Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3421386 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29900 Gepost op: 19-09-2020, 21:54:55 »
Nou ja maar op de huizen in Utrecht wordt toch gewoon standaard overgeboden? ???
Kun je wel altijd de vraagprijs blijven bieden, maar dan kom je ook nooit ergens.
Tenzij je een huis probeert te kopen wat moeilijk verkocht wordt, zoals wij deden, maar dan moet je er meestal wel nog veel aan doen.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29901 Gepost op: 19-09-2020, 22:10:24 »
Nou ja maar op de huizen in Utrecht wordt toch gewoon standaard overgeboden? ???
Kun je wel altijd de vraagprijs blijven bieden, maar dan kom je ook nooit ergens.
Tenzij je een huis probeert te kopen wat moeilijk verkocht wordt, zoals wij deden, maar dan moet je er meestal wel nog veel aan doen.

Is niet altijd zo. T kan soms ook net een paar factoren zijn die in je voordeel liggen. Ik had een huis zonder inschrijving (en waar je dus een bod kon doen en een onderhandeling in kunt gaan, en waar ze niet alle bedieingen eerst afwachten). En ik zat net ik de vakantietijd.

En t is echt niet zo dat dordrecht een stuk makkelijker is. Ook hier worden de meeste huizen flink over de vraagprijs verkocht ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29902 Gepost op: 19-09-2020, 22:22:27 »
Mijn zusje probeert in huis te kopen in Hoogezand-Sappemeer en daar wordt ook alles overboden. Tis wat met die huizenmarkt...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29903 Gepost op: 19-09-2020, 22:35:58 »
Blijft wel zo dat boven vraagprijs een bonus is voor hoe graag je het wilt. en tegenwoordig is die bonus wel hoger dan vroeger.
Een huis is zoveel waard als wat de gek er voor betaalt uiteindelijk.

Maar, ik heb geen haast met verhuizen dus ik kan ook wat langer wachten tot ik een woning zie waar ik die gek ben die er meer voor over heeft omdat het voor mij het perfecte huis is

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29904 Gepost op: 20-09-2020, 00:11:01 »
Blijft wel zo dat boven vraagprijs een bonus is voor hoe graag je het wilt. en tegenwoordig is die bonus wel hoger dan vroeger.
Een huis is zoveel waard als wat de gek er voor betaalt uiteindelijk.

Maar, ik heb geen haast met verhuizen dus ik kan ook wat langer wachten tot ik een woning zie waar ik die gek ben die er meer voor over heeft omdat het voor mij het perfecte huis is

En dat is precies Waar het om draait vief.  Je bepaalt zelf wat het je waard is.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29905 Gepost op: 21-09-2020, 20:14:15 »
Hoe staat het er eigenlijk voor met de Brexit? Je weet wel, dat onderwerp waar het voor Corona altijd over ging...
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29906 Gepost op: 21-09-2020, 20:19:39 »
Johnson probeert om onder de eerdere uitspraken uit te komen. En het is voor hem dan ook te hopen dat Trump herkozen wordt, want Biden heeft al gezegd dat ie geen handelsdeal sluit met het VK als zij zich niet aan de afspraken met de EU komen. Dat is wat ik weet.  :P

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29907 Gepost op: 22-09-2020, 17:13:40 »
Johnson had gehoopt dat ze als onafhankelijke partner een beter handelspositie zouden kunnen verschaffen. Maar daar hebben ze zich nu lelijk mee in hun vingers gesneden.
Ik hoop dat de vs niet gaat toegeven, iets wat Unilever al wel lijkt te gaan doen.
Waar eerst sprake ik was van dat er 2 takken zouden blijven, wordt het niet stilaan overdeuidelijk dat een exit van lever uit de Britse beurs teveel invloed zou hebben gehad op de economie.

De aandeelhouders zagen een twee taks beleid niet meer zitten en nu wordt het volledig Brits.
Dus in de visie van Johnson 1-0 voor de brexit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29908 Gepost op: 22-09-2020, 17:33:59 »
Heb ik zojuist spam gekregen of heeft iemand echt met het verkeerde emailadres zich aangemeld voor een coronatest?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29909 Gepost op: 22-09-2020, 21:31:06 »
Waar is Robbieazerty?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29910 Gepost op: 22-09-2020, 22:38:55 »
Waar is Robbieazerty?
Waar hij is weet ik niet, maar hij is in ieder geval niet weg van het forum verder of zo. Was van de week nog online om iets te plaatsen over online spelletjesdag en heb hem vorige week ook nog via pm wat gevraagd.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29911 Gepost op: 23-09-2020, 09:31:15 »
Hij was t weekend ieder geval weg
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29912 Gepost op: 23-09-2020, 11:51:30 »
 ::zwaai::

Ik heb gewoon weinig te melden en zit in geen enkel spel.  :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29913 Gepost op: 23-09-2020, 16:09:16 »
Heb ik zojuist spam gekregen of heeft iemand echt met het verkeerde emailadres zich aangemeld voor een coronatest?

Volgens mij kun je je uitslag alleen telefonisch krijgen, of door in te loggen via je DigiD. Dus als t een mail met daarin direct een uitslag is, dan lijkt het me spam.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29914 Gepost op: 25-09-2020, 10:38:42 »
Volgens mij kun je je uitslag alleen telefonisch krijgen, of door in te loggen via je DigiD. Dus als t een mail met daarin direct een uitslag is, dan lijkt het me spam.
Geen uitslag. Alleen waar en hoe laat ik mag langskomen. En ik heb wel vaker mail gehad die bestemd was voor iemand anders met mijn naam omdat die persoon het gmail adres heeft of ipv tien, 10 heeft. Super onhandig. Kon wel precies zien welke films ze bekeken hadden via hun tv abbo en welke keuken ze uitgekozen hadden.

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29915 Gepost op: 25-09-2020, 11:20:28 »
Dat klinkt idd wel als een echte mail van de GGD  ::jaja:: Die sturen ze oa als test of ze je goede mailadres hebben.  :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29916 Gepost op: 26-09-2020, 08:47:20 »
Zal mijn afspraak komende vrijdag bij het AMC nog door gaan? Of zal corona roet in het eten gaan gooien?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29917 Gepost op: 29-09-2020, 13:49:36 »
Of ik ergens online de hele serie van All Stars terug kan kijken?
Så hva gjør vi nå?

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29918 Gepost op: 29-09-2020, 21:11:24 »
Op NPO plus  :D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #29919 Gepost op: 2-10-2020, 11:15:20 »
Wat is een leuk eettentje in de buurt van Naturalis?


En: zou er later nog een meet-opdracht komen bij The Big Puzzel? Dan is er vandaag een kansje voor Leidenaren ;D
Keep calm and eat chocolates!