Poll

Moet er nog een Idols komen?

Ja, dit jaar
18 (58.1%)
Ja, maar pas in 2006
5 (16.1%)
Nee, Popstars moet nog een kans krijgen
1 (3.2%)
Nee, nooit meer
7 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Idols 2005  (gelezen 20482 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Idols 2005
« Reactie #20 Gepost op: 24-08-2005, 18:58:07 »
Heel veel succes alvast Angela! Ik hoop dat je heel ver gaat komen!  ::ok::

Ik had het leuker gevonden als het pas najaar 2006 zou komen, er moet wel iets tijd tussenzitten vind ik hoor...

D'r zit nu al meer tijd tussen dan tussen de eerste 2 series. De laatste met Boris begon in 't najaar van 2003. Dat is dus al 2 jaar geleden.  :)

Offline AABKJW

  • Forumlid
Re: Idols 2005
« Reactie #21 Gepost op: 26-08-2005, 17:39:07 »
Ooh ik hoop ook dat je ver komt!
ik heb me zelf ook ingeschreven..samen met een paar vrienden maar zij hebben allemaal al Bericht gehad.. en ik nog Steeds niet.. ::ohno:: ::niet-ok::
vin ik echt raar.. dus eigenlijk heb k niet so heel erg zin meer in dat hele idols gedoe ::hypocriet::.. niet dat k zou verwachten ver te komen ofso.. dat helemaal niet.. maar als k niet mee mag/kan doen, kunnen ze dat op z'n minst wel ff zeggen toch?..
maarja jij Heel Veel suc6 k hoop voor je dat je doorkomt!  ::ok:: 
want k hoorde dat iedereen eerst naar een soort 'voorjury' gaat.. is misschien handig om te weten! succes!

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Idols 2005
« Reactie #22 Gepost op: 26-08-2005, 19:04:51 »
ik zal me eerst maar eens voorstellen ik ben angela 22 jaar jong en gek op idols, zingen en dieren ;D Ik ben heel blij dat het weer komt. Ik ga zelf dit jaar ook meedoen. Lekkuh voor de funn.::schaam:: en ik hoop maar dat ze me niet helemaal afkraken. Ik ga als het goed is samen met een vriendin die dacht dat ik toch niet durfde ::oink:: helaas had zij me beloofd mee te doen als ik ging en dan zou ze poesje miauw gaan zingen :P tja ze dacht niet dat ik het meende en me echt zou inschrijven. ::vergroot:: Inmiddels heb ik gisteren een briefje gehad en binnenkort heb ik me auditie. :o Ik ben benieuwd of er hier meerdere zijn die (stiekum) meedoen xxxzies

Angela  ::ok:: ::ok:: Alvast SUC6  ::ok::

en mocht je nog een ineens zin krijgen om een leuk verslagje te schrijven van je auditie; dan weet je naar wie je hem meot opsturen he  ;) Bij Idolsweb zijn dat soort verslagen altijd welkom  ::bravo::

maar je bent aan niks verplicht hoor  ;)
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline bucka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Idols 2005
« Reactie #23 Gepost op: 29-08-2005, 20:38:21 »

Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties allemaal.
Tja het word zeker spannend :-* en ik hoop ook wel dat ik verder kom dan de eerste ronde maar ga er niet vanuit..

Ben nu net 24 uur bezig geweest met beslissen wat ik ga zingen bij de auditie 8)
Maar ben er eindelijk uit...gelukkig maar (heb nog maar een paar dagen om me voor te bereiden) ::regenboog::oef begin nu wel zenuwachtig te worden hihihi

ik lijk wel gek dat ik meedoe heb gehoord dat ze nog strenger dan voorgaande jaren zijngroetjes Angela
Groetjes angela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Idols 2005
« Reactie #24 Gepost op: 29-08-2005, 23:52:42 »
Succes bucka, misschien zien we je nog wel op TV :D

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Idols 2005
« Reactie #25 Gepost op: 30-08-2005, 11:06:02 »
en Daisy wanneer ga jij meedoen? ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline -liesje-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Idols 2005
« Reactie #26 Gepost op: 30-08-2005, 16:42:36 »
Echt knap dat je mee doet Angela! ::ok:: Welk nummer ga je zingen??

En natuurlijk.. Heel veel suc6 ::trots::

Offline scottyboy

  • Forumlid
Re: Idols 2005
« Reactie #27 Gepost op: 30-08-2005, 17:11:50 »
Ooh ik hoop ook dat je ver komt!
ik heb me zelf ook ingeschreven..samen met een paar vrienden maar zij hebben allemaal al Bericht gehad.. en ik nog Steeds niet.. ::ohno:: ::niet-ok::
vin ik echt raar.. dus eigenlijk heb k niet so heel erg zin meer in dat hele idols gedoe ::hypocriet::.. niet dat k zou verwachten ver te komen ofso.. dat helemaal niet.. maar als k niet mee mag/kan doen, kunnen ze dat op z'n minst wel ff zeggen toch?..
maarja jij Heel Veel suc6 k hoop voor je dat je doorkomt!  ::ok:: 
want k hoorde dat iedereen eerst naar een soort 'voorjury' gaat.. is misschien handig om te weten! succes!
ik snap er echt nix van, ik heb me ook aangemeld en nu hoor ik dat jullie allemaal uitnodigingen hebben en ik ook nog steeds niet dat vind ik wel erg raar hoor, en niet leuk ::ohno:: ::niet-ok::
ik hoop dat k nog wat van ze te horen krijg

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Idols 2005
« Reactie #28 Gepost op: 30-08-2005, 19:24:50 »
IDOLS 3 wordt helemaal top...ik geloof dat Blue Circle er achter zit als producent. De producer is een echte topper met veel vakidioten (pösitief) om zich heen. Mark....succes met je team...laat de kandidaten maximaal tot hun recht komen en wij hebben met z'n allen weer veel tv plezier.
als je stoere praat hebt....

Offline bucka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Idols 2005
« Reactie #29 Gepost op: 31-08-2005, 16:39:13 »
ik snap er echt nix van, ik heb me ook aangemeld en nu hoor ik dat jullie allemaal uitnodigingen hebben en ik ook nog steeds niet dat vind ik wel erg raar hoor, en niet leuk ::ohno:: ::niet-ok::
ik hoop dat k nog wat van ze te horen krijg

Tja ik ken dat lullig he zo ging het ook bij m'n beste vriendin die heeft zich ook ingeschreven maar nog niks gehoord nou in ieder geval ik moet dus zaterdag
en het wordt steeds spannender hihi hihi.....slik...
ik ga gewoon de sterren van
de hemel zingen hahahaha

groetjes
Groetjes angela

Offline scottyboy

  • Forumlid
Re: Idols 2005
« Reactie #30 Gepost op: 5-09-2005, 07:06:01 »
Tja ik ken dat lullig he zo ging het ook bij m'n beste vriendin die heeft zich ook ingeschreven maar nog niks gehoord nou in ieder geval ik moet dus zaterdag
en het wordt steeds spannender hihi hihi.....slik...
ik ga gewoon de sterren van
de hemel zingen hahahaha

groetjes

En Ben Je Door :O ??? please tell me :D

Offline bucka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Idols 2005
« Reactie #31 Gepost op: 7-09-2005, 14:46:42 »
neee ben niet door jammer genoeg

Helaas was eerst een voor jury en die was nie makkelijk er waren maar een paar mensen door en ik hoorde dat ze er maar honderd per dag door mochten laten en s'ochtens was ook al een auditie geweest maar goed ik was niet goed genoeg en met mij vele anderen deert niet volgende keer beter ik geef het nog niet op want ik hou van zingen en ben ervan overtuigt dat als je iets echt graag wil dat je het kan bereiken door hard te werken
Groetjes angela

Offline scottyboy

  • Forumlid
Re: Idols 2005
« Reactie #32 Gepost op: 7-09-2005, 17:00:17 »
neee ben niet door jammer genoeg

Helaas was eerst een voor jury en die was nie makkelijk er waren maar een paar mensen door en ik hoorde dat ze er maar honderd per dag door mochten laten en s'ochtens was ook al een auditie geweest maar goed ik was niet goed genoeg en met mij vele anderen deert niet volgende keer beter ik geef het nog niet op want ik hou van zingen en ben ervan overtuigt dat als je iets echt graag wil dat je het kan bereiken door hard te werken
O SHIT   ::ohno:: ik moet s'avonds nou lekker dan, dan is de kans ook lekker klein dat ik door ga  ::niet-ok::

Offline bucka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Idols 2005
« Reactie #33 Gepost op: 8-09-2005, 18:32:08 »
Nou ik wens je toch veel suc6 en weet je al welk nummer je gaat doen ik hoorde dat ze op zoek zijn naar r&b en soul maar weet dat niet zeker

Doe lekker je ding en blijf jezelf en wie weet kom je wel door.
En laat effe weten wanneer je moet en waar ik ben benieuwd
Groetjes angela

Stanley

  • Gast
Re: Idols 2005
« Reactie #34 Gepost op: 8-09-2005, 20:49:16 »
hoi allemaal!!!

ben nieuw hier :) de naam is stanley ;) en ben ook zo veel mogelijk met muziek bezig als maar kan.. gitaar spelen, zingen, beetje opnames maken..af en toe de buren boosmaken met drummen :P ghehe.. maar eh...ik ga dit jaar dus ook meedoen aan idols...iig veel succes aan iedereen hier die ook meedoet met Idols. volgende week zaterdag ben ik aan de beurt ;D dan laat ik nog wel wat van me horen...'k ben benieuwd  ;D

oh...en neem eens een kijkje op m'n Space...en hierbij een opname van mij 8)
« Laatst bewerkt op: 8-09-2005, 21:32:16 door Stanley »

Offline scottyboy

  • Forumlid
Re: Idols 2005
« Reactie #35 Gepost op: 8-09-2005, 21:13:19 »
Nou ik wens je toch veel suc6 en weet je al welk nummer je gaat doen ik hoorde dat ze op zoek zijn naar r&b en soul maar weet dat niet zeker

Doe lekker je ding en blijf jezelf en wie weet kom je wel door.
En laat effe weten wanneer je moet en waar ik ben benieuwd
ik moet de 17e in eindhoven en weet nog niet wak ga zinge

Offline boun-ty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Idols 2005
« Reactie #36 Gepost op: 11-09-2005, 21:02:06 »
heej stanley  ;D je zingt kapot mooi k hoop dat je doorgaat  ::ok:: wats je msn  ::) :P

Stanley

  • Gast
Re: Idols 2005
« Reactie #37 Gepost op: 18-09-2005, 11:19:04 »
Whaa..thx :)

Maar helaas...het was niet goed genoeg voor de volgende ronde...en idd er was eerst een voorjury, maar ze kwamen bij mij nog vrij vriendelijk over. Maar waarschijnlijk komen we wel op tv ;D Toen we daar aankwamen, was er echt een ontzettend lange rij mensen voor ons. Dat werd wel minstens 2 uur wachten, voordat we naar binnenkonden. Dus pakte ik de gitaar en gingen we daar in die rij zingen met de gitaar :P. Ik was kennelijk de enige met een gitaar daar en dat viel de cameramensen op. Die kwamen dus naar ons toe en vroegen of we voor hen een liedje wilden voorzingen...Nouja...waarom ook niet hè 8). Dus misschien zie je ons nog wel in de voorstukjes van Idols langskomen op tv ;)! Ook al zijn we beiden niet door...het was echt een geweldige dag en een unieke ervaring :D.

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Idols 2005
« Reactie #38 Gepost op: 18-09-2005, 14:24:06 »
Ah stanley, jammer dat je niet door bent  :( Maar ben wel benieuwd of we je nog op tv zien. Als we iemand met een gitaar voorbij zien komen, grote kans dus dat jij het bent  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Idols 2005
« Reactie #39 Gepost op: 18-09-2005, 19:22:14 »
Wat jammer dat je niet door bent.  ::niet-ok::  Ik hoop iig dat we wel nog 'n glimp van je op tv mogen opvangen.  :)

'n meisje van mijn dansgroep was ook naar de auditie gisteren geweest en is er ook niet door. Wel wat vreemd, want die kan wel echt goed zingen. Ze vertelde dat haar inzet wat onzuiver was vanwegen de zenuwen. Verder had ze heel goed gezongen en de jury vond ook dat ze 'n goede stem had, maar mocht toch niet door vanwege die onzuivere start. 'n andere meisje hier uit Venlo mocht trouwens wel door naar vandaag, waar ze dan voor de echte jury mag verschijnen. Ben benieuwd of zij wel nog verder komt.  :)