Auteur Topic: Ernstig ziek: Jetway V266B  (gelezen 14499 keer)

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:In Memoriam: MSI K7T Pro
« Reactie #40 Gepost op: 22-12-2002, 12:25:17 »
Je bent echt te goed voor deze wereld, bertha. Een moederbord met ingewanden aan je broertje van 9 schenken, dat is toch wel de ultieme kerstgedachte  :P







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:In Memoriam: MSI K7T Pro
« Reactie #41 Gepost op: 22-12-2002, 12:45:11 »
Je bent echt te goed voor deze wereld, bertha. Een moederbord met ingewanden aan je broertje van 9 schenken, dat is toch wel de ultieme kerstgedachte  :P
;D moest iedereen zich zo gedragen, de wereld zou er een stuk beter uitzien  :)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:In Memoriam: MSI K7T Pro
« Reactie #42 Gepost op: 22-12-2002, 15:24:57 »
What this world needs now......







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:In Memoriam: MSI K7T Pro
« Reactie #43 Gepost op: 22-12-2002, 15:28:52 »
is De mol? (aloewel, een betere dan George wordt moeilijk hoor)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernstig ziek: Jetway V266B.
« Reactie #44 Gepost op: 8-03-2004, 23:59:51 »
Vanavond, zo rond acht uur, heeft mijn moederbord vermoedelijk mijn harde schijf vermoord.  ::niet-ok::

Het ging al sinds ik een nieuwe processor geinstalleerd heb (enkele maanden geleden) niet goed meer met haar, zo weigerde ze al sindsdien af en toe de computer op te starten en de laatste weken liet ze de computer ook al op onverwachte momenten spontaan opstarten.

De harde schijf heeft deze kwellingen aldoor toegelaten, tot deze noodlottige avond; het vertrouwde WindowsXP-logo wilde niet meer verschijnen.
Wanneer ik de harde schijf aan een andere computer leg, lijkt de schijf in orde, maar bevat geen gegevens meer en zegt me dat ze graag geformateerd wil worden.
(daar ben ik emotioneel gezien nog lang niet aan toe).

Je zou ook kunnen stellen dat de harde schijf niet in orde is, maar dat weiger ik te geloven omdat deze nog geen half jaar oud is en in tegenstelling tot het moederbord nooit kuren heeft vertoond.

Ik neem de Jetway V266B niets kwalijk, het is mijn eigen schuld, ik had dit moeten zien aankomen.
Nu draait ze weer tevreden met een donorschijf (waardoor ik ook weer kan internetten), en doet net alsof er niets gebeurd is.
Maar er is wel iets gebeurd; ik zal proberen te acherhalen wat er nou precies gebeurd is, maar de vertrouwensband tussen mij en Jetway v266B is nu wel echt weg en ik heb al besloten haar te vervangen.  :\'(

Waarschijnlijk zal ik haar in de loop van deze week weer terugstoppen in de doos waarin ze ook gekomen is.

Er is nu dus nog de mogelijkheid dus om afscheid te nemen van Jetway V266B, laten we vooral denken aan de fijne tijd die ik had voor het ziektebeeld van haar en haar vooral zo herinneren.  ::trots::

Dag Jetway V266B! Bedankt voor dat jaartje ( ::ohno::) dat je goed draaide!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernstig ziek: Jetway V266B.
« Reactie #45 Gepost op: 9-03-2004, 15:59:08 »
Ik neem de Jetway V266B niets kwalijk, het is mijn eigen schuld,
(...)
 ik heb al besloten haar te vervangen.  :\'(
:o valt het echt niet uit te praten of zo, zodat jullie vertrouwensband hersteld wordt...? Nu straf je haar eigenlijk wel terwijl je haar toch niets kwalijk neemt...! :-\\

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernstig ziek: Jetway V266B.
« Reactie #46 Gepost op: 9-03-2004, 16:13:20 »
:o valt het echt niet uit te praten of zo, zodat jullie vertrouwensband hersteld wordt...? Nu straf je haar eigenlijk wel terwijl je haar toch niets kwalijk neemt...! :-\\

Ja, op zich heb je helemaal gelijk, maar een vertrouwensband is er of die is er niet! En momenteel is die er niet.  :-\\
Hoe treurig ook.

Vanavond, zo rond acht uur, heeft mijn moederbord vermoedelijk mijn harde schijf vermoord.  ::niet-ok::

Maar, vanavond ga ik proberen die harde schijf te reanimeren! Ik heb vandaag nl. een medicijn (Ontrack Easy Recovery Pro 6.0) bemachtigd.  ::trots::
Als het lukt, wil ik het mss wel weer proberen met Jetway V266B. :)
« Laatst bewerkt op: 9-03-2004, 16:15:24 door bertha531 »

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernstig ziek: Jetway V266B.
« Reactie #47 Gepost op: 10-03-2004, 02:08:07 »
Als het lukt, wil ik het mss wel weer proberen met Jetway V266B. :)

Het medicijn helpt! Alle informatie op de schijf is (met moeite) te achterhalen.  ::trots::

Ik heb besloten, na bestudering van mn girorekening, om Jetway V266B een 2e kans te geven.  ::ok::

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernstig ziek: Jetway V266B
« Reactie #48 Gepost op: 11-03-2004, 17:48:12 »
ik hoop dat het goedkomt tussen jullie !  :-*
banaan begint met een b, soms met een s