Auteur Topic: Vierde muzikale aanwijzing Schiffers.fm (deel 2)  (gelezen 14410 keer)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vierde muzikale aanwijzing Schiffers.fm (deel
« Reactie #20 Gepost op: 5-03-2002, 22:54:33 »

Citaat

Tnx! Ik wist niet dat het nog een keer herhaald werd.

je kunt het geluidsfragmentje ook altijd downloaden van de off site (na-dat het op uitzending is geweest)

ciao
vlaming

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #21 Gepost op: 5-03-2002, 22:54:56 »
Dat "Even aan mijn moeder vragen" vind ik plots wel erg interessant.
Er loopt namelijk een kandidaat rond met "Moeder" op de bovenarm getatoueerd.
Gaan ze hem iets belangrijks moeten vragen. Of gaan ze aan de Mol iets moeten vragen ?
Indien ze aan de Mol iets gaan vragen (met alias Moeder), tja, zou dan moeder-tatoo-guy en de Mol 1 en dezelfde kunnen zijn...
We'll see on , zoals The Cure reeds zei "It's friday, I'm in love"

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 5-03-2002, 22:58:56 »

Citaat

je kunt het geluidsfragmentje ook altijd downloaden van de off site (na-dat het op uitzending is geweest)

I know! ;)
Was alleen erg benieuwd wat er nou herhaald werd op vrijdag. :)

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 5-03-2002, 23:28:51 »

Citaat

Dat "Even aan mijn moeder vragen" vind ik plots wel erg interessant.
Er loopt namelijk een kandidaat rond met "Moeder" op de bovenarm getatoueerd.
Gaan ze hem iets belangrijks moeten vragen. Of gaan ze aan de Mol iets moeten vragen ?
Indien ze aan de Mol iets gaan vragen (met alias Moeder), tja, zou dan moeder-tatoo-guy en de Mol 1 en dezelfde kunnen zijn...
We'll see on , zoals The Cure reeds zei "It's friday, I'm in love"

Staakt het zoeken RegiRobert, op een vorige pagina kun je lezen dat die 2 fragmenten er per ongeluk door Vlaming heen gemixt zijn.

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 5-03-2002, 23:37:59 »

Citaat

Staakt het zoeken RegiRobert, op een vorige pagina kun je lezen dat die 2 fragmenten er per ongeluk door Vlaming heen gemixt zijn.

Door Vlaming gemixt ?  ???
Ik heb het "Even aan mijn moeder vragen" liedje niet van Vlaming, maar gewoon uit het voorstukje met Jantien voor volgende week  ;)

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 5-03-2002, 23:40:16 »

Citaat

Door Vlaming gemixt ?  ???
Ik heb het "Even aan mijn moeder vragen" liedje niet van Vlaming, maar gewoon uit het voorstukje met Jantien voor volgende week  ;)

Dit is het topic van de muzikale aanwijzing Schiffers, en daar heeft Vlaming die 2 fragmenten tussen gemixt.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 5-03-2002, 23:40:56 »

Citaat

en dan hebben die mannen v jantien.org prompt dat muziekje op hun site gezet & zo is het in m'n opname terecht gekomen. i'm truly sorry voor het ongemak dat dit veroorzaakt heeft (dit was geen mollestreek)

ciaoo
vlaming

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 5-03-2002, 23:41:38 »

Citaat

Die twee flarden van "even aan mijn moeder vragen" waren een foutje van vlaming die tijdens het opnemen van het interview met angela even naar jantien.org surfte...
Bij de weg: bedankt voor het opnemen vlaming!!!
groet van zimba :D

Nog even voor RegiRobert.

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 5-03-2002, 23:43:56 »

Citaat

..en dan hebben die mannen v jantien.org prompt dat muziekje op hun site gezet & zo is het in m'n opname terecht gekomen...

Hey landgenoot (Vlaming),
Indien men iemand zoals jou, die toch ongelooflijk veel initiatief neemt op dit formu, op de korrel gaat nemen, dan is men wel ff fout bezig imho.
Nogmaals bedankt voor alle moeite die je hier doet.
Wat denk jij touwens van de "Moeder tatoo" (in t' rood nog wel) op de arm van G. en het liedje van J. volgende week.
Lijkt mij niet echt toeval. George en/of de Mol zal iets belangrijks gevraagd worden vermoed ik.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 5-03-2002, 23:51:20 »
Citaat

Indien men iemand zoals jou, die toch ongelooflijk veel initiatief neemt op dit formu, op de korrel gaat nemen, dan is men wel ff fout bezig imho.

no worries , niemand neemt me op de korrel.....maar door per ongeluk dat liedje in m'n opname te mixen heb ik wel wat mensen op het verkeerde been gezet .....dit knaagt een beetje  :-/

Citaat

Nogmaals bedankt voor alle moeite die je hier doet.

no probs

Citaat

Wat denk jij touwens van de "Moeder tatoo" (in t' rood nog wel) op de arm van G. en het liedje van J. volgende week.
Lijkt mij niet echt toeval. George en/of de Mol zal iets belangrijks gevraagd worden vermoed ik.

hmmm.....ik denk dat die rode letters echt wel met prince te maken hebben (exit), verder voel ik me minder zeker dat george wel de juiste (mol)keuze is.....vooral omwille vh feit dat hij zo veel verdacht wordt hier, dit is meestal een slecht teken. ik moet dringend alle afleveringen herbekijken.

groeten
vlaming

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 5-03-2002, 23:54:43 »

Citaat

.....maar door per ongeluk dat liedje in m'n opname te mixen heb ik wel wat mensen op het verkeerde been gezet .....dit knaagt een beetje  :-/
Dit is wel weer erg grappig!  :D ;D

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 5-03-2002, 23:57:14 »
Citaat

... verder voel ik me minder zeker dat george wel de juiste (mol)keuze is.....vooral omwille vh feit dat hij zo veel verdacht wordt hier, dit is meestal een slecht teken....

Inderdaad, zeer slecht teken.
G. wordt hier wel erg verdacht, maar wordt hij ook zo erg verdacht door degenen die niet constant videootje-spoel-terug uitvoeren en die bovendien dit forum niet volgen.
Het meest verdachte van G. blijft nog altijd zijn geldbiljet-verdwijntruuk bij de geldtransport-opdracht.
Ik vraag me af in welke aflevering hij dit geldbiljet (of zelfs 2 biljetten) aan Dick gaat geven. Het wordt uiteraard wel een beetje bemoeilijkt door het feit dat Dick een paar duizend kilometers van George verwijderd is... Misschien dat Ellen dit gaat wegbrengen met haar vliegtuigje....   ;)
.. waarna George uit razernij een boom begint om te hakken omdat hij zo stom was geweest om dit vergeten af te geven.
Bovendien hebben mollen wel iets met bomen : Hugo trachtte vorig jaar de boom omver te schoppen. Uit die aflevering heeft George wel heel wat geleerd :
1)  Door het schoppen tegen oude eiken krijg je blauwe tenen
2) Je wandelschoenen zijn niet geschikt voor deze haardleerse boomvernietigingsmethode. Hugo moest de rest van de afleveringen op zijn slippertjes verder, gooed zichtbaar tijdens de excuties.
Dus heeft George gewoon ff een hakbijltje erbijgenomen. Hopen dat hij hierdoor geen goesting heeft gekregen om een "Axe serial killer" te worden, want hij ziet er mij toch wel een beetje sterk uit hoor.

;D  ;)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 6-03-2002, 00:22:50 »
Citaat

G. wordt hier wel erg verdacht, maar wordt hij ook zo erg verdacht door degenen die niet constant videootje-spoel-terug uitvoeren en die bovendien dit forum niet volgen.

nee, dat niet!

maar ik denk dat het ook een uitdaging is voor de redaktie de identiteit vd mol niet te vroeg weg te geven , ook NIET aan ons

Citaat

Het meest verdachte van G. blijft nog altijd zijn geldbiljet-verdwijntruuk bij de geldtransport-opdracht.

yep, en voor mij ook de links naar George Sandeman/Jorge Colaço, hier kan ik er wel ingeluisd zijn

Citaat

Ik vraag me af in welke aflevering hij dit geldbiljet (of zelfs 2 biljetten) aan Dick gaat geven. Het wordt uiteraard wel een beetje bemoeilijkt door het feit dat Dick een paar duizend kilometers van George verwijderd is... Misschien dat Ellen dit gaat wegbrengen met haar vliegtuigje....   ;)
.. waarna George uit razernij een boom begint om te hakken omdat hij zo stom was geweest om dit vergeten af te geven.

wat een fantasie  ;)

Citaat

Bovendien hebben mollen wel iets met bomen : Hugo trachtte vorig jaar de boom omver te schoppen.

vorig jaar? 't is al weer wat langer gelede ....zo lang dat ik me zelf de details van die opdracht niet meer kan herinneren  :-/

cheers
vlaming

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 6-03-2002, 09:29:03 »

Citaat

Inderdaad, zeer slecht teken.
Ik heb toch aardig wat mensen om me heen die de mol wekelijks volgen maar niet zo intensief als ik. Meerdere van hen hadden bij de eerste aflevering al het idee dat George de mol was en de overgrote meerderheid is daar een paar afleveringen later van overtuigd. Dus zonder dat ze er zo diep op in gaan als wij hier. Daardoor hoop ik des te meer dat hij het niet blijkt te zijn !!  :)

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
« Reactie #34 Gepost op: 6-03-2002, 12:22:25 »
Voorlopig is die theorie van dat iedereen er naast zit ook nog een leuke om aan te hangen ja. Dan is degene die niet verdacht is het dus ineens. Maar we verdenken iedereen, dus dat gaat niet zo op.

Die muzikale aanwijzing. Aan de Amsterdamse grachten... Tsja, daar kun je vanalles van bakken. En als ie echt zo ingewikkeld is... Wim Sonneveld zei u? Die grappenmakert? DAn is George de Mol, ook zo'n lolbroek. En hij zingt zooo leuk.

Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 6-03-2002, 12:28:47 »
Citaat

Voorlopig is die theorie van dat iedereen er naast zit ook nog een leuke om aan te hangen ja. Dan is degene die niet verdacht is het dus ineens. Maar we verdenken iedereen, dus dat gaat niet zo op. .

dat zou wel eens kunnen kloppen , verdenk gewoon wie door de makers niet verdacht gemaakt wordt....dit was zeker zo in de vorige serie van de NDLse MOl

bij wie kom je dan terecht???

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
« Reactie #36 Gepost op: 6-03-2002, 14:17:27 »
Goeie! Ik denk toch echt bij Harry of Prince, my Vlaamsche friend... Of feitelijk dan toch echt voornamelijk Harry. Want die is als je de beelden moet geloven de integriteit zelve... En hoe vond u de slimme manoeuvre bij de gledkar met hetcommentaar van Angela wat die sluwigheid benadrukte.

Aan de andere kant kan hij dus wel honderd keer de Mol zijn, maar waar en wat heeft hij dan gesaboteerd? Moeilijke zaak... Jantien komt ook niet heel vaak verdacht over... Zou het wel grappig vinden als zij de Mol was.

George en Karen zijn voorlopig het verdachtst... Dus die zijn het dan niet.

Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 6-03-2002, 14:28:21 »

Citaat

dat zou wel eens kunnen kloppen , verdenk gewoon wie door de makers niet verdacht gemaakt wordt....dit was zeker zo in de vorige serie van de NDLse MOl

Ik persoonlijk kom dan bij Karen uit. Vanaf afl. 1 heb ik haar al afgeschreven als mol en dat terwijl er toch veel kandidaten zijn die haar verdenken. Wel grappig trouwens dat ik op basis van de foto's van de kandidaten die we al hadden 'n tijdje voordat WIDM begon, dacht dat Karen wel 'ns de mol zou kunnen zijn. Ik heb dan ook bij de eerste keer stemmen in de pool op haar gestemd, maar nu moet 't toch wel erg raar gaan lopen wil ik haar nog als mol in overweging nemen.  :)

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 6-03-2002, 14:46:00 »

Citaat

Ellen is natuurlijk ook al vanaf dag 1 niet meer verdacht. De programmamakers laten ons nooit weten op wie er gestemd is door diegene die moet vertrekken behalve bij Erik. Daardoor is Ellen eigenlijk direct afgeschreven door de kijker. Wel een hele slimme zet als ze het toch blijkt te zijn :)

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 6-03-2002, 14:51:09 »

Citaat

Ellen is natuurlijk ook al vanaf dag 1 niet meer verdacht. De programmamakers laten ons nooit weten op wie er gestemd is door diegene die moet vertrekken behalve bij Erik. Daardoor is Ellen eigenlijk direct afgeschreven door de kijker. Wel een hele slimme zet als ze het toch blijkt te zijn

En vooral nadat er in afl. 3 zo uitdrukkelijk aandacht besteed is aan de letters 'Hup Mol' en 'Ellen' op 't wegdek, verdenkt onderhand helemaal niemand haar meer. Dus Ellen houden we er ook in, tenminste als we deze theorie gaan toepassen.