Auteur Topic: Lieke en Michon  (gelezen 42641 keer)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Lieke en Michon
« Reactie #60 Gepost op: 10-11-2004, 08:49:35 »
Respect werkt alleen als het wederkerig is en daar zie ik bij Lieke niets van terug.
Nee, je zíet het niet nee maar om Lieke nou helemaal de grond in te boren... Natuulijk komt ze niet zo leuk over op tv maar je kent haar helemaal niet. Misschien heeft ze wel een apart soort humor die niemand snapt en bedoeld ze het wel goed. Je weet het niet.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Lieke en Michon
« Reactie #61 Gepost op: 10-11-2004, 09:20:56 »
 :) Ik laat in het midden of het gedrag van Lieke en Michon wel of niet juist is. Iedereen ervaart dat anders. Om eerlijk te zijn ben ik ook niet direct een fan van hen. Het gaat mij meer om de manier hóe er kritiek wordt geleverd. In welke bewoordingen. ::)
Voorbeeld:
Je kan iemand een trut noemen. Das valt nog mee, maar als je iemand een vuile trut noemt, dan klinkt dat heel anders. Om maar niet over nog zwaarder geschut te spreken ;)
Ik wil er mee aangeven dat men zeker je mening mag geven hier op het forum. Ook als je het gedrag van een kandidaat afkeurt en aan de kaak wil stellen. Daar is een forum tenslotte voor. Maar dat kan ook zonder sterke of beledigende woorden te gebruiken. Mijn opmerking was dan ook alleen maar waarschuwend bedoeld om te voorkomen dat het in dit topic die kant op zou gaan.
Noem mij maar een trut ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: als dat wat belerend overkomt, maar zo zijn de regels hier op RN en wij verwachten van onze users dat ze zich daar aan houden. ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline marq101

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #62 Gepost op: 10-11-2004, 11:19:02 »
Ok, mijn laatste commentaartje over dit onderwerp.

Citaat
Ik laat in het midden of het gedrag van Lieke en Michon wel of niet juist is. Iedereen ervaart dat anders.Om eerlijk te zijn ben ik ook niet direct een fan van hen

Gezien je laatste zin laat je dus niet in het midden of hun gedrag wel of niet juist is. Je geeft met je laatste zin wel een waarde oordeel. Geen probleem overigens

Natuurlijk kan ik mijn woorden zorgvuldiger uitkiezen maar daar gaat het nu juist om. Ik heb iets op het forum gezet vanuit mijn irritatie. Die komt dan natuurlijk tot uiting in mijn woordekeuze. Ik had kunnen zeggen dat ik Lieke 'niet zo aardig vind' maar dat is nu niet meteen een afspiegeling van mijn gedachten. Iemand een 'vals naar wicht' noemen komt gewoon meer in de buurt (trut is toch veel lelijker?)

Waarom zou ik je trut noemen? Je bent ten slotte moderator en het mag nu ook weer niet ontaarden in modder gooien. Maar een pittige discussie is altijd leuk.

Ik vind gewoon dat Lieke iets meer naar haar eigen gedrag zou mogen kijken. Enige zelfreflectie is wel wenselijk. Als je humor hebt die niemand snapt en als je het goed bedoeld maar de mensen reageren toch negatief op je dan is het toch zaak om iets aan je presentatie te gaan doen

Avé
Marc

Offline x-moi-x

  • Forumlid
Lieke
« Reactie #63 Gepost op: 10-11-2004, 17:21:09 »
Sorry, dak zeg hoor, maark vind dat jullie allemaal echt vet wel stom over Lieke doen, wank bedoel, alsof Nanet en Elmer zooooooooooooooo geweldig zijn, want Elmer die loopt de hele tijd maar te schelde en iedereen zogenaamd op zun bek te slaan. Dus, please, wat meer respect voor Lieke graag ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline x-moi-x

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #64 Gepost op: 10-11-2004, 17:24:36 »
Lieke zucht...Wat is die vermoeiend, ik word al moe als ik haar naam schrijf...Wat een irritan(t)d geval is dat toch zeg..
dat is helemaal niet waar, Lieke komt gewoon op voor haar mening en wat ze van iets vindt en alsof Nanet en Elmer zo leuk zijn; die zijn pas ECHT vermoeiend, vooral Elmer, met zijn gescheld en altijd iedereen zogenaamd op zun bek slaan ::ohno:: ::ohno::, dus. Go Lieke, Go Michon ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline x-moi-x

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #65 Gepost op: 10-11-2004, 17:27:12 »
Ik ben een bekende van Brett en ik kan je wel melden dat het echt een huilebalk is :\'(. Als er ook maar iets gebeurt dan begint hij al te janken. Wat ik van Tobias begreep is dat Lieke een hele lieve meid en dat ze juist alleen maar die momenten laten zien waarbij daarvoor Michon het bloed al onder haar nagels vandaan heeft gehaald. Het lijkt nu alsof zij de bitch is maar daar is niets van waar. Ik begreep ook dat Lieke en Michon door Het Blok benadeelt waren met de oplevering van hun slaapkamer en dat ze daarom zo verdrietig was. Lang leve Lieke. ::love:: ::bravo::
DAAR BEN IK HET NU HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!! GO LIEKE, GO LIEKE GO LIEKE ::jaja:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #66 Gepost op: 11-11-2004, 08:19:52 »
Gisteren ff naar de up-date gekeken en wat kregen we weer te zien...??
Juist ja.Lieke die Michon wederom zwaar in de zeik neemt!!
Moet ze helemaal zelf weten hoor,maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om mijn eigen vent zo voor l*l te zetten op tv!

Op komen voor je mening is wat anders dan roddelen,vals zijn enz enz.
Lieke hangt eerst de begripvolle madam uit waar iedereen bij terecht kan en zijn/haar problemen kan neer gooien en vervolgens hakt ze je voledig de pan in door tegen iedereen te gaan roepen wat er wel niet gezegt is en maakt ze diegene volledig belachelijk!! ??? ::niet-ok::

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #67 Gepost op: 11-11-2004, 15:26:44 »
Ook ik erger me dood aan Lieke.
Maar het is natuurlijk wel zo dat wij onze mening vormen door de dingen die de regie besluit uit te zenden.
Al die opmerkingen aan elkaar plakken en uitzenden maken van haar natuurlijk een bitch van de bovenste plank.
Dus helemaal rechtvaardig is het denk ik niet.
Ik geef haar het voordeel van de twijfel!

Malu

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #68 Gepost op: 11-11-2004, 20:20:34 »
en dan zeg ik: als je de rotopmerkingen niet maakt, kunnen ze ze ook niet uitzenden.
Elmer en nanet hebben alleen opmerkingen op Theo en het klusniveau van de rest.
Lieke is idd heel begripvol in iemands gezicht, maar als die er dan niet bij is, gaat ze los.
Want het is echt wel te zien op tv, dat ze vals doet over Brett, Nanet, Elmer, Tobias.
Nog niet over Wina en Jochem, maar misschien komt dat nog.
En wat ik dus niet snapte, ze gaf Michon voor zijn eigen verjaardag een spijkerrokje, omdat dat haar zo mooi stond, kon hij er lekker naar kijken.
Ja sorry hoor, doe dan niks.

O en btw xmoix: misschien iets aan je spelling doen, zou wel wat leesbaarder mogen

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #69 Gepost op: 13-11-2004, 12:37:25 »
Iedereen maakt in het dagelijkse leven weleens rotopmerkingen.
Die hoor je dan wel maar daar doe je soms iets mee en soms ook niet. Maar als je al die opmerkingen achterelkaar zou afdraaien schrik je je rot. En dat geld in mijn ogen ook voor Lieke. Niet dat ik haar nou zo'n leuke meid vind hoor. Ik zou ook gek worden van haar gezeik en haar houding. Maar toch blijf ik van mening dat ze slechter wordt afgeschilderd omdat ze alle negatieve uitspraken achterelkaar laten zien.

Wat betreft Nanet en Elmer, die vloeken en tieren heel wat af!
En heus niet alleen op Theo. Met name Elmer loopt altijd te zeiken over Brett en Tobias, vooral Tobias, dat hij vooral zo moet doorgaan etc. want dan zou hij hem nog weleens tegenkomen.
Elmer is gewoon een mannetjesputter!

Malu


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lieke en Michon
« Reactie #70 Gepost op: 13-11-2004, 20:05:44 »
Iedereen maakt in het dagelijkse leven weleens rotopmerkingen.
Die hoor je dan wel maar daar doe je soms iets mee en soms ook niet. Maar als je al die opmerkingen achterelkaar zou afdraaien schrik je je rot. En dat geld in mijn ogen ook voor Lieke. Niet dat ik haar nou zo'n leuke meid vind hoor. Ik zou ook gek worden van haar gezeik en haar houding. Maar toch blijf ik van mening dat ze slechter wordt afgeschilderd omdat ze alle negatieve uitspraken achterelkaar laten zien.

Wat betreft Nanet en Elmer, die vloeken en tieren heel wat af!
En heus niet alleen op Theo. Met name Elmer loopt altijd te zeiken over Brett en Tobias, vooral Tobias, dat hij vooral zo moet doorgaan etc. want dan zou hij hem nog weleens tegenkomen.
Elmer is gewoon een mannetjesputter!

Malu



Sorry, maar wat een contrast tussen de 2 alinea's. Dat van Elmar en Nanet kun je toch net zo goed zeggen dat het projectie is. Misschien is het vloeken en tieren van hen ook wel achter elkaar gezet?

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #71 Gepost op: 14-11-2004, 00:55:41 »
Ja dat is natuurlijk ook heel goed mogelijk. Maar het is toch een heel verschil met Lieke. Elmer en Nanet zeiken voornamelijk op Theo en Tobias en af en toe opelkaar. Lieke daarintegen loopt haar vriend alleen maar belachelijk te maken.
Of de regie het zo geregiseerd heeft, géén idee!
Het komt in iedergeval zo over.

Malu

Offline lovechild

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #72 Gepost op: 21-11-2004, 23:52:52 »
Ben vandaag op de kijkdagen geweest. Ik vond de meeste blokbewoners erg aardig. Brett en Tobias zijn echter mijn favorieten. Wat zijn ze lief voor al die kijkers. Ook zijn ze leuk met kinderen. Lieke gaf me een hand en deed eerst heel beleefd maar toen zei ze tegen me dat alle andere appartementen niet goed afgewerkt waren en die van haar wel. Wat gemeen van haar. Trouwens er zitten scheuren in haar muren boven. Dat noem ik niet goed afgewerkt. Mijn man is aannemer en hij zei dat de tegels in de badkamer slecht gezet zijn. Ook is dat huis veel te wit. Wat ongezellig. Maar gezelligheid past niet bij ze. Dat hebben we de afgelopen weken toch allemaal kunnen zien?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Lieke en Michon
« Reactie #73 Gepost op: 22-11-2004, 10:53:57 »
Heb je ook foto's gemaakt lovechild? Zo ja, zou het wel leuk zijn een paar te plaatsen hier... ;D
Geniet nooit met mate...

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #74 Gepost op: 2-12-2004, 08:18:14 »
Tis niet echt aardig.......
maar ik hoop dat ik na zondag (de finale) noooooooooooit meer naar de hoofden van Lieke en ook Michon hoef te kijken!! :-X

De opmerking van Jochem,toen ze aan het 5de appartement aan het klussen waren, vond ik super!!
Euh,ik werk hier nu dus ik wil 90 % van de opbrengst ennuh..!! ::ok:: ::bravo::

Whoehahaha,ik ben blij dat Jochem en Wina ook weten wat voor een vlees ze in de kuip hebben met L & M ! ::ok:: ::bravo::

Offline 8ar6ara

  • Forumlid
Gefeliciteerd Lieke en Michon
« Reactie #75 Gepost op: 5-12-2004, 23:52:05 »
 ::bravo:: Bravo en gefeliciteerd!
weet niet of jullie al dat gevit hier op die sites lezen..
want wat een gezeik allemaal over strings en ander jaloers gezwam,
ik vind het goed en slim gedaan.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Lieke en Michon
« Reactie #76 Gepost op: 9-12-2004, 22:04:17 »
Ik zie dat ze nu bij Jensen zitten. Ben benieuwd wat ze zometeen allemaal te vertellen hebben...
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #77 Gepost op: 10-12-2004, 08:19:05 »
Hmm,ze hadden erg weinig te vertellen!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Lieke en Michon
« Reactie #78 Gepost op: 10-12-2004, 08:22:00 »
Viel mij ook tegen. Volgens Michon was Lieke een lieve bitch, zat zijn haar stom, hadden ze een onderbroek voor Jensen en dat gedrocht meegenomen (wel met een strikje, was op zich wel grappig) en vertelden ze dat het geen doorgestoken kaart was... boring!
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Lieke en Michon
« Reactie #79 Gepost op: 13-12-2004, 09:58:39 »
Triest, Michon die van Lieke moest zeggen dat zij ook veel had gedaan in het 5e appartement ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.