Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3422529 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29800 Gepost op: 28-06-2020, 12:23:09 »
Welk woord sprak Kaat ook alweer zo grappig uit?
Kan je iets meer uitleg over geven? Bij welke opdracht was dat?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29801 Gepost op: 28-06-2020, 12:25:33 »
Ik had het al gevonden. Maar door alle chajos in het topic snap ik dat je het over het hoofd zag.  :P

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29802 Gepost op: 28-06-2020, 12:51:10 »
zo zegt half Vlaanderen dat woord...
Wit is ook een kleur!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29803 Gepost op: 28-06-2020, 12:54:39 »
 ::blond::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29804 Gepost op: 28-06-2020, 13:08:21 »
Niets is wat het lijkt en iets is het wat het niet lijkt he ;) in dit spel kan alles. Ding is dat er nog niks op te lossen is. Ik heb iemand nodig die me een beetje kan helpen bij het bedenken van goede omschrijvingen, waardoor de puzzel goed oplosbaar wordt.
Is het een idee om een bestaande puzzel te maken uit een boekje en dan alleen de omschrijven aan te passen zodat ze werken voor jouw termen? (Ik heb logiquiz boekje hier liggen dus zou je er bij kunnen helpen vandaag)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29805 Gepost op: 28-06-2020, 13:47:57 »
zo zegt half Vlaanderen dat woord...
En toch was dat groot nieuws in Café De Mol volgens mij.  :)

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29806 Gepost op: 3-07-2020, 18:12:55 »
Wat ik eens zal gaan doen vanavond.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29807 Gepost op: 3-07-2020, 19:30:41 »
Ik zou graag de vandaag ontvangen spaarrente willen investeren.


Ik vraag me af of iemand hier een goede suggestie ervoor heeft.

Oh ja, het gaat om 48 cent.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29808 Gepost op: 4-07-2020, 22:39:33 »
Ik heb geen telefoonabonnement, maar prepaid. Af en toe koop ik een kleine internetbundel op een moment dat ik internet nodig heb voor iets.

Ik ga volgende week zondag op scoutingkamp voor een week. Maar dan begint ook de puntenuitreiking van het Songfestival op het forum. Ik zou het super leuk vinden om het toch te kunnen volgen.

Ik ben van plan zo'n kleine bundel aan te schaffen voor die week, maar mijn vraag is: heeft iemand een idee hoe groot de internetbundel dan moet zijn om een paar appjes naar huis te sturen en genoeg internetpagina's te laden om het Songfestival te volgen?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29809 Gepost op: 5-07-2020, 09:27:21 »
Correct me if i'm wrong: maar mij is kortgeleden eens verteld dat  je bij bewegend beeld per 10 minuten 40 Mb nodig hebt. Ofwel 240 Mb per uur.

Maar bewegend beeld is een zware toepassing. En RN een uurtje volgen via een gsm zal denk ik geen uur bewegend beeld betekenen.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29810 Gepost op: 5-07-2020, 12:31:03 »
Ik heb geen telefoonabonnement, maar prepaid. Af en toe koop ik een kleine internetbundel op een moment dat ik internet nodig heb voor iets.
Ik ook!
Ik denk dat je niet enorm veel nodig hebt: wat berichtjes sturen op whatsapp kost bijna niets en RN is geen heel veel verbruikende website. Als iedereen dan even meewerkt en geen zware afbeeldingen en filmpjes in de bekendmaking gebruikt ;D, dan kom je met een kleine bundel echt wel toe, lijkt me. ::ok::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29811 Gepost op: 6-07-2020, 13:01:15 »
Bedankt voor de antwoorden ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29812 Gepost op: 12-07-2020, 10:50:42 »
Ik had hier kortgeleden een vraag neergezet, maar zocht naar een bijbehorend plaatje om duidelijk te maken wat het probleem is.
Het plaatje maakt eigenlijk ook niet veel duidelijk, maar ik krijg onderstaande foutmelding.

Het komt erop neer dat ik via mijn laptop geen toegang meer heb tot de dienst met het blauwe vogeltje.

Via mijn smartphone is er niets aan de hand, maar ik vind het een stuk prettiger om via mijn laptop naar twitter te kunnen gaan.

Ik heb meerdere opties geprobeerd. Het wisselen van browser, het aan en uit zetten van de firewall, het uitschakelen van Windows Defender (dat programma heeft geen nut, omdat ik KPN Veilig heb).

Niets helpt. Wel is het zo dat ik deze week een heel kleine update heb gehad voor mijn besturingssysteem. Zou het een of ander script zijn, of zou die update ergens in het systeem een virtueel schakelaartje hebben omgezet? Ik kan het niet vinden.

Een (tijdelijke) block vanuit twitter zelf kan het ook niet zijn, want als daar al aanleiding voor was, dan zou ik (neem ik aan) ook via mijn smartphone geen toegang meer hebben tot twitter, lijkt me.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29813 Gepost op: 12-07-2020, 12:06:03 »
Ik zou als mogelijke oplossing de cookies eens verwijderen van je laptop. Ik heb hier geen problemen om via de webbrowser op Twitter te komen.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29814 Gepost op: 12-07-2020, 12:14:32 »
Misschien dat dit soelaas biedt:

Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29815 Gepost op: 12-07-2020, 12:28:47 »
Ik heb de cookies verwijderd (mischien niet genoemd, maar browsergeschiedenis, etc).


En dat slotje: ik probeer twitter misschien te geforceerd open te breken, terwijl de oplossing ergens anders ligt....

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29816 Gepost op: 12-07-2020, 12:51:57 »
En volgens het filmpje van MoleBuster al geprobeerd?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29817 Gepost op: 12-07-2020, 13:18:35 »
Die is nu aan het opstarten.


Filmpje bekeken, instructies gevolgd, maar het biedt niet de gezochte oplossing.

Intussen zie ik dat er meer applicaties het niet doen. Youtube heb ik ook via mijn smartphone moeten bekijken.

Het is een probleem dat buiten mijn laptop ligt, ik kwam het via google massaal tegen.

Intussen werkt het nog altijd niet.
« Laatst bewerkt op: 12-07-2020, 16:54:02 door Bodejos »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29818 Gepost op: 14-07-2020, 08:13:52 »
Hoe laat zal de man van Geas komen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29819 Gepost op: 14-07-2020, 12:47:30 »
Als tijdverdrijf speel ik op facebook de laatste weken een relatief eenvoudig spelletje. Het stelt in principe niets voor, maar je moet er niet kleurenblind voor zijn.

De moeilijkheid loopt niet op met de levels, ik spreek dan ook liever van schermen.

Het heet ''connecting the dots'', en je hoeft niets anders te doen dan twee bolletjes van dezelfde kleur met elkaar te verbinden, waarbij je het hele vlak moet gebruiken.

Nu heb ik er enige handigheid in gekregen, en heb heel wat schermpjes gehad.

Wat ik me dus afvraag: kent iemand het spelletje, en zijn er wellicht per scherm meer oplossingen mogelijk?