Auteur Topic: Doe mee,...Word Actief Lid  (gelezen 49756 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #60 Gepost op: 18-08-2005, 12:36:04 »
Elise, ik denk dat je aanmelding in het ongerede is geraakt. Wil je je alsnog aanmelden dan kan dat bij stormpie@realitynet.nl Onder vermelding van wat je kan, waar je belangstelling ligt en waarom je graag AL wil zijn.

Voor de groep AL's hebben we het liefst een mix van diverse leeftijden. Als de groep uit voornamelijk ouderen zou bestaan dan komen de ideeën van de jongeren minder aan bod en andersom.


Cora Bora
Citaat

int verleden was ik verantwoordelijk voor alle nieuwe solicitaties van de actieve leden. keurig heb ik alle aanmeldingen gedeeld met mijn toenmalige mede crewleden..

Dat klopt maar kon de aanmelding niet meer vinden vandaar het verzoek om een nieuwe aanmelding

 Cora Bora
Citaat
....echter omdat het er in het verleden slechte ervaringen namens hun waren, met een eerder minderjarige actieveling, wilden ze dat niet meer...
ik moest dus alle mensen onder 18 jaar systematisch afwijzen, en heb dit ook gedaan.


Dat klopt en zoals ik ook al zei:

Citaat
We hebben in het begin inderdaad een soort van leeftijdsgrens gehad omdat we enkele slechte ervaringen hadden met jonge mensen die hun afspraken en toezeggingen etc. niet nakwamen. Nu kijken we meer naar de persoon zelf. Want er zijn ouderen die net zo hard de boel laten versloffen als andersom, is gebleken. Geen leeftijdsgrens meer dus ::tandpastasmiley::


Cora Bora
Citaat
...daarom vind ik het heel raar, dat nu ik weg ben, het opeens wel kan, en ik wil voor diegene die zich toen hebben aangemeld toch enige duidelijkheid scheppen over waarom zij toen waren afgwezen.

Dit staat los van het vertrek van Cora.

Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #61 Gepost op: 3-06-2006, 14:16:19 »
Komt er nog een kans om te "winnen"? ::)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #62 Gepost op: 3-06-2006, 16:14:38 »
We hebben een druk jaar achter de rug en zijn even op adem aan het komen Tinuzzzz. In de loop van juni gaat de crew even orde op zaken zetten en de lijnen uitzetten voor volgend jaar. We kijken dan wer wat we voor aanvullingen nodig hebben etc. Give us a break zou ik zeggen/ Het is bijna vakantie ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #63 Gepost op: 3-06-2006, 16:17:16 »
Ok :P

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: Actief Lidmaatschap
« Reactie #64 Gepost op: 2-08-2006, 19:40:44 »
« Laatst bewerkt op: 2-08-2006, 20:19:28 door Daisy »