Auteur Topic: [kandidaat Be] Manu  (gelezen 19277 keer)

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #20 Gepost op: 22-04-2005, 10:35:38 »
In 1 woord: TOP.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #21 Gepost op: 22-04-2005, 10:41:47 »
Ja idd... ik snapte de keuze ook niet helemaal  ::ohno::

Er is volgens mij wel zoiets als een afspraak tussen de vrouwen dat ze de mannen eruit willen hebben. Ik denk dat Jeannette Manu beschouwde als de zwakste man waar ze misschien dan nog van zou kunnen winnen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #22 Gepost op: 22-04-2005, 12:31:01 »
Dan zou ik eerder voor Matthijs kiezen, Manu bewijst met de opdrachten wel zijn kracht.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #23 Gepost op: 22-04-2005, 18:25:28 »
Nooit verwacht als duelist  :o

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #24 Gepost op: 6-05-2005, 18:02:47 »
Jammer dat we zo weinig van hem zien op de farm..
Hij een goeie kandidaat en ik hoop dat hij binnenkort weer farmleider wordt.. ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #25 Gepost op: 6-05-2005, 19:29:23 »
Wat stelt de farmleider nou nog voor?
Enige positieve voor degene die het wordt, is dat hij/zij immuniteit heeft en dus niet gekozen kan worden voor het duel.
Maar verder is er weinig te "leiden" volgens mij. Of je moet het met een lange ij bekijken...  ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #26 Gepost op: 7-05-2005, 16:44:36 »
Wat stelt de farmleider nou nog voor?
Maar verder is er weinig te "leiden" volgens mij. Of je moet het met een lange ij bekijken...  ;)
Zij die moeten leiden moeten lijden...dat zijn de regels van de natuur. Je hebt geen keus het is karma.... Zij die kunnen leiden en het niet doen, onttrekken zich aan hun toebedeelde rol. Hen wacht de "grote verantwoording".
midlife crisis occurs here

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #27 Gepost op: 12-05-2005, 22:12:51 »
Manu is en gaat zich zelf nog tegen komen..
Dat is in aflevering 11 wel gebleken..
Er is niets mis mee, 34 en nog steeds single maar als je daarbij hoort dat hij geleeft heeft voor zijn werk..
Dan begrijp ik dat hij moest wennen aan de houding van Ellen en Matthijs.
En in het voorstukje van de volgende aflevering schrikken medekandidaten dat hij zo fysiek is afgevallen....

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #28 Gepost op: 12-05-2005, 22:31:32 »
Manu was sterk vanavond. Onder zijn leiding is de opdracht geslaagd. Hij wist Peyman op een heel rustige manier te vertellen waar het op stond. Hij hield de groep bij elkaar, koos heel beheerst voor de eerste duellist..
Ik heb echt heel veel bewondering voor Manu.
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #29 Gepost op: 14-05-2005, 01:34:37 »
Manu is en gaat zich zelf nog tegen komen..
Dat is in aflevering 11 wel gebleken..
Er is niets mis mee, 34 en nog steeds single maar als je daarbij hoort dat hij geleeft heeft voor zijn werk..
Dan begrijp ik dat hij moest wennen aan de houding van Ellen en Matthijs.
En in het voorstukje van de volgende aflevering schrikken medekandidaten dat hij zo fysiek is afgevallen....
helemaal eens,Manu is zo iemand...'kweet niet hoe omschrijven.van de rest.Farmers heb ik 2 favor. M en S ,2 """"""P en M das gewoon duidelijk. maar Manu,is ie,sterk,zwak, tactisch,recht door zee,lady's first,vrienden first enz? je weet het gewoon niet. Wie is de mol? MANU. ps: 'k heb trouwens nog niet gereag. op Manu omdat ik gewoon niet weet hoe,terwijl ik anders zeer duidelijk overkom,zowel in posi. als negati. zin.

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #30 Gepost op: 18-05-2005, 10:17:21 »
De catacomben bereiden de komst van Manu voor. Immers zij die oprecht twijfelen aan het nut van geld en onzin...zijn zij die het eeuwige licht in de duisternis van de catacomben brengen..... Droog je tranen Manu... Voor jou zijn de catacomben je huis.......

In spiritus sanctus....amen
midlife crisis occurs here

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #31 Gepost op: 18-05-2005, 10:26:18 »
Eik vind ik je posts niet meer zo leuk incognos. Het lijkt wel of je steeds verraad wie er gaat afvallen en daar zitten we hier niet op te wachten.  ::ohno:: ::ohno:: Ik verzoek je vriendelijk daarmee te stoppen. Ik vermoed dat je beter zou moeten weten  ::niet-ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #32 Gepost op: 18-05-2005, 12:16:38 »
::ohno:: Nee, kan echt niet, Incognos!!  ::rofl::   wel makkelijk... ik moet nog stemmen!  ;) Maar ik denk dat in de catacomben ook wel geintjes worden gemaakt en dat ze daar de bovenwereld wel eens een hak willen zetten door ze op het verkeerde been te zetten... 
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #33 Gepost op: 18-05-2005, 18:17:03 »
hoezo verraad, ik roep ook al de hele week dat manu eruit gaat en wat maakt het uit als M.... maar wint oh voor de onbekende van dit Forum de M staat voor Mieke  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #34 Gepost op: 18-05-2005, 18:31:41 »
wil trouwens nog wel kwijt dat ik Manu een geweldige : farmer:
vind en voor mij zeker wel had mogen winnen ...... maarja mijn zwak voor Belgische vrouwen  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #35 Gepost op: 19-05-2005, 00:53:04 »
EENS!! Manu is vreselijk lief en goed mens...  ::ok:: ::ok:: ::ok:: Manu mag altijd aankloppen bij B., ook uithuilen..  :\'( B. huilt mee..  ::jaja::

In every stone sleeps a crystal..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #36 Gepost op: 19-05-2005, 20:53:53 »
Petje af voor Manu ::ok::
er was eens......

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #37 Gepost op: 19-05-2005, 21:43:36 »
De catacomben bereiden de komst van Manu voor. Immers zij die oprecht twijfelen aan het nut van geld en onzin...zijn zij die het eeuwige licht in de duisternis van de catacomben brengen..... Droog je tranen Manu... Voor jou zijn de catacomben je huis.......

In spiritus sanctus....amen

Deze moet ik ook even noteren  ::jaja::... de catacomben  ::rofl::... je hebt wel humor  ::jaja::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #38 Gepost op: 19-05-2005, 21:59:50 »
Petje af voor Manu ::ok::
helemaal mee eens ::ok:: ::jaja::
Jammer dat je net niet de finale heb gehaald...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #39 Gepost op: 20-05-2005, 12:51:26 »
was zeker iemand die ik liever op de plek van sofie of mathijs had zijn staan, niet dat hun het niet goed hebben gedaan, maar ik denk dat Manu het meer verdiend had!

Manu super gedaan~ ::bravo:: ::bravo::