Auteur Topic: Dagelijkse bezigheid (occupation)  (gelezen 14992 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagelijkse bezigheid (occupation)
« Reactie #120 Gepost op: 8-12-2004, 21:27:24 »
Nadat ik in juli geslaagd ben voor de opleiding HEO Bedrijfseconomie, is mijn dagelijkse bezigheid helaas solliciteren, want 't is me nog niet gelukt om 'n baan te krijgen.  :\'(

Maar daardoor heb ik wel veel tijd voor mijn favoriete bezigheid, namelijk Realitynet! En hier ben ik dus ook dagelijks uren mee bezig, tegenwoordig wel meer achter de schermen dan dat jullie mij tegenkomen in de huiskamer of relaxhoek.  ;)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Dagelijkse bezigheid (occupation)
« Reactie #121 Gepost op: 9-12-2004, 19:26:04 »
Hmmmmm,
Hier nog zo een die lekker tussen de vacatures zitten te snuffelen.
Vandaag had ik er weer één; die klonk goed.
Ik moet nu alleen nog een brief schrijven.
Het wilde gewoon niet lukken vandaag.... Morgen kijk ik het nog maar eens door, misschien is het toch een bruikbaardere brief geworden dan ik nu denk.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagelijkse bezigheid (occupation)
« Reactie #122 Gepost op: 9-12-2004, 20:44:51 »
Ik kkom veel te weinig in de huiskamer zie ik, allemaal onbekende topics ;D ::schaam::

Voor degenen die het nog niet weten: Ik volg een HBO opleiding Toerisme, zit nu in het 2e jaar van 3, heb deze zomer stage gelopen bij de ANWB in Gouda (vlakbij de bushalte van Annemieke, heb d'r zelfs 1x gezien maar zij mij niet). Op dit moment ben ik even werkloos, maar ik weet nog niet of ik op korte termijn een bijbaantje wel, maar voor de zomervakantie is dat wel de bedoeling, een studentenleven is namelijk niet goedkoop (en zeker mijn opleiding niet!)!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagelijkse bezigheid (occupation)
« Reactie #123 Gepost op: 11-12-2004, 22:38:10 »
deze zomer stage gelopen bij de ANWB in Gouda (vlakbij de bushalte van Annemieke, heb d'r zelfs 1x gezien maar zij mij niet)
;D Ja verdorie, had t ook gezegd joh! ;)

Offline tjomme

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagelijkse bezigheid (occupation)
« Reactie #124 Gepost op: 12-12-2004, 18:00:09 »
Ik studeer sport en bewegen in delft, ik zit in het twee de jaar en moet er nog twee. Eerst werk zoeken in nederland of in het buitenland en dan lekker zakken vullen met geld. ::ok::
Tripes of the world