... verder voel ik me minder zeker dat george wel de juiste (mol)keuze is.....vooral omwille vh feit dat hij zo veel verdacht wordt hier, dit is meestal een slecht teken....
Inderdaad, zeer slecht teken.
G. wordt hier wel erg verdacht, maar wordt hij ook zo erg verdacht door degenen die niet constant videootje-spoel-terug uitvoeren en die bovendien dit forum niet volgen.
Het meest verdachte van G. blijft nog altijd zijn geldbiljet-verdwijntruuk bij de geldtransport-opdracht.
Ik vraag me af in welke aflevering hij dit geldbiljet (of zelfs 2 biljetten) aan Dick gaat geven. Het wordt uiteraard wel een beetje bemoeilijkt door het feit dat Dick een paar duizend kilometers van George verwijderd is... Misschien dat Ellen dit gaat wegbrengen met haar vliegtuigje....

.. waarna George uit razernij een boom begint om te hakken omdat hij zo stom was geweest om dit vergeten af te geven.
Bovendien hebben mollen wel iets met bomen : Hugo trachtte vorig jaar de boom omver te schoppen. Uit die aflevering heeft George wel heel wat geleerd :
1) Door het schoppen tegen oude eiken krijg je blauwe tenen
2) Je wandelschoenen zijn niet geschikt voor deze haardleerse boomvernietigingsmethode. Hugo moest de rest van de afleveringen op zijn slippertjes verder, gooed zichtbaar tijdens de excuties.
Dus heeft George gewoon ff een hakbijltje erbijgenomen. Hopen dat hij hierdoor geen goesting heeft gekregen om een "Axe serial killer" te worden, want hij ziet er mij toch wel een beetje sterk uit hoor.