Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 156644 keer)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #40 Gepost op: 15-03-2005, 14:43:59 »

Waarom lees ik hier niets over het gedrag van de Geitenwollensokken Papa (G.W.S.P.) tijdens de eerste proef. Meneer G.W.S.P. was toen ook respectloos Jeroen aan het afleiden/treiteren terwijl hij Chineese woorden aan het leren was. Dat zal wel als grappig worden opgevat door de G.W.S.P.-liefhebbers.

Prima, dan is een lift "afpakken" ook grappig.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #41 Gepost op: 15-03-2005, 15:08:11 »
Tja, daar heb je helemaal gelijk in. 'k was dat alweer vergeten, maar dat was ook irritant. k Vond daar eigenlijk weinig grappigs aan.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #42 Gepost op: 15-03-2005, 15:09:49 »
Waarom lees ik hier niets over het gedrag van de Geitenwollensokken Papa (G.W.S.P.)

Misschien omdat je de enige bent die de behoefte heeft om Rink  te beledigen?
Dat je geen fan van dit koppel bent prima,maar laat ieder in zijn waarde alsjeblieft!

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #43 Gepost op: 15-03-2005, 18:12:03 »
Leuk koppel wel, super om zo met je vader op avontuur te gaan. Ik denk niet dat Rink er met zijn instelling "zoveel mogelijk genieten"heel erg ver zal komen, maar waarschijnlijk heeft hij er dan wel het meeste van meegekregen!!! Winnaar in ervaringen  ;)
Thim, je kunt trots zijn op je vader en zus,  ::ok::
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #44 Gepost op: 15-03-2005, 18:32:54 »
Misschien omdat je de enige bent die de behoefte heeft om Rink  te beledigen?
Dat je geen fan van dit koppel bent prima,maar laat ieder in zijn waarde alsjeblieft!

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #45 Gepost op: 15-03-2005, 19:11:45 »
Waarom lees ik hier niets over het gedrag van de Geitenwollensokken Papa (G.W.S.P.) tijdens de eerste proef. Meneer G.W.S.P. was toen ook respectloos Jeroen aan het afleiden/treiteren terwijl hij Chineese woorden aan het leren was. Dat zal wel als grappig worden opgevat door de G.W.S.P.-liefhebbers.

Volgens mij mocht dat ook gewoon. Waarom zou je anders voor de andere persoon moeten gaan leren, dan kan je net zo goed in een stil hoekje gaan zitten totdat iemand zegt dat je moet stoppen. Jorien zegt ook nog dat ze het raar vond dat manja haar helemaal niet probeerde af te leiden. Het hoorde denk ik gewoon bij het spel, maar manja was te moe om af te leiden of was het vergeten.

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #46 Gepost op: 17-03-2005, 17:16:05 »
Na de al dan niet gestolen lift zegt Jorien:

Citaat
"Dat had ik al wel verwacht van hun, zo zitten zij in elkaar en zo zitten wij niet in elkaar."

Reactie daarop is natuurlijk wel: en daarom staan zij op de eerste plaats en jullie één-na-laatste.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #47 Gepost op: 17-03-2005, 17:51:39 »
<diplomatieke modus>
Sommige mensen vinden meedoen belangrijker dan winnen Ocampa. Voor de standpunten van beide stellen is wel wat te zeggen denk ik.
</diplomatieke modus>
Geniet nooit met mate...

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #48 Gepost op: 17-03-2005, 22:16:42 »
daar heb je gelijk in test  ::ok::

ben alleen wel bang dat we volgende week een rink gaan zien die niet meer zijn eigen regels volgt. in het voorstukje lijkt hij wel een soort wedstrijdje met just te doen, wie voor wie staat ("gaat hij voor mij staan om de eerste lift te paken, terug op je plek jij" Just, ongeveer)

zou ik jammer vinden, maar we moeten natuurlijk nog de situatie afwachten.

Offline achterberg

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #49 Gepost op: 18-03-2005, 14:28:48 »
Tja rinck , dat inpikken van die lift is inderdaad lullig als je daar met elkaar een afspraak over maakt. :-X
Maar de hele maatschappij zit momenteel zo in elkaar,bijna iedereen denkt alleen aan zichzelf.Zeker in het heetst van de strijd.
Maar mooi om te zien dat jij nog gelooft in het goede van de mens.Een eigenschap die wij wel kunnen waarderen. ::)
Ook goed om te zien dat jullie de mensen daar met respect behandelen.
Kunnen een aantal wel wat van leren.
In ieder geval weer een leuke en spannende uitzending en jullie blijven nog steeds onze favoriet(natuurlijk).

Ad,Ingrid en Timo.

::een ding: tv geeft een ander beeld.


Edit: quote gefixt -Test
« Laatst bewerkt op: 18-03-2005, 16:28:41 door Test »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #50 Gepost op: 20-03-2005, 21:41:58 »
Rink  ::ok:: Jorien  ::ok:: my favo`s

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #51 Gepost op: 20-03-2005, 21:57:27 »
Mijne niet. Na vandaag zeker niet meer. Kan niet zeggen waarom, maar ik heb 't niet zo op ze.

Of nou ja, misschien... Eerst keihard gaan zeiken over dat Manja en Jeroen je lift in pikken, zelfs je middelvinger opsteken en vervolgens wel snel voorbij Just en Brechtje gaan rennen.

Offline rcjkierkels

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #52 Gepost op: 20-03-2005, 21:58:33 »
Rink en Jorien zijn in mijn ogen het minst sympathieke koppel. Ik hoop
dat ze er zo snel mogelijk uitliggen.  ::niet-ok::
Ik vond dat van die middelvinger die Rink opstak wel erg laag.

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #53 Gepost op: 20-03-2005, 21:59:24 »
Heerlijk om te zien hoe Jorien met haar blok op reis ging. Niet een beetje zachtaardig doen, kom op het is je blok maar! De vaart eronder! (daar hou ik van, niet van dat slappe gedoe bij een racespelletje)

Ook hoe ze omgingen met het feit dat Just en Brechtje voor hun werden gedropt. Zoals het hoort ::ok::

En die middelvinger... kom op, gewoon frustratie en als je je daar nou gek om moet maken...
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #54 Gepost op: 20-03-2005, 22:01:46 »
Ik vind dat ze het beiden goed gedaan hebben deze keer. heb me naar gelachemn om Rink als Blok. Jorien sloeg zich dapper door de bloketappe heen. Ze had het dan ook niet moeilijk met Carla.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #55 Gepost op: 20-03-2005, 22:12:40 »
Rink had in ieder geval nog zijn excuses aangeboden aan Manja van die middelvinger wat ik heel erg netjes van hem vind. Als je zo gefrutreerd bent door zoiets is het niet raar dat je je even laat gaan. Doordat Jeroen en Manja die lift hadden, stondern Rink en Jorien letterlijk een halve dag later nog steeds op dezelfde plek. Dan is het niet raar dat je je even laat gaan. Ook niet terecht, maar dat had Rink zelf ook door, en bood dus zijn excuses aan.  Allemaal weer heel menselijk

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #56 Gepost op: 21-03-2005, 03:04:48 »
<diplomatieke modus>
Sommige mensen vinden meedoen belangrijker dan winnen Ocampa. Voor de standpunten van beide stellen is wel wat te zeggen denk ik.
</diplomatieke modus>

 :o  Wow.. Zeker Chinese Wijsheid  ::rofl::

Je hebt helemaal gelijk Rob :D

Ik vind het wel een leuk stel, vullen elkaar goed aan volgens mij.. ja ze hebben menselijkheden en tekortkomingen.. miss zijn ze op hun manier even 'self-righteous' en arrogant (maar dan in subversieve vorm) als Manja en Jeroen, maar toch.. weet niet hoe Rink met de cultuur omgaat komt me toch wel oprecht over tot nu toe eigenlijk (iig oprechter dan Manja en Jeroen maar dat is mijn persoonlijke opinie- dat komt me eerder over als enigszins 'manipulatief' (klinkt harder dan ik het bedoel) ie de taal gebruiken voor je eigen doeleinden maar toch te weinig relaxed en go-with-the-flow voor een echt East-meets-West ::ohno:: - tezeer gefixeerd op de rendabiliteit van de investering zeg maar ;) ) .

Dat van die liftafspraak was idd naief- niet netjes van M&J om daar niet aan te houden maar lag wel in de lijn der verwachting- en altijd makkelijk achteraf te zeggen dat 'zij zo in elkaar zitten maar wij dat niet zouden doen'.. miss niet (principieel) maar dat weet je niet tenslotte, als het erop aankomt..

Iig valt het me op dat Jorien en Rink op hun manier toch heus wel fanatiek bezig zijn (ze zijn vaak net te laat of vallen net buiten de boot lijkt het) waardoor het niet in de puntenstand wordt gereflecteerd (bovendien vind ik 6 punten winst op een etappezege wel heel veel... dan loop je snel aardig uit zoals in deze aflevering.. dus dat is een beetje bedrieglijk voor de daadwerkelijke prestaties volgens mij..) Iig worden Jeroen en Manja zowel als Steven en Sofie als heel fanatiek, ambitieus neergezet.. en dit koppel wordt naar mijn smaak weer iets teveel als Underdog afgeschilderd.. dus het kon wel eens zo zijn dat ze (gezien publieke sympathie opwekking ed) nog wel een tijdje meegaan.. ik zou dat voor de diversiteit en het spel wel leuk vinden, vooral vanwege de contrasten met de twee andere koppels :)
« Laatst bewerkt op: 21-03-2005, 03:12:48 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #57 Gepost op: 21-03-2005, 08:28:31 »
Yeah,Rink en Jorien zijn mijn favo-koppel!
Zeker naar het zien van de aflevering van gisteren!!

En over die middelvinger? jee komop zeg,daar heeft hij zijn excuses voor gemaakt.liever een vinger dan iemand stijf de grond in schelden!!

Ik vind het heerlijk om te zien hoe vader en dochter tegen echte pappa-dochter-ergenissen aanlopen,het super relaxe van Rink en Jorien die er gek van wordt omdat ze precies weet hoe haar eigen pa in elkaar zit! super!!

Ik vind juist dat ze het goed hebben opgelost bij het liften!1 keer gaan ze voor just en brechtje staan waarop just erg pissig wort en dus kiezen Jorien en Rink ervoor omgewoon verder te lopen om het niet op het spits te drijven,klasse toch
 ::joehoe:: ::bravo:: ::ok::
Laten we niet vergeten dat we allemaal mensen zijn he ;)

Offline Muisje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Robbie is mijn hobby
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #58 Gepost op: 21-03-2005, 09:16:13 »
Enkele reis Groningen ajb........ ::niet-ok::

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #59 Gepost op: 21-03-2005, 11:40:32 »
Vind hen het meest fanatieke koppel van allemaal. Jorien is duidelijk de dochter van van haar vader !  ::rofl:: Maar 't gaat niet goed in het klassement & de andere kandidaten zijn hen ook liever kwijt, denk ik. Leuk om te kijken hoe ze met elkaar omgaan, Jorien die hem soms gewoon bij z'n naam noemt... Hebben al voor veel vuurwerk gezorgd, enkel dat liften geen onbelangrijk aspect in PE zit niet echt mee.