Auteur Topic: Hints & clou's in de serie  (gelezen 74599 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #220 Gepost op: 26-01-2005, 01:13:30 »
Ik weet niet helemaal zeker of dit niet al ergens gepost is maar ik heb het hele weekend nauwelijks tijd gehad om alles te lezen maar er is 1 dingetje wat me opviel en wat ik zo in de gauwigheid nergens terug zie.

Bij de introductie van aflevering 2 hoor je bij Isabelle wat geluidjes die er bij dezelfde beelden van aflevering 1 niet onder zaten.
Het klinkt een beetje als computer schietgeluidjes en ook een beetje alsof je over hard ijs loopt of schaatst.
Een paar salvo's, kan er verder niks van maken maar viel me wel op.



Klopt en niet alleen bij Isabelle.

Bij Yvon zijn juichgeluiden te horen, bij Marc-Marie hoor je hem zachtjes zeggen 'nog een keer', bij Jim hoor je heel zachtjes 'vuur gemaakt', bij Roeland weet ik nog niet zeker lijkt ook iets vaags te horen te zijn ::jaja:: 
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #221 Gepost op: 26-01-2005, 09:20:17 »
Bij aankomst in Lisse komen Yvon en Yvonne samen aan. Echter Yvon wordt steeds gefotografeerd terwijl dan Yvonne wordt aangekondigd. Blijkbaar heeft Yvon Jaspers de route nogmaals gelopen, want bij haar aankondiging loopt ze wel alleen.

Het is zelfs zo dat YvonNE en YVON bij de introductie samen lijken aan te komen lopen, uiteindelijk is dit het aankondigingsfilmpje van YvonNE. Dan laten ze binnenkomst van YvonNE zien, daar is YVON ook al aanwezig ???. Dan komt de aankondiging en binnenkomst van MM, ook hier is YVON al aanwezig >:D  en dan komt de officieele aankondiging van YVON pas ::oink::


quote gefixed: stormpie




« Laatst bewerkt op: 26-01-2005, 09:48:37 door Stormpie »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #222 Gepost op: 26-01-2005, 10:47:21 »
Ik heb de aflevering net nog eens gekeken en zag plots een silhouet ofzo in het zand bij de uitleg van die sleutelopdracht. Van een lichaam. Ik heb het op pauze gezet en ben beter gaan kijken, en blijkt dat het hoofd zo'n beetje verborgen zit in dat blauwe vlak. Volgens mij zie ik er Sander in...  ???

Offline Mollom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #223 Gepost op: 26-01-2005, 12:33:15 »
Ik heb de aflevering net nog eens gekeken en zag plots een silhouet ofzo in het zand bij de uitleg van die sleutelopdracht. Van een lichaam. Ik heb het op pauze gezet en ben beter gaan kijken, en blijkt dat het hoofd zo'n beetje verborgen zit in dat blauwe vlak. Volgens mij zie ik er Sander in...  ???

Is dit niet de "zachte overgang" van het vorige shot ?? ??? ::oink::
Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #224 Gepost op: 26-01-2005, 13:20:35 »
Nee, heb in vogelvlucht (die foto's op deze site) het plaatje gevonden van het shot waar Sander is. Dat is die waar hij vraagt of ze niet beter zouden stoppen met openen van tonnen:


Het is echte maar een fractie van een seconde... dacht eerst dat het aan mijn videoband lag ofzo dat ik dubbel beeld zag... maar dan is het normaal iets wat al op de video stond en dat kan in dit geval niet, omdat het bewuste beeld van Sander een paar minuten later komt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #225 Gepost op: 26-01-2005, 13:41:04 »
Ik heb de aflevering net nog eens gekeken en zag plots een silhouet ofzo in het zand bij de uitleg van die sleutelopdracht. Van een lichaam. Ik heb het op pauze gezet en ben beter gaan kijken, en blijkt dat het hoofd zo'n beetje verborgen zit in dat blauwe vlak. Volgens mij zie ik er Sander in...  ???

Ik heb het net beeldje voor beeldje bekeken maar ik zie niets. :-\\

Offline Mollom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #226 Gepost op: 26-01-2005, 13:48:13 »
Ik vind het ook een beetje toevallig, dat de caption van het beeld op deze site EXACT in de uitzending is gebruikt (als hint)...

(voorzichtig uitgesproken) Wellicht een knip-en-plak actie van Robbieazerty zelf, om het forum te prikkelen ??
Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #227 Gepost op: 26-01-2005, 13:53:23 »
 ::oink::

Ik wist dat ik toch een mollogo had moeten gebruiken met daarin enkel streepjes die aanduiden dat er een gezicht in zit!  ;D

Sorry, ik vond het alleen zo overdreven de laatste tijd dat ik ook wel eens iets wou verzinnen. ;)

Offline Mollom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #228 Gepost op: 26-01-2005, 14:01:24 »
::oink::

Ik wist dat ik toch een mollogo had moeten gebruiken met daarin enkel streepjes die aanduiden dat er een gezicht in zit!  ;D

Sorry, ik vond het alleen zo overdreven de laatste tijd dat ik ook wel eens iets wou verzinnen. ;)

Zo zie je maar dat de echte Mollenvangers van widm.com zich niet zo makkelijk laten vangen!!!!!!! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Foei, Robbieazerty!  Nooit meer doen, hoor ! ;)
Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #229 Gepost op: 26-01-2005, 14:03:16 »
Zit ik daarvoor beeldje voor beeldje dat stukje te bekijken! ::niet-ok::

Als er ook al Mollen op het forum actief zijn schiet het niet echt op natuurlijk..

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #230 Gepost op: 26-01-2005, 14:15:39 »
Sorry Heinz  :-*

Het was maar om aan te tonen dat die hint al even onzinnig was als gezichten in een logo zoeken en allerlei users die dingen dien die er niet eens zijn enzo...  Ik ben niet de enige Mol op dit forum. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #231 Gepost op: 26-01-2005, 14:24:14 »
't is al goed. Als er iemand anders was ingetrapt had ik me waarschijnlijk rotgelachen. ;D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #232 Gepost op: 26-01-2005, 14:29:17 »
Ik vind het juist prachtig de 'Er zit iemand in Gijs' neus verstopt'- en 'Victoria gooide een steen voor  Gijs voeten neer  >:D'-theorieën te lezen, net zoals die van Robbie. Welke je serieus kan nemen weet ieder wel voor zich.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #233 Gepost op: 26-01-2005, 16:11:39 »
Haha, ik vind het ook wel grappig hoor, maar alles moet dus inderdaad niet zo serieus genomen worden. ;)

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #234 Gepost op: 26-01-2005, 16:11:58 »
Ik wist dat ik toch een mollogo had moeten gebruiken met daarin enkel streepjes die aanduiden dat er een gezicht in zit!  ;D

Sorry, ik vond het alleen zo overdreven de laatste tijd dat ik ook wel eens iets wou verzinnen. ;)

Ik vind het heel geestig!
(Ik zie wel wat in een topic met nep-hints en theoriën ter vermaeck)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #235 Gepost op: 26-01-2005, 19:22:56 »
We zijn tot de conclusie gekomen dat dit topic erg onoverzichtelijk wordt doordat alle hints 'op een hoop worden gegooid'. Hierdoor wordt het moeilijk om een bepaalde hint terug te vinden. Bovendien worden er veel hints meerdere keren gepost, omdat het lastig is te zien of iets al gepost is (vanwege het grote aantal berichten). Bovendien bevordert dit topic bet crossposten (= hetzelfde bericht op 2 of meerdere plaatsen posten), omdat hints die in de kandidaten-topics en/of de afleverings-topics worden geplaatst ook nog eens hier worden neergezet. Omdat hierdoor dubbele discussies ontstaan, is dit eigenlijk niet toegestaan. En we hebben gemerkt dat hierdoor weer veel verwarring bij jullie ontstaat, omdat een topic als deze, jullie wel uitnodigt om te gaan crossposten.

Daarom is besloten dit topic met ingang van nu te sluiten.

Hints kunnen voortaan gewoon per kandidaat gegeven worden in de kandidatentopics:
Marc-Marie is (niet) de mol!
Jim is (niet) de mol!
Yvon is (niet) de mol!
Victoria is (niet) de mol!
Isabelle is (niet) de mol!
Roeland is (niet) de mol!
Sander is (niet) de mol!
Lottie is (niet) de mol!
Yvonne is (niet) de mol!
Gijs is NIET de mol!

Of per aflevering in het betreffende afleveringstopic. Tot nu toe zijn dat:
Aflevering 1
Aflevering 2

Hints in 't introfilmpje kun je hier kwijt:
Hints in het introfilmpje

Hints in de vingerafdruk (het logo van WIDM) kun je hier kwijt:
Vingerafdruk WIDM-logo

Hints in de letterreeksen graag hier:
Letterreeksen 2005

Alles over de mogelijke hint in het fluiten kun je hier kwijt:
Fluiten

Muzikale hints natuurlijk in de betreffende topics daarvoor. Tot nu toe zijn dat:
1ste muzikale hint
2de muzikale hint

Hints op de officiele site gevonden graag hier:
Hints op widm.nl


Wij hopen hiermee een hoop verwarring weg te halen en het forum overzichtelijker te maken.  :)