Auteur Topic: [kandidaat Nl] Matthijs  (gelezen 71788 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #20 Gepost op: 24-03-2005, 22:53:27 »
Euhm... Bibi?  >:D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #21 Gepost op: 24-03-2005, 23:37:02 »
Achja, een boekje lezen en rustig aan doen past niet bij een Leider.. volgende week een andere leider dat is duidelijk  ::jaja::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #22 Gepost op: 25-03-2005, 08:03:44 »
tja hij heeft het goed gespeeld door anderen aan te wijzen als verantwoordelijk voor de verschillende onderdelen...in het dagelijkse leven heet dat delegereren ;)
maar ik vind het idd een beetje een ...tja hoe moet ik dat nou noemen....hij voelde zich in ieder geval wel superieur als leider, maar ik had zijn leiderschap absoluut niet gepikt en dat snap ik dus ook niet van de anderen ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Jehny

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Proprio Marte
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #23 Gepost op: 25-03-2005, 12:59:58 »
Je kan echt merken dat ie jong is in zijn doen en laten en een hand negeren e.d., maar wat leider zijnde betreft pissig reageren omdat Gijs je wakker maakt voor iets dat je weet dat het gebeurt, tja...
Ik denk dat hij dacht dat hij er mee weg kon komen, dat was ook zo in eerste instantie, want iedereen was happy. Zoals iemand hier al zei, het verbaasde mij ook echt enorm de reactie over dat extreem rustig aan doen van de leiderschap van Matthijs.

Maarja we zien wel wat er gaat komen ......
Ik ben zeeeeeeeeeeer benieuwd

wat ik wel vind met alle voorgaande reality programmas zoals dit, is dat bij deze wel behoorlijk snel problemen zijn in de groep, alhoewel het is en blijft een psychologisch spelletje, dat is de truuk uiteraard van de makers.
Maar toch blijf ik kijken  :D
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #24 Gepost op: 25-03-2005, 14:51:29 »
'Ja dat eh...doen jullie heel goed'
Wat een motivatie toch weer he? :P Mijn bijna-naamgenoot doet het wel goed op de Farm, hij werkt er wel voor, maar als leider valt hij toch tegen. Ik hoop hem nog een poos erin te blijven zien.
Kennis is macht.

Offline daf

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • pria tjakep sakali
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #25 Gepost op: 25-03-2005, 15:55:48 »
haha  ;D
YOU'RE THE MAN YOU'RE THE MAN ::joehoe::
die attitude van jou hehe  ::rofl::
ik hoop dat je volhoud tegen Oscar.
 
::zwaai::      ::zwaai::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #26 Gepost op: 25-03-2005, 16:05:24 »
tja hij heeft het goed gespeeld door anderen aan te wijzen als verantwoordelijk voor de verschillende onderdelen...in het dagelijkse leven heet dat delegereren ;)
maar ik vind het idd een beetje een ...tja hoe moet ik dat nou noemen....hij voelde zich in ieder geval wel superieur als leider, maar ik had zijn leiderschap absoluut niet gepikt en dat snap ik dus ook niet van de anderen ::ohno::

Niets aan toe te voegen, ja behalve dat ik volgende x wel een andere leider wil zien en vooral een andere aanpak :P

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #27 Gepost op: 25-03-2005, 20:54:13 »
als ik zou werken zo als matthijs het op de farm doet dan had ik het einde van me eerste werkdag niet eens gehaalt
na 2 uurtjes zou de baas het zat zijn en je het bedrijf uitzetten

iemand die niet of slecht werkt kan je beter weg doen en er met zijn alle dan maar effe de schouders nog iets harder er onder zetten
dan dat er slecht werk wordt afgeleverd
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #28 Gepost op: 25-03-2005, 23:53:49 »
Voor een student sport & beweging voert hij wel erg weinig uit...  :-\\ Of zet hij zijn studie voort op de farm en observeert hij de anderen bij hun lichamelijke inspanningen. Persoonlijk vind ik het een nietsnut, en ik denk dat hij verder ook niet veel bij te dragen heeft. En ik heb me afgelopen aflevering behoorlijk aan hem geërgerd (vanwege dat superieure), dus van mij mag hij er snel uit.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #29 Gepost op: 2-04-2005, 11:17:00 »
Ik vindt Matthijs,een beetje op Jezus lijken  ::rofl:: ::rofl::

Offline Jozefjehehe

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #30 Gepost op: 3-04-2005, 20:51:27 »
Ja...kreeg ook die Jesus Christ Superstar vibes door...
Ik zou m t liefste zelf wel aan een kruis vast willen slaan !!
Hij is zo schijnheilig, betweterig en hypocriet. Mr Jesus stelt echt niet zoveel voor...Bovendien is hij zeer onbeschoft en respectloos tegenover oudere en wijzere kandidaten zoals bijvoorbeeld OSCAR. Ik vraag me af of hij zich ook zo opstelt tegen zijn eigen ouders?!  ::joehoe::

Offline Jozefjehehe

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #31 Gepost op: 3-04-2005, 20:54:01 »
Bovendien is hij de bijnaam Jezus niet eens waard...

Ocampa

  • Gast
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #32 Gepost op: 3-04-2005, 22:18:07 »
Voor een student sport & beweging voert hij wel erg weinig uit...

Is hij een student sport en beweging? Whoehaha! Wat een giller. Zo'n enorme labbekak!

Citaat
Persoonlijk vind ik het een nietsnut

Niks aan toe te voegen.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #33 Gepost op: 3-04-2005, 23:09:00 »
Matthijs  ... Jezus ..
hahaha
ik vond hem toen hij farmleider was meer een schaapsherder... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Dat z'n kudde in de goede form probeert te houden op de grote stille heidde met een boekje er bij...
Als het niet gaat dan stuur ik 1 van mijn honden op de kudde op de schaapjes af en alles is verder in orde...
En schaapsherder matthijs kan weer verder met z'n taak... het lezen van het boek en de leider zijn... ;)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #34 Gepost op: 8-04-2005, 00:04:38 »
Ik had het niet verwacht dat Matthijs een brief zou schrijven naar Ellen over Peyman.
Als ik eerlijk ben vond ik dit wel positief van hem.
Ondanks dat ik nog moeite met hem heb, ik zie hem nog steeds als mister book.
Naar mate je meer ziet begin je ook beetje bij beetje Matthijs een beetje beter te leren kennen.
Desondanks vind ik het jammer dat hij Oscar verslagen heeft.. :(




Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #35 Gepost op: 8-04-2005, 01:05:30 »
Ik vind hem eigenlijk wel relaxed... :-[
Hij heeft goede opmerkingen, slooft zich niet zo uit, maar heeft wel een goede kijk op het leven  8)

En ook hier heeft iedereen "zijn/haar rol" daar zijn ze op gecasted toch?

En als figuren als Bernd zich uit de naad werken en het uiteindelijk nog niets opleverd dan frustratie..Matthijs geniet tenminste nog van zijn avontuur !!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline daf

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • pria tjakep sakali
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #36 Gepost op: 8-04-2005, 10:10:33 »
Ik zie de link 'sport' en 'de Farm' niet...
Dus als je sportopleiding doet.... dan kun je hekken bouwen, dieren slachten, roddelen (ook inspanning he)

Ja tuurlijk gaanjullie nu weer zeggen: maar dan ben je tog actief heb je een goede conditie bla bla bla

Ja misschein doet ie voor het 1 meer moeite omdat hij dat echt leuk vindt en laat ie het hekken bouwen meer aan Oscar over omdat die het allemaal tog zo goed weet ::oink:: hehe

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #37 Gepost op: 8-04-2005, 17:37:53 »
Mathijs kwam wat positiever over deze aflevering. Die brief vond ik wel wat hebben, maar daar is verder toch alles mee gezegd. Dat was een vriendendienst tov Peyman. Verder vind ik hem in de groep nog steeds niet je dat. Ik vind het voor hem persoonlijk fijn dat hij van Oscar heeft gewonnen, maar ogf dat de farm ten goede komt,...daar heb ik mijn twijfels over. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Oh_hip_joh!

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #38 Gepost op: 10-04-2005, 18:20:17 »
Ahh Matthijs is echt wel n cuty hoor! Van mij maggie winnen of er nog heel lang inblijven,dan kan ik nog lang naar hem kijken  ::tandpastasmiley:: hijs echt cool!!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #39 Gepost op: 10-04-2005, 18:53:22 »
Had van mij het duel mogen verliezen, Oscar was een harde werken in mijn ogen en hij een stuk minder