende ruimte te zijn daarvoor. Is'ie zo goed?







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #81 Gepost op: 20-10-2002, 20:06:03 »
Wat mij betrefd is 't zo prima.  :)

(wat 'n snelle reactie van je Compuart!)








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #82 Gepost op: 21-10-2002, 01:14:19 »
Ook de Wie verdenkt wie? pagina is klaar. Hij is qua inhoud niet zoveel veranderd (qua techniek da's een ander verhaal ;D).







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #83 Gepost op: 21-10-2002, 01:26:21 »
Goed bezig Herman!
(dat zeggen we hier dan altijd als iemand goed bezig is; of de persoon nou Herman heet of niet... als ie ook zo heet is het mooi meegenomen...)

Maar bij mij staan de 'drop-down' menuutjes er niet meer recht onder; of is dat een nieuw beleid?

Gr. B.








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #84 Gepost op: 21-10-2002, 01:29:35 »
Maar bij mij staan de 'drop-down' menuutjes er niet meer recht onder; of is dat een nieuw beleid?
Dat is omdat ik heb zitten te prutsen aan de instellingen. Het zou verholpen moeten zijn als je even de vlaggetjes aan de linkerkant aanklikt  8)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #85 Gepost op: 21-10-2002, 12:53:34 »
Die grotere letters zijn inderdaad beter, hoewel ik teksten zoals bijvoorbeeld wie het laatste gepost heeft in een topic en de persoonlijke teksten (ik weet niet meer hoe dat heet) die bij ieder bericht staan nog steeds slecht leesbaar vind (bij mij staat er bijvoorbeeld kijk uit malloot...etc).

In ieder geval; thanx voor de snelle reactie!  :D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
LET OP: VERHUISD
« Reactie #86 Gepost op: 21-10-2002, 18:10:57 »


Het ziet er 'ganz geil' uit hoor  ;). Behalve dat times new roman dan, maar dat is alleen voor mierenneukers zoals ik  :P.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #87 Gepost op: 27-10-2002, 00:36:58 »
OK, heb nu net de laatste hand gelegd aan de 'Opdrachten top 5' pagina. Nu is ook die interactief!

Daarmee zijn alle pagina's in het menu 'Overzichten' af. Nu hard bezig met de Afleveringen en Kandidatenpagina's.

PS: een stevige ontgroening (oftewel: een grondige test) van de interactiviteit op de overzichtspagina's wordt op prijs gesteld ;) :P







« Laatst bewerkt op: 27-10-2002, 00:39:32 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #88 Gepost op: 27-10-2002, 13:59:04 »
PS: een stevige ontgroening (oftewel: een grondige test) van de interactiviteit op de overzichtspagina's wordt op prijs gesteld ;) :P

Zo, ik heb bij iedere aflevering gestemd. Die ontgroening komt wel goed!  ;)

Ik vond alles zeer duidelijk en ik vond 't erg leuk om te stemmen. Ik moest wel overal weer effe nadenken welke opdracht 't ook al weer was ('t is al zo lang geleden!), maar daar heb ik bij de nieuwe series geen problemen mee denk ik.  :)

Ik moet nog effe zeggen dat ik 't erg leuk vind dat dit soort onderdelen nu interactief worden.  :D








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #89 Gepost op: 27-10-2002, 16:01:53 »
ik ben ook weer eens op de nieuwe site geweest... :-\

Maar bij mij staan de 'drop-down' menuutjes er niet meer recht onder; of is dat een nieuw beleid?
Dat is omdat ik heb zitten te prutsen aan de instellingen. Het zou verholpen moeten zijn als je even de vlaggetjes aan de linkerkant aanklikt  8)
dat idd wel, maar die menuutjes werken bij nog steeds niet echt. Als ik er met mn muis overheen ga komt het menuutje wel naar beneden, maar als ik dan met mn muis 1 van die mogelijkheden wil aanklikken (bijv. mollen en geldzakken) verdwijnt het menuutje voordat ik het heb kunnen aanklikken. Ook zit er voor de desbetreffende pagina waar ik me dan bevind (bijv. een forum) een groene balk, die precies even lang is als het menuutje onder kandidaten en precies even breed als alle drop-down-menuutjes samen. Behoorlijk groot dus, en wat daaronder zit zie ik dus niet. Zo zie ik bijvoorbeeld alleen maar staan ", ons nieuwste lid" en niet een warm welkom voor enz. Als ik naar beneden scrol blijft de groene balk het bovenste deel bedekken.

Ik gebruikte bij dit seizoen altijd de 'alternatieve site' die je kon kiezen als je www.wieisdemol.com koos. (Inmiddels gebruik ik eigenlijk alleen nog maar mijn directe link daar de alternatieve huiskamer.) Hier werken de drop-down-menuutjes ook niet optimaal, maar toch iets beter. Overigens kom ik wel op de niet-alternatieve overzichten uit als ik die kies in het menuutje op de alternatieve site.

Ik neem aan dat er van het nieuwe seizoen toch ook wel een alternatieve site komt (zonder groene balk)...?









Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
VERPLAATST: test
« Reactie #90 Gepost op: 27-10-2002, 22:32:46 »
ik ben ook weer eens op de nieuwe site geweest... :-\

dat idd wel, maar die menuutjes werken bij nog steeds niet echt. Als ik er met mn muis overheen ga komt het menuutje wel naar beneden, maar als ik dan met mn muis 1 van die mogelijkheden wil aanklikken (bijv. mollen en geldzakken) verdwijnt het menuutje voordat ik het heb kunnen aanklikken. Ook zit er voor de desbetreffende pagina waar ik me dan bevind (bijv. een forum) een groene balk, die precies even lang is als het menuutje onder kandidaten en precies even breed als alle drop-down-menuutjes samen. Behoorlijk groot dus, en wat daaronder zit zie ik dus niet. Zo zie ik bijvoorbeeld alleen maar staan ", ons nieuwste lid" en niet een warm welkom voor enz. Als ik naar beneden scrol blijft de groene balk het bovenste deel bedekken.



 Tja.... Macintosh he.... Most Applications Crash If Not The Operating System Hangs  ;D







Take a glorious bite out of the whole world