Auteur Topic: Sinterklaasviering: bekijk nu de foto's!  (gelezen 24706 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
VERPLAATST: test
« Reactie #60 Gepost op: 5-11-2002, 19:23:37 »
Zullen we er dan niet toch de 7e van maken...? Als er dan meer mensen wel kunnen, dan is 'de sfeer van na 5 dec' toch niet zo heel belangrijk? Het is maar 2 dagen erna en we zorgen zelf wel gewoon voor een leuke sfeer!
Ja misschien ben ik wel heel erg onaardig tegen de rest nu maar het was wel mede Daantjes idee dus ik vind het dan wel extra jammer als hij niet mee kan doen... :-\\

Dus:
-Malcolm
-Compuart
-Han
-@miesh
-Tijgertje
-Ovide
-Daan
Kunnen jullie op 1 en / of 7 december??

7 december kan ik wel....  (je vergeet trouwens good old b@rdock)







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #61 Gepost op: 5-11-2002, 19:25:33 »
Wat ik tot nu toe heb begrepen is dat de enige datum die nog kans heeft, zaterdag de 23e is. Ik wil dan wel voor het eten thuis zijn, zeg uiterlijk half zes, want WJ's verjaardag is vanaf half acht en zo'n drie kwartier fietsen.
Hiervoor moet ik dan de trein terug uit Breda hebben van 15:25 u of evt 15:46 u. Kan dat wat jullie betreft? Tot hoe laat moet jij werken Elmar?

Julia, ben jij er ook nog?? ...of zou haar internet het weer begeven hebben...? :-\\








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #62 Gepost op: 5-11-2002, 19:30:17 »
Ik denk dat jullie maar niet op mij moeten rekenen, hoe jammer ik het ook vind (echt waar), maar het is me toch een beetje te ver en vooral te duur. Ik weet het, dat is echt een Hollands argument, maar december is al zo'n dure maand...


Sorry  :-[







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #63 Gepost op: 5-11-2002, 19:37:23 »
 :-[ :-[ damn! damn damn, ooh popoi, ik dacht al dat ik iemand vergeten was, toen heb ik nog gedacht: welke plaatsen waren het ook weer die ik toen had opgezocht op de NS-planner...? ::)
sowwy...

Maar goed, mooi dat je de 7e wel kunt, ik zou al haast willen uitroepen: dan toch de zevende?! Maar ff afwachten wat de anderen zeggen ;D








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #64 Gepost op: 5-11-2002, 19:43:05 »
Ik denk dat jullie maar niet op mij moeten rekenen, hoe jammer ik het ook vind (echt waar), maar het is me toch een beetje te ver en vooral te duur. Ik weet het, dat is echt een Hollands argument, maar december is al zo'n dure maand...
Oh Ovide ik had jouw bericht nog niet gelezen... dat is idd heel erg jammer!!!!!!!... maar het maakt dus niet uit welke datum. Ik begrijp het wel hoor trouwens, het is zeker duur! Maja wel jammer :(.








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #65 Gepost op: 5-11-2002, 19:53:06 »
Echt jammer, maar ik zal er zeker bij zijn op de MFB van komend seizoen, daar heb ik een heel jaar voor kunnen sparen  ;)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #66 Gepost op: 5-11-2002, 19:58:40 »
Ik kan zowel op 1 als op 7 december. Dat het na 5 december is is ook niet zo erg hoor. Ik had zoiets van eerst proberen voor 5 december dan pas kijken na 5 december. :)








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #67 Gepost op: 5-11-2002, 20:02:07 »
Voor zover ik nu kan overzien is 1 of 7 december ok voor mij  8)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #68 Gepost op: 5-11-2002, 20:09:58 »
Ok, dat klinkt tot nu toe goed... :)








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
VERPLAATST: test
« Reactie #69 Gepost op: 5-11-2002, 20:45:49 »
Ik had zoiets van eerst proberen voor 5 december dan pas kijken na 5 december. :)
ja, ik ook, ik ook...  ::)

EDIT: neej Malc, ik bedoelde dit..







« Laatst bewerkt op: 5-11-2002, 20:54:14 door D@@n »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
LET OP: VERHUISD
« Reactie #70 Gepost op: 5-11-2002, 20:50:21 »
Wat bedoel je precies Daan? Dat je zowel op 1 als op 7 december kan???








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #71 Gepost op: 5-11-2002, 21:40:44 »
ik kan volgens mij ook wel 7 december...!  :) (1 dec. ook)
idd, Jammer Ovide.. :(







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #72 Gepost op: 5-11-2002, 22:49:43 »
Ik denk dat jullie maar niet op mij moeten rekenen, hoe jammer ik het ook vind (echt waar), maar het is me toch een beetje te ver en vooral te duur. Ik weet het, dat is echt een Hollands argument, maar december is al zo'n dure maand...

Sorry  :-[

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik kan komen naar de Forum-Sinterklaasviering. December is voor mij altijd 'n erg drukke maand (ivm met werken bij de bakker en met allerlei bijeenkomsten van familie en vrienden). Bovendien ben ik nu stage aan 't lopen en moet ik begin januari m'n conceptverslag inleveren. Aangezien ik echt nog veel aan m'n onderzoek en aan m'n verslag moet doen, zal ik ook in m'n vrije tijd er nog aan moeten gaan werken. Ik heb de hele tijd de hoop gehad om alles af te krijgen in de tijd dat ik bij 't bedrijf zit, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken.

Aangezien ik op zaterdags dus moet werken, zal ik op de zondagen moeten gaan werken aan m'n verslag. En door de Sinterklaasviering zou ik weer 'n hele dag kwijt zijn, omdat 't voor mij ook behoorlijk ver is. En als ik nu samen met ovide er heen had kunnen reizen, was 't natuurlijk 'n stuk gezelliger geweest!  ;)  (nee grapje! 't is natuurlijk wel gezelliger als je samen kunt reizen, maar 't feit dat ovide niet komt, is niet de reden dat ik nu afzeg)

Bij deze laat ik dus ook weten dat ik niet zal komen. Ik hoop dat 't 'n hele gezellige dag wordt en ik hoop dat hier tot in de details verteld wordt hoe 't was. (misschien wat fotootjes erbij?  :) )

Ik beloof bij deze dat ik zeker zal komen bij de Molfanatenbijeenkomst. Daarom vast 'n oproep voor Compuart: zou 't misschien mogelijk zijn om ietsjes eerder aan te geven wanneer de bijeenkomst zal plaatsvinden? Vorig jaar wist ik 't vrij laat en kon ik geen vrij meer krijgen. 't zou fijn zijn als 't dit jaar minstens 'n maand van te voren bekend is, zodat m'n baas niet moeilijk kan gaan doen.  ;)

Als 't niet mogelijk is, is 't ook geen ramp, want dan meld ik me maar ziek voor 1 keertje. Hopelijk praten m'n nichtjes dan niet hun mond voorbij, want die werken ook bij de bakker en zij zullen van m'n tante dan wel te horen krijgen dat ik niet echt ziek ben.

Maar dit wordt nu off topic en ik ratel maar door, dus ik zeg alleen nog: e en andere succes met de voorbereidingen en heel veel plezier!  :)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
LET OP: VERHUISD
« Reactie #73 Gepost op: 6-11-2002, 09:15:39 »
De 7e kan ik zowiezo niet  :-/
Wel jammer hoor maar december is idd erg druk. 5 verjaardagen (van mezelf nog niet meegerekend), sinterklaas, kerst en oud en nieuw. Jeetje...  :o
Maw, reken maar niet op mij.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #74 Gepost op: 6-11-2002, 14:18:44 »
oioioi mensen zeggen af  :-/

nuja, ik kan zoiezo niet (maar dat wisten jullie al) maar ik hoop alvast met Knudde ofzo naar de MFB wel te kunnen komen!! (dat moet maar geregeld worden !!)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #75 Gepost op: 6-11-2002, 16:31:36 »
pffff... ja, ik begrijp het wel hoor, maar ook heel jammer van jullie Han en Tijgertje!! :(

Maar ik geloof dat we toch nog genoeg mensen overhouden, toch...? Dus we houden het nu voorlopig op 7 dec ok? Dan hebben we: Daan, B@rdock, Compuart, Malcolm, @miesh, mijzelf en ehm... vergeet ik nu nog iemand...? 6 mensen dus, nou dat is wel een goed aantal, maar minder moeten het er niet worden!!








Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #76 Gepost op: 6-11-2002, 16:40:13 »
ehm... vergeet ik nu nog iemand...?
Sinterklaas en Zwartepiet...!  ;)








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #77 Gepost op: 7-11-2002, 19:36:49 »
Haha, die e toch. Zo'n subtiele hints  ;)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #78 Gepost op: 8-11-2002, 14:03:51 »
Ok mensen het lijkt me tijd geworden om lootjes te gaan trekken. 7 dec wordt daarmee de definitieve datum. Als iedereen die meedoet zo snel mogelijk zijn/haar naam (zoals die op het lootje moet komen ;)) en emailadres naar mij opstuurt in een prive-bericht, vul ik alles in op www.lootjestrekken.nl en dan krijgen jullie per mail wie jullie hebben getrokken. Nadere afspraken over hoe verplicht een gedicht, bepaald aantal regels, een surprise of een cadeautje al dan niet zijn, kunnen we dan altijd nog maken.

Ik hoor het graag snel van jullie!








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Sinterklaasviering!
« Reactie #79 Gepost op: 9-11-2002, 13:48:15 »
Ok thnx allemaal voor jullie emailadressen, ik ga het nu invullen, dan krijgen jullie vanzelf een mailtje met wie je getrokken hebt. Daarmee is het dus definitief wie er meedoet!

Dan moeten we het er nu nog ff over hebben of we surprise en/of gedicht maken met of zonder cadeautje en van welk bedrag. Hoe denken jullie daarover? En moeten we nog een soort van lijstjes maken met evt bruikbare hobby's of zoiets...?

Edit: jullie moeten eerst allemaal een verlanglijstje invullen voordat de lootjes getrokken kunnen worden! Doe dit dus zo snel mogelijk!







« Laatst bewerkt op: 9-11-2002, 14:04:30 door e »