Poll

Kijk je weleens naar je regionale tv-zender?

Ja, iedere dag.
1 (8.3%)
Ja, af en toe.
9 (75%)
Ja, maar alleen voor een bepaald programma.
0 (0%)
Nee, nooit.
2 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Regio TV  (gelezen 2965 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Regio TV
« Gepost op: 17-01-2005, 17:58:57 »
Kijken jullie veel naar jullie regionale tv zender?? En wat kijkje dan zoal; nieuws, programma's, achtergronden, sport??
« Laatst bewerkt op: 17-01-2005, 18:05:24 door Grace »
That's all

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Regio TV
« Reactie #1 Gepost op: 17-01-2005, 18:05:31 »
Nooit!

Ik heb een hekel aan dialect op tv
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Regio TV
« Reactie #2 Gepost op: 17-01-2005, 18:14:29 »
Af & toe per toeval tijdens het zappen,... wel lachen meestal dan !  ::rofl::  ::ok::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Regio TV
« Reactie #3 Gepost op: 17-01-2005, 18:17:59 »
ik kijk dagelijks naar de regionale tv...ik blijf graag op de hoogte van wat er hier in de buurt gebeurd en meestal moet ik ook checken of onze reclame wel in beeld komt ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Regio TV
« Reactie #4 Gepost op: 17-01-2005, 18:59:05 »
Ja wij hebben een zender met amateur camera mensen! ik lach me altijd krom om de verschikkelijke reportages en verschikkelijke camerabeelden!! PRACHTIG  ;D

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Regio TV
« Reactie #5 Gepost op: 17-01-2005, 19:10:10 »
Ik vind Omroep Brabant best okee  ::jaja::

Af en toe zap ik weleens langs het nieuws om, inderdaad zoals bakkertje al zei, op de hoogte te blijven van de dingen die hier in de buurt gebeuren.
Maar omroep brabant heeft ook leuke programma's. Voor de Brabanders onder ons, kijken jullie weleens Olifantendoders?? Keileuk programma  ;D
That's all

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Regio TV
« Reactie #6 Gepost op: 17-01-2005, 19:19:09 »
Nee ken ik niet! Maar ik heb een jongen in de klas die uit brabant komt zal er morgen eens over beginnen  ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Regio TV
« Reactie #7 Gepost op: 17-01-2005, 23:15:06 »
RTV Utrecht vind ik niet zo heel boeiend, kijk heel af en toe op teletekst voor nieuws ofzo, en that's it. Zijn ook alleen maar saaie oudbollige presentatoren. De enige jonge presentator die ik ken is oud BBer Bart Spring in 't Veld, maar of we daar nu blij mee moeten zijn ::)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Regio TV
« Reactie #8 Gepost op: 17-01-2005, 23:23:23 »
RTV Utrecht vind ik niet zo heel boeiend, kijk heel af en toe op teletekst voor nieuws ofzo, en that's it. Zijn ook alleen maar saaie oudbollige presentatoren. De enige jonge presentator die ik ken is oud BBer Bart Spring in 't Veld, maar of we daar nu blij mee moeten zijn ::)
Kijk je nooit Overkoken? Ik vind dat toch altijd wel heel grappig. Net als Zomer op Dennendal of Kennet gezelliger (die laatste is er al lang niet meer op en de rest kwam altijd zondag maar nu ook niet meer :-X)
Henk Westbroek is soms wel leuk maar meer om te zien wáár hij heen gaan en niet om Henk zelf ;D maar Marijke Helwege mogen ze van mij gelijk van de buis halen. Zij is echt super irritant!!! ::ohno::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Regio TV
« Reactie #9 Gepost op: 18-01-2005, 14:13:53 »
Kijk je nooit Overkoken? Ik vind dat toch altijd wel heel grappig. Net als Zomer op Dennendal of Kennet gezelliger (die laatste is er al lang niet meer op en de rest kwam altijd zondag maar nu ook niet meer :-X)
Henk Westbroek is soms wel leuk maar meer om te zien wáár hij heen gaan en niet om Henk zelf ;D maar Marijke Helwege mogen ze van mij gelijk van de buis halen. Zij is echt super irritant!!! ::ohno::

Dit alles is die zender waar ik het overhad! die AMATEURS!!  ;D

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Regio TV
« Reactie #10 Gepost op: 18-01-2005, 14:18:36 »
TV West kijk ik nooit, ik heb niet eens een idee op welke zender hij zit. Maar als ik bij mn opa en oma ben, kijk ik wel altijd TV Drenthe, dat vind ik dan weer wel boeiend :-\\
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Regio TV
« Reactie #11 Gepost op: 18-01-2005, 15:44:16 »
Ik vind Omroep Brabant best okee  ::jaja::

Af en toe zap ik weleens langs het nieuws om, inderdaad zoals bakkertje al zei, op de hoogte te blijven van de dingen die hier in de buurt gebeuren.
Maar omroep brabant heeft ook leuke programma's. Voor de Brabanders onder ons, kijken jullie weleens Olifantendoders?? Keileuk programma  ;D
Ik zie ook af en toe Omroep Brabant, maar Olifantdoders vind ik niet zo veel aan.
De Wandeling daarentegen vind ik wel erg leuk. Maar dan vooral omdat de presentator altijd onhandig is: bijna doodgereden worden, uit een bootje stappen terwijl het nog nèt te ver van de kant ligt en natuurlijk doen alsof je naar een gezellig café gaat terwijl het 10uur 's ochtends is en er geen kip binnen zit  ::ok::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Regio TV
« Reactie #12 Gepost op: 18-01-2005, 16:14:08 »
natuurlijk doen alsof je naar een gezellig café gaat terwijl het 10uur 's ochtends is en er geen kip binnen zit  ::ok::

Met een borreltje voor René en een sinas voor de ben z'n naam even kwijt cameraman. :D
That's all

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Regio TV
« Reactie #13 Gepost op: 18-01-2005, 16:15:32 »
Leon ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Regio TV
« Reactie #14 Gepost op: 18-01-2005, 16:20:42 »
That's all

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Regio TV
« Reactie #15 Gepost op: 18-01-2005, 18:29:47 »
In principe kijk ik nooit naar TV Drenthe.
Ik heb wel eens vage programma's gezien maar als ze echt Drenths gaan praten kan ik het toch maar met moeite verstaan. Het is wel grappig soms, om van die vage programma's te zien. Alhoewel ik niet precies weet wat het aanbod is oid. Als er een keer iets is gebeurd in omgeving en ik ben er bij betrokken of bekenden,, dan kijk ik wel eens of ik of andere bekenden op tv zijn. :)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Regio TV
« Reactie #16 Gepost op: 18-01-2005, 18:34:38 »
TV West... Nah liever niet, maar alleen als er iets ernstigs is gebeurt in de buurt, een moordzaak of zo dan kijk ik er wel naar. :-\\
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Regio TV
« Reactie #17 Gepost op: 18-01-2005, 18:56:31 »
oke oke.. voor de wandeling maak ik een uitzondering.. das leuk..
Maar ik kijk alleen mee als ruud er toevallig langszapt.. zal t zelf niet snel opzetten
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re: Regio TV
« Reactie #18 Gepost op: 18-01-2005, 20:10:22 »
Uit in Brabant is ook best een leuk programma. Daar kun je regelmatig kaartjes voor leuke theatervoorstellingen winnen.  ;D
'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Regio TV
« Reactie #19 Gepost op: 19-01-2005, 20:48:12 »
Toch wel altijd even kijken op TV Gelderland, is altijd veel raar nieuws. Gelukkig geen accent en ik zie ook soms wel Brabant.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!