Auteur Topic: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555  (gelezen 2311 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Gepost op: 1-01-2005, 19:34:22 »
Het is als Nederlander onze taak om te helpen bij deze afschuwelijke ramp die zich voltrekt in Azië. Dat kan je doen door geld te storten op giro 555. Als we allemaal wat minder vuurwerk kopen en dat geld storten op 555, dat is het enige wat wij kunnen doen. De Publieke Omroep en de commerciële zenders RTL4 en SBS6 hebben hun handen ineengeslagen en gaan ook wat doen voor een tv-actie voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië. De uitzending is volgende week donderdag op alle deelnemende zenders. Dat hebben woordvoerders van de Publieke Omroep en RTL woensdag bekendgemaakt. De uitzendingen op Nederland 2, RTL4 en SBS6 beginnen om 18.30 uur. De bedoeling is zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het landelijk gironummer 555.

mijn familie die in Indonesie zit is waarschijnlijk ook getroffen Medan heete het plaatstje ik ga 50 euro storten  ::zwaai:: xx Nicky

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #1 Gepost op: 1-01-2005, 21:00:53 »
Ik heb al geld gestord hoor!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #2 Gepost op: 2-01-2005, 14:10:24 »
ik ga ook geld storten denk ik
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #3 Gepost op: 2-01-2005, 15:40:09 »
Wij doen het gewoon met het gezin dus niet ik apart.. maar we doen het wel!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #4 Gepost op: 2-01-2005, 16:25:38 »
nou alle beetjes helpen toch!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #5 Gepost op: 2-01-2005, 19:21:19 »
We hadden 40 euro gewonnen met de oudejaarsloterij dat hebben we op giro 555 gestort.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #6 Gepost op: 2-01-2005, 19:24:58 »
We hadden 40 euro gewonnen met de oudejaarsloterij dat hebben we op giro 555 gestort.

en als dit 40 miljoen euro was?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #7 Gepost op: 2-01-2005, 19:27:15 »
ook ik heb mijn bijdrage van 60 euro gedaan!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #8 Gepost op: 3-01-2005, 11:51:07 »
jah alle kleine beetjes helpen wij gaan in totaal 70 euro storten

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #9 Gepost op: 3-01-2005, 16:39:10 »
Radio 555 voor slachtoffers Azië
vrijdag 31 december 2004 14:10   

 
 
Op donderdag 6 januari is de hele dag een speciale uitzending te horen van 'Radio 555'. De radiostations 3FM, Noordzee FM, Radio 10 Gold, Yorin FM, RTL FM en Radio 538 hebben zich voor het goede doel verenigd in Radio 555. Hiermee willen zij zoveel mogelijk geld inzamelen ten bate van giro 555 voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië.

Vanuit Studio 22 in Hilversum beginnen de ochtendjocks van de diverse radiostations met deze unieke uitzending. DJ's als Edwin Evers, Rob Stenders, Giel Beelen en Gordon presenteren dit ochtendprogramma vanuit de speciaal gebouwde radiostudio. Alle DJ's van de deelnemende radiostations presenteren samen deze uitzending, die duurt van 's ochtends 6.00 uur tot en met de tv-actie op diezelfde avond van RTL4, SBS6 en de Publieke Omroep. Het is voor het eerst in de geschiedenis van de Nederlandse radio dat zowel commerciële als publieke radiostations de handen ineenslaan voor een goed doel.

SMS-actie

Door GEEF te sms'en naar 2020, doneert men automatisch EUR 1,50 aan giro 555 van de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO). De SMS-actie tot nu toe ruim EUR 100.000 opgebracht. Alle mobiele operators, sms-operator Golden Bytes en de commerciële radiostations leveren hun diensten gratis voor deze actie en maken de gehele opbrengst over naar giro 555 voor hulpverlening in het rampgebied.

Via de websites van alle radiostations kan ook een extra bedrag gestort worden op giro 555.
Steun de inzamelingsactie voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië!

Radio 555 breidt uit
zondag 02 januari 2005 15:00   

 
 
Ook Radio Veronica, ID&T Radio, Sky Radio, Classic FM en BNR verlenen hun medewerking aan Radio 555. Radio Veronica doet mee aan de uitzending op donderdag 6 januari vanuit Studio 22, terwijl de andere drie stations hun commerciële zendtijd ter beschikking zullen stellen aan Radio 555.

In navolging op de SMS-actie die de commerciële radiostations eerder deze week zijn gestart, is op donderdag 6 januari de hele dag een speciale uitzending te horen van Radio 555.

3FM, Noordzee FM, Radio 10 Gold, Yorin FM, RTL FM, Radio Veronica en Radio 538 hebben zich voor het goede doel verenigd in Radio 555. Hiermee willen zij zoveel mogelijk geld inzamelen ten bate van giro 555 voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië.

Vanuit Studio 22 in Hilversum presenteren de jocks van de diverse radiostations deze unieke uitzending. DJ's als Edwin Evers, Rob Stenders, Claudia de Breij, Rob van Someren en Winston Gerschtanowitz presenteren het programma uit de speciaal gebouwde radiostudio.

Alle DJ's van de deelnemende radiostations presenteren samen deze uitzending, die duurt van 6.00 uur 's ochtends tot en met de tv-actie die avond van RTL4, SBS6 en de Publieke Omroep. Het is voor het eerst in de geschiedenis van de Nederlandse radio dat zowel commerciële als publieke radiostations de handen ineenslaan ten gunste van een goed doel.

SMS-actie
Door GEEF te smsen naar 2020, doneer je automatisch EUR 1,50 aan giro 555 van de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO). De SMS-actie heeft tot nu toe ruim 300.000 Euro opgebracht. Alle mobiele operators, sms-operator Golden Bytes en de commerciële radiostations leveren hun diensten gratis voor deze actie en maken de gehele opbrengst over naar giro 555 voor hulpverlening in het rampgebied. Via de websites van alle radiostations kan ook een extra bedrag gestort worden op giro 555.

radio538.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #10 Gepost op: 3-01-2005, 19:54:15 »
iedere keer als ik boodschappen doe.. en dat is zo ongeveer iedere dag :-\\ gaat er 50 eurocent in mijn karretje. Na de boodschappen verdwijnt dit in mijn Aziëpotje. Dat ging natuurlijk veel te langzaam, dus geschat wat dit in een jaar zou opleveren en gestort. ::jaja::
er was eens......

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #11 Gepost op: 3-01-2005, 20:22:22 »
netjes!!  ::ok::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #12 Gepost op: 3-01-2005, 20:40:49 »
Ik heb ook wat gestord, het maakt denk ik niet uit hoeveel, want alle beetjes helpen toch?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #13 Gepost op: 3-01-2005, 20:53:08 »
Netjes xmoix ::ok:: Wij als arme studenten!  ::ok::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #14 Gepost op: 3-01-2005, 21:01:01 »
alles is welkom
en hopenlijk gebeurt zo'n ramp nooit meer

maar kan hier ook
1 zeebeving ergens in de noordzee
en moet je kijken wat een puinhoop

(gaat toch maar effe een rubberboot op het dak leggen voor als de flevopolder volloopt)
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Steun Azié en Stort geld naar Giro 555
« Reactie #15 Gepost op: 5-01-2005, 15:26:38 »
de site van rtl meld hetvolgende:

KOOP ZENDTIJD VOOR GIRO 555! 
Iedereen maar dan ook echt iedereen kan zendtijd kopen voor het programma Editie NL. Wil jij iets melden in het programma, of gewoon even op tv? dat kan! Bel met de redactie van Editie NL en kom donderdag 6 januari in Editie NL op tv! Het kost € 100 per seconden en dit geld gaat volledig naar giro 555! Kortom... doen dus! Bel met 035-6718711 en vraag naar de redactie van Editie NL
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!