Auteur Topic: Koppel Jeroen & Manja (nl)  (gelezen 91109 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #80 Gepost op: 21-03-2005, 11:50:33 »
Ik zie ze nog wel ver komen hoor. Ze doen het nog steeds erg goed. Ik vond het echt maf dat de politie gewoon bepaald dat je niet bij elkaar mag slapen. Maar ja, dat zal de cultuur daar dan wel zijn.

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #81 Gepost op: 21-03-2005, 14:53:54 »
Nee, niet mijn favoriete koppel, in deze aflevering werd dit alleen maar weer bevestigd. In China wordt je als westerse mensen wel vaker nagelopen door kinderen, de reactie van Manja vond ik erg overtrokken en respectloos. Wanneer gaat ze genieten van de ervaring ipv alleen maar rennen voor de overwinning. Ze geeft zelf aan dat ze eigenlijk altijd aardig is en lacht, haar lach komt op mij niet als erg authentiek over.  ::niet-ok::
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #82 Gepost op: 21-03-2005, 15:33:26 »
Jammer voor Jeroen,maar Manja moet niet zo jaloers wezen,hun hebben al 2 van die 10.000 dingen en hun hebben het ook nog makkelijker door dat Jeroen chinees kan.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #83 Gepost op: 21-03-2005, 18:28:46 »
Toen die politie kwam, omdat ze samen op 1 kamer wilde slapen  :o

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #84 Gepost op: 26-03-2005, 19:17:18 »
Gedreven, slick, ambitieus en een beetje arrogant.. Niet mijn favoriete koppel, maar ook niet meteen zo stuitend als R&C vorig jaar..Zullen wel ver komen schat ik met hun mentaliteit en bij tijd en wijle geluk.
Ben ik het eik helemaal mee eens...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #85 Gepost op: 26-03-2005, 19:26:37 »
 Ze gaan ervoor.Ze willen het spel winnen. Volgens mij doen ze het ook goed. En dat liften , tja das ieder voor zich hé. Rink had daar veel kritiek over maar je kunt op zo'n moment niet hoffelijk zijn vind ik. Zonder daarvoor arrogant te doen  :)

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #86 Gepost op: 27-03-2005, 09:45:20 »
Topkoppel,die Rink moet niet zeiken met zijn gejatte lift,het is een wedstrijd en hun stonden daar gewoon goed.Je gaat toch niet zeggen als je een lift kunt krijgen;hier,nemen jullie hem naar :o

Offline o0cinderellla0o

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #87 Gepost op: 27-03-2005, 21:47:47 »
Hoi hoi!
Ik vind de manier wwaarop ze met de mensen omgaan is erg goed. Het is onzin dat ze de andere reizigers niet respecteren ::bravo:: . Jeroen heeft er erg goed  ::ok:: aan gedaan om van tevoren zich in China te verdiepen en zijn chinees mag er ook wel wezen! ::jaja::
groetjes.....
              zhong guo nü hai ::) (chinese girl)



Edit: Kleur tekst aangepast - Test
« Laatst bewerkt op: 27-03-2005, 21:52:42 door Test »
..::Never let the fear of striking out keep you from playing the game::..

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #88 Gepost op: 27-03-2005, 22:21:50 »
 :o Wat een vreselijk arrogante griet is die Manja, zeg. Jeroen vind ik meevallen maar Manja, nee........
Dat Jeroen zich in China en in het chinees verdiept heeft vind ik geweldig, maar alle sympathie die ik heb voor Jeroen wordt door Manja meteen weer teniet gedaan!  :\'(
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Jort

  • Forumlid
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #89 Gepost op: 27-03-2005, 22:44:16 »
Zoals die Manja vanavond zich liet kennen, vreselijk kind zeg! Die Jeroen is een aardige gozer en die het slim heeft aangepakt met zijn voorstudie. Manja is duidelijk zo'n type die niet te vertrouwen is, ook wel niet zuiver op de graat genoemd...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #90 Gepost op: 27-03-2005, 23:10:48 »
tja ze worden wel heel negatief neergezet op dit moment...maar één ding is waar, ze worden er neit leuker op ::ohno::

...jeroen ligt volgens mij wel goed bij de andere kandidaten maar Manja maakt zich steeds minder geliefd door haar manier van doen en praten...jammer hoor want ze leken zo'n leuk koppel.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline cassiopeia21

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #91 Gepost op: 27-03-2005, 23:44:23 »
:o Wat een vreselijk arrogante griet is die Manja, zeg. Jeroen vind ik meevallen maar Manja, nee........
Dat Jeroen zich in China en in het chinees verdiept heeft vind ik geweldig, maar alle sympathie die ik heb voor Jeroen wordt door Manja meteen weer teniet gedaan!  :\'(

Hier ben ik het helemaal mee eens, en na vandaag weer de bevestiging. Jeroen en Manja hadden nl. de lift, en mochten 3 anderen ook een snelle lift geven, en 3 koppels in de laadbak plaatsen. Hartstikke tof dat ze Herman en Kris een snelle lift geven. Maar toen reden Herman en Kris hen later voorbij in een andere door hen zelf geregelde lift, zegt Manja dat ze hen niet meer mag, omdat ze van hun een snelle lift hadden gekregen en hen nu dus voorbij reden ::ohno::. Risico van het spel lijkt me!!!

Maarja, ze liggen er nu uit, dus ze vormen nu helemaal geen gevaar meer voor de andere koppels! Erg jammer!

Groet, grote fan van pekingexpress

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #92 Gepost op: 28-03-2005, 01:57:27 »
Manja begin ik nu echt irritant te vinden, althans zo komt ze over op TV. Ze spelen het spel hard, dat vind ik prima, maar ze irriteert me op een of andere manier, ik weet niet waarom. Toch denk ik wel dat ze gaan winnen, ze zijn het meest met het spel bezig en interesseren zich voor de rest nergens anders voor. Lijkt mij de beste tactiek. Ze staan nu ook 1e.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #93 Gepost op: 28-03-2005, 01:58:36 »
Hier ben ik het helemaal mee eens, en na vandaag weer de bevestiging. Jeroen en Manja hadden nl. de lift, en mochten 3 anderen ook een snelle lift geven, en 3 koppels in de laadbak plaatsen. Hartstikke tof dat ze Herman en Kris een snelle lift geven. Maar toen reden Herman en Kris hen later voorbij in een andere door hen zelf geregelde lift, zegt Manja dat ze hen niet meer mag, omdat ze van hun een snelle lift hadden gekregen en hen nu dus voorbij reden ::ohno::. Risico van het spel lijkt me!!!


Dat vond ik ook onzin. Ze zouden zelf Kris en Herman zeker hebben laten staan. En van Kris en Herman hadden ze sowieso niks te vrezen, die stonden ver achter hen in het klassement.

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #94 Gepost op: 28-03-2005, 09:49:57 »
Maar toen reden Herman en Kris hen later voorbij in een andere door hen zelf geregelde lift, zegt Manja dat ze hen niet meer mag, omdat ze van hun een snelle lift hadden gekregen en hen nu dus voorbij reden ::ohno::. Risico van het spel lijkt me!!!

Maarja, ze liggen er nu uit, dus ze vormen nu helemaal geen gevaar meer voor de andere koppels! Erg jammer!

Groet, grote fan van pekingexpress

Volgens mij zei Manja dat ze nooit meer wat van hun zouden krijgen,dat is heel wat anders dan niet meer mogen!
Vond dat ze het weer erg goed deden gisteravond,blijven mijn favorieten ::ok::

Offline Muisje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Robbie is mijn hobby
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #95 Gepost op: 28-03-2005, 10:02:52 »
Jeroen en Manja...........

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #96 Gepost op: 28-03-2005, 10:14:31 »
Leuk zeg die animatie-poppetjes erbij!!  ::ok::

Hoe doe je dat??

Offline rcjkierkels

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #97 Gepost op: 28-03-2005, 10:27:21 »
Dat vond ik ook onzin. Ze zouden zelf Kris en Herman zeker hebben laten staan. En van Kris en Herman hadden ze sowieso niks te vrezen, die stonden ver achter hen in het klassement.

Het ging juist om de punten. Jeroen en Manja willen winnen en ze kregen het voor elkaar om de bus te laten stoppen als Kris & Herman er zich niet mee bemoeide. Ik vond dit niet kunnen aangezien Jeroen en Manja hun erg hebben geholpen door ze een taxi te geven en hun grootste concurrent Rink en Jorien in de 'vee wagen' te stoppen. Later besefte Herman & Kris dat ook want ze hadden er spijt van.
Ik vind trouwens helemaal niet dat Manja minder sympathiek is geworden. Ze is alleen fanatieker geworden. Het is logisch dat ze geen gunst meer wil verlenen aan Herman en Kris om wat ze deden. Zo zou iedereen erover denken op zo'n moment. Manja weet waar ze voor strijd en wil graag winnen. Ze slagen erin door een goede voorbereiding en elke dag gemotiveerd te beginnen. Rink en Jorien spelen het spelletje anders. Jorien probeert door zielig te doen zieltjes te winnen en Rink probeert de andere koppels tegen Manja en Jeroen op te zetten. Dat is ook een tactiek maar een veel minder sympathieke dan die van Jeroen en Manja.

Offline rcjkierkels

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #98 Gepost op: 28-03-2005, 10:30:28 »
Leuk zeg die animatie-poppetjes erbij!!  ::ok::

Hoe doe je dat??

Zoek een leuke gif animatie op het internet, bijvoorbeeld via google, en klik bij de buttons (boven de smileys) op de button 'voeg Afbeelding toe'. Er komt dan zoiets te staan (img)(/img). Klik met je rechtermuisknop op de animatie die je gevonden hebt en klik op 'properties'. Vervolgens staat er ergens URL. Kopieer deze link en plak deze tussen de (img)(/img).

En voila  ::tandpastasmiley::   

Je kunt bijvoorbeeld hier veel van dit soort animaties vinden:
http://www.gifanimations.com/
http://www.animationer.dk/
« Laatst bewerkt op: 28-03-2005, 10:39:44 door rcjkierkels »

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #99 Gepost op: 28-03-2005, 10:32:19 »
Bedankt!

Ga het proberen!!!

 ::ok:: ::ok:: ::ok::