Auteur Topic: [kandidaat Nl] Matthijs  (gelezen 72203 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #100 Gepost op: 18-05-2005, 23:11:10 »
Stop er nu toch mee, Koekoe... Heb ik ook gedaan, 4 weken geleden! Wat denk je? Nodigt mijn eten mij uit voor nog een laatste sigaretje  ;) Matthijs wint niet.. mag niet....iedereen vindt dat de beste moet winnen, een echte farmer, maar er zijn er nog zo weinig over.. MIEKE, redt ons van deez vreselijke gedachte!!  ::ohno:: ik trek het niet meer.. waar is de wijn???
ach ja Bene,ik heb gewoon een beetje een off-day vandaag de gedachte alleen dat Mat. winnaar wordt,maakt me stapelgek.ik was zopas nog aan het metselen,en het lukte me zelfs niet meer om:cement aan te maken ;) ;) ;)in ieder geval:Mieke-Sofie 1 en 2(willekeurige volgorde) Jezus naar huis

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #101 Gepost op: 19-05-2005, 00:32:48 »
Jezus naar huis

Jezus werd gekruisigd  :\'( maar dat mag niet op het forum... kruisigen!  ::ohno:: Okay, na de kruisiging kwam de hemelvaart, Jezus ging naar huis!  :) Zal het evangelie ons helpen, koekoe???

kan iemand die wijn weghalen?  ::pinokkio::  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 19-05-2005, 08:59:37 door Benedictine »
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #102 Gepost op: 19-05-2005, 01:30:02 »
Jezus werd gekruisigd  :\'( maar dat mag niet op het forum... kruisigen!  ::ohno:: Okay, na de kruisiging kwam pinksteren: pinkpop en de hemelvaart, Jezus ging naar huis!  :) Zal het evangelie ons helpen, koekoe???

kan iemand die wijn weghalen?  ::pinokkio::  ::rofl::
'k weet het niet Bene, ik zal het eens vragen aan de nonnekes,want geloof me of niet,maar op enkele kms van mijn deur is er een klooster waar de zusters Benedictijnen wonen. ::ok:: ::ok:: on-topic,ik zal ze ook vragen om een grote dikke kaars te laten branden,zodat die"""""(lieve Matthijs) naar huis kan gaan.slaap ze :-* :-*

Offline lynx

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #103 Gepost op: 19-05-2005, 20:02:11 »
ik ken Thijs zeer goed,en ik begrijp die hopen negative reacties niet zo goed. Thijs, je bent ::ok:: ::ok::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #104 Gepost op: 19-05-2005, 20:05:33 »
ik ken Thijs zeer goed,en ik begrijp die hopen negative reacties niet zo goed. Thijs, je bent ::ok:: ::ok::
Dus je zegt hier mee dat wij een vertekent beeld van thijsje hebben? ::oink::
Dat mag je eens uitleggen...
Wij zien thijsje alleen maar op tv..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #105 Gepost op: 19-05-2005, 20:20:30 »
Dus je zegt hier mee dat wij een vertekent beeld van thijsje hebben? ::oink::
Dat mag je eens uitleggen...
Wij zien thijsje alleen maar op tv..

heb me dat wel eens afgevraagd.. ik denk dat als ze mij een hele dag zouden volgen met een camera en daarvan 10 minuten uitzenden, dat ze me als het grootste secreet op aarde kunnen neerzetten.
De productie kan een mens volgens mij maken en breken.
er was eens......

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #106 Gepost op: 19-05-2005, 20:30:02 »
heb me dat wel eens afgevraagd.. ik denk dat als ze mij een hele dag zouden volgen met een camera en daarvan 10 minuten uitzenden, dat ze me als het grootste secreet op aarde kunnen neerzetten.
De productie kan een mens volgens mij maken en breken.

Dat begrijp ik maar we hebben allemaal Thijsje kunnen volgen en het gekke is dat we allemaal het zelfde beeld is, veel al negatief..En wordt er gezegd dat Thijsje een toffe knul is...
Maar nu wil ik weten wat zijn positieve eigenschappen zijn zodat mijn mening soepeler kan worden over Thijsje..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #107 Gepost op: 19-05-2005, 20:47:32 »
Dat begrijp ik maar we hebben allemaal Thijsje kunnen volgen en het gekke is dat we allemaal het zelfde beeld is, veel al negatief..En wordt er gezegd dat Thijsje een toffe knul is...
Maar nu wil ik weten wat zijn positieve eigenschappen zijn zodat mijn mening soepeler kan worden over Thijsje..
helemaal mee eens plienke en..Stormpie,ofwel (denkt)Lynx dat hij Jezus kent,ofwel ontvangen we niet allemaal dezelvde beelden. ik vond en vind die Mat nog steeds een BIETENKWIET!! Lynx,betekenis van biet.. check het forum. leve Sofie!!!!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #108 Gepost op: 19-05-2005, 21:11:43 »
Voor mij is Matthijs de berekendste deelnemer van allemaal.. Vooral na zijn uitspraak tegen Manu.. "Ik ga me niet inhouden Manu, als jij eerste duellist wordt en je kiest mij als tweede... dan kies ik kracht en misschien kom jij er niet zo goed vanaf als Bernd".
WOOOOWWW, dat riekt naar intimidatie :o
er was eens......

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #109 Gepost op: 19-05-2005, 21:44:12 »
" waar neerlands bloed door aderen vloeit "

 ??? ??? ???

Och moedertje natuur........in welk onbewaakt moment heeft het noodlot toegeslagen?

 ::rofl::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #110 Gepost op: 19-05-2005, 21:47:38 »
Voor mij is Matthijs de berekendste deelnemer van allemaal.. Vooral na zijn uitspraak tegen Manu.. "Ik ga me niet inhouden Manu, als jij eerste duellist wordt en je kiest mij als tweede... dan kies ik kracht en misschien kom jij er niet zo goed vanaf als Bernd".
WOOOOWWW, dat riekt naar intimidatie :o


jammer maar ik zag hem bij de toeschouwers zitten dus let maar op mieke dus    shit shit dat gekonkel van die peyman en matthijs maar wat nog erger is ik weet nu bijna zeker dat de produktie er achter zit  Yorin en de jeugd wat een kloteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zooiiiiiiiiiiiiiiiii
ik kijk nooit meer

(tekst aangepast: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 19-05-2005, 22:01:42 door Stormpie »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #111 Gepost op: 19-05-2005, 22:04:20 »

jammer maar ik zag hem bij de toeschouwers zitten dus let maar op mieke dus    shit shit dat gekonkel van die peyman en matthijs maar wat nog erger is ik weet nu bijna zeker dat de produktie er achter zit  Yorin en de jeugd wat een kloteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zooiiiiiiiiiiiiiiiii
ik kijk nooit meer
aléé Ros. beetje down? waar zijn je liefdesverklaringen voor MiekeMiekeMieke gebleven? ik heb op het forum meer redenen tot klagen dan jij(ik moet oppassen wat ik zeg) dus kan ik mijn mening niet meer voluit geven,maar dat neemt niet weg dat ik mijn liefde voor Sofie onder stoelen of banken steek!!! en die """"""" van een Mat. maar niks vind. waar is de oude Ross?

(quote aangepast: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 19-05-2005, 22:19:02 door Stormpie »

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #112 Gepost op: 19-05-2005, 22:30:53 »
was inderdaad wel een beetje aan geslagen , kijk als ze van een hele week overleven alleen dit maar uit kunnen zenden dan is dat erg bedroevend .....dus ik vond deze aflevering waardeloos  en zeg eerlijk hoe is het mogelijk dat ze eerst met 16 mensen de zaak draaiende moesten houden het nu met 5 af kunnen het is gewoon een vakantie tripje geweest

Offline lynx

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #113 Gepost op: 19-05-2005, 22:37:41 »
maar,het beeld dat wekelijks op televisie getoond wordt kan toch de kandidaat niet weergeven zoals die in het dagelijks leven is? Thijs,you are the best ::ok::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #114 Gepost op: 19-05-2005, 22:45:06 »
heb me dat wel eens afgevraagd.. ik denk dat als ze mij een hele dag zouden volgen met een camera en daarvan 10 minuten uitzenden, dat ze me als het grootste secreet op aarde kunnen neerzetten.
De productie kan een mens volgens mij maken en breken.

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

10 minuten ...volgens mij na 1 minuut

(quote aangepast: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 19-05-2005, 22:47:42 door Stormpie »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #115 Gepost op: 19-05-2005, 23:06:43 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

10 minuten ...volgens mij na 1 minuut

(quote aangepast: stormpie)
Ros,Ros,Ros het zit diep hé? weet je wat, ik zal straks een Pie MMMeke sturen, en daar zal je van opfleuren!!! maar Mat moet volgens mij er nog altijd uitgeflikkerd worden. of is het reeds zo? ik kan pas morgen zien hé.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #116 Gepost op: 26-05-2005, 22:23:51 »
Gefeliciteerd Matthijs je bent The king of the ring ik had het al verwacht dat jij zou winnen al had ik liever Peyman zien winnen maar ik had het verwacht nadat je Oscar had verslag wist ik genoeg jij wordt de Winaar en dat is ook zo gebleken  ::jaja::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #117 Gepost op: 26-05-2005, 22:26:06 »
Gefeliciteerd Matthijs je bent The king of the ring. ik had het al verwacht dat jij zou winnen, al had ik liever Peyman zien winnen. Maar ik had het verwacht nadat je Oscar had verslagen. ik wist genoeg jij wordt de Winnaar en dat is ook zo gebleken  ::jaja::

 ::rofl:: heb je dat ook in je pool??

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #118 Gepost op: 26-05-2005, 22:29:12 »
KING OF THE RING! Gefeliciteerd!! Echt super gedaan hoor!!!!
Some light in your eyes...

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #119 Gepost op: 26-05-2005, 22:30:58 »
prfct... ben slechte verliezer!  ::rofl:: Nee, hoor.. Matthijs, goe gedaan jong! enne.. zijn die mooie ogen van jezelf of van de buurman  ;)
In every stone sleeps a crystal..