Auteur Topic: Team Blauw  (gelezen 16511 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Team Blauw
« Reactie #60 Gepost op: 12-11-2004, 15:47:44 »
 Dank je wel D**n voor je antwoord in het dilemma. Dit was je antwoord:

"Natuurlijk doe ik het. Alhoewel het op het eerste gezicht anders lijkt, is de CSC geen teamspel. Het doel is zelf zover mogelijk te komen, en proberen de anderen daarvoor te misbruiken. De anderen zouden mij net zo goed verraden, het spel gaat nou eenmaal niet om vrienden, maar om vijanden. Ik accepteer de kip, en zal die oppeuzelen voor de ogen van mijn teamgenoten. Wie de CSC wil winnen, moet HARD zijn!"

Dat was niet het goede antwoord om mijn stem te winnen, helaas!    ::ohno::

De Oplossing:
-Je besluit om de kip niet aan te nemen en je team is daar blij mee. Zij hoeven geen maaltijd over te slaan. Ze zijn helemaal happy met jou en je krijgt een stem van mij in de populariteitspoll.

De foute oplossing was:
-Je besluit de kip aan te nemen en jezelf op te sterken. Vol frisse moed en vol energie ben je er helemaal klaar voor, je bent onoverwinnelijk in de proeven, maar doordat de anderen zo slap zijn, kan je als team geen blok vormen. Helaas…

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Team Blauw
« Reactie #61 Gepost op: 13-11-2004, 00:34:47 »
Vaarwel, Team Blauw... Ik zal jullie allemaal vreselijk missen...   ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 13-11-2004, 00:38:54 door lebon simon »

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Team Blauw
« Reactie #62 Gepost op: 13-11-2004, 09:24:22 »
Vaarwel, Team Blauw... Ik zal jullie allemaal vreselijk missen...   ::pinokkio::

That's the spirit Simon!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!