Poll

Wat vind je nou de minst leuke kandidaat die je graag naar huis ziet/zag gaan?

Peyman
2 (11.1%)
Matthijs
10 (55.6%)
Mieke
0 (0%)
Sofie
3 (16.7%)
Manu
3 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Minst leuke kandidaat  (gelezen 48815 keer)

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #40 Gepost op: 29-04-2005, 12:42:15 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: eerst even dit mijn pc is erg traag dus vanaf heden noem ik hem Matthijs en verders is Bibi nu eruit en begin ik toch echt te vrezen dat Matthys de winnaar zal worden en als dat zo is dan is juist de enigste niet farmer de winnaar ..........het zal toch niet zo zijn

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #41 Gepost op: 29-04-2005, 13:33:46 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: eerst even dit mijn pc is erg traag dus vanaf heden noem ik hem Matthijs en verders is Bibi nu eruit en begin ik toch echt te vrezen dat Matthys de winnaar zal worden en als dat zo is dan is juist de enigste niet farmer de winnaar ..........het zal toch niet zo zijn

Mijn PC heeft ook nukken...dus die noem ik vanaf vandaag Ellen
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
als je stoere praat hebt....

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #42 Gepost op: 6-05-2005, 17:38:50 »
Matthijs
Some light in your eyes...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #43 Gepost op: 6-05-2005, 17:59:30 »

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #44 Gepost op: 6-05-2005, 18:12:25 »
Nu mag Matthijs naar huis hoor, ben die kop allang zat, en je zult zien dat hij gaat winnen, volgens mij smijt hij in een duel iedereen eruit. Maar dan is mijn hoop toch nog op Peyman gevestigt, die geeft zich ook zomaar niet gewonnen, en die gun ik de overwinning wel, die Matthijs niet die is een last voor de farm, zit alleen maar over eten te zeuren, gaat lekker een boek zitten lezen terwijl de anderen zich in het zweet werken, laat hem alsjeblief de farm niet winnen, want dan wint hij over de rug van een ander, de luie doedel.  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 6-05-2005, 18:14:11 door Vinkje »

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #45 Gepost op: 6-05-2005, 18:15:42 »

Matthijs verdient het predikaat kandidaat niet..... Bij ons in de catacomben had hem het hellevuur gewacht..... Als je niets doet en dus ook niets goed..verdien je niet beter dan de ratten die aan je tenen knagen en langzaamaan je oppeuzelen.... Visvoer van maken lijkt me de beste oplossing voor de resterende farmers......
midlife crisis occurs here

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #46 Gepost op: 7-05-2005, 09:38:30 »
Matthijs verdient het predikaat kandidaat niet..... Bij ons in de catacomben had hem het hellevuur gewacht..... Als je niets doet en dus ook niets goed..verdien je niet beter dan de ratten die aan je tenen knagen en langzaamaan je oppeuzelen.... Visvoer van maken lijkt me de beste oplossing voor de resterende farmers......
en dan je siervisjes ermee voeren hé berndje

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #47 Gepost op: 7-05-2005, 10:20:32 »
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::


ik geloof niet dat het Bernd is zijn IQ is niet toereikend om zo te schrijven ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #48 Gepost op: 7-05-2005, 10:40:40 »
::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::


ik geloof niet dat het Bernd is zijn IQ is niet toereikend om zo te schrijven ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
ben ook niet zeker,maar door enkele (on)zinnetjes,en nu dat visvoer(bernd is toch siervissenkweker hé)heb ik een sterk vermoeden.en die incognos is forumlid geworden direct na bernd afgevallen was.vandaar....
« Laatst bewerkt op: 7-05-2005, 10:45:16 door koekoe »

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #49 Gepost op: 7-05-2005, 11:12:03 »
ja dat is waar maar waarom zou hij nu pas op het forum komen dat is toch ook raar , hij heeft ook nooit gereageerd op prive vragen, en ik vond het wel een beetje aanstellerig over komen toen hij daar op de grond lag was vlgs mij niet allemaal erg serieus .. ik denk gewoon een slechte verliezer

Offline Metis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #50 Gepost op: 7-05-2005, 16:00:11 »
‘Een sterveling, Matthijs, die de gave van de Ring bezit, sterft niet, maar groeit ook niet en verkrijgt niet meer leven: hij gaat slechts verder totdat iedere minuut hem ten slotte te veel wordt. En als hij de Ring vaak gebruikt om zich zichtbaar te maken, vervaagt hij: hij wordt uiteindelijk voor altijd onzichtbaar, en waart rond in de schemering onder het duistere oog van de zwarte macht die de wereld regeert. Ja, vroeg of laat – laat als hij om te beginnen sterk en vol goede bedoelingen is, hoewel kracht noch goede voornemens duurzaam zijn –vroeg of laat zal de duistere macht hem opslokken.’

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: het is zooo gemakkelijk.. voor hen die weten!




« Laatst bewerkt op: 7-05-2005, 16:01:43 door Metis »
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #51 Gepost op: 7-05-2005, 16:49:50 »
Ja, vroeg of laat – laat als hij om te beginnen sterk en vol goede bedoelingen is, hoewel kracht noch goede voornemens duurzaam zijn –vroeg of laat zal de duistere macht hem opslokken.’

 

Helaas soms valt de duisternis te laat.
midlife crisis occurs here

Offline Metis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #52 Gepost op: 7-05-2005, 16:54:31 »
'Geduld is het beste gebed'
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #53 Gepost op: 8-05-2005, 07:33:23 »
Nu mag Matthijs naar huis hoor, ben die kop allang zat, en je zult zien dat hij gaat winnen, volgens mij smijt hij in een duel iedereen eruit. Maar dan is mijn hoop toch nog op Peyman gevestigt, die geeft zich ook zomaar niet gewonnen, en die gun ik de overwinning wel, die Matthijs niet die is een last voor de farm, zit alleen maar over eten te zeuren, gaat lekker een boek zitten lezen terwijl de anderen zich in het zweet werken, laat hem alsjeblief de farm niet winnen, want dan wint hij over de rug van een ander, de luie doedel.  ::niet-ok::
helemaal mee eens.dat arrogant bazeke wordt iedere afl. erger en erger. en we hebben een primeur,niemand zit deze keer op de kap van Sofie.maar ja 't kan nog komen natuurlijk

Offline Lady.M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #54 Gepost op: 8-05-2005, 09:43:06 »
ik vind nog steeds sofie,ze doet haar best wel maar ik kan haar gewoon niet uitstaan.
Ik erger me aan haar,net zoals bij bibi(maar die is gelukkig al weg) :D
-xxx- Lady.M ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #55 Gepost op: 8-05-2005, 10:06:48 »
ik vind nog steeds sofie,ze doet haar best wel maar ik kan haar gewoon niet uitstaan.
Ik erger me aan haar,net zoals bij bibi(maar die is gelukkig al weg) :D
-xxx- Lady.M ::bravo::

hier heb je het al,afl.10 gezien? een arrogant kereltje die nog groen achter zijn oren is.terwijl iedereen aan't werk is ligt mijnheer lekker te zonnen,boekje lezen,en vindt dan nog dat hij recht heeft op de grootste portie suiker. en jij erger je dan aan SOFIE? hahaha Lady M(atthijs)
« Laatst bewerkt op: 8-05-2005, 16:06:42 door koekoe »

Offline Lady.M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #56 Gepost op: 8-05-2005, 11:23:29 »
dat is mijn mening toch,ik weet dat Mathijs niet veel doet.
maar tog zie ik liever eerst sofie weg gaan.
Sofie heeft altijd zo negatieve uitstraling,en daar erger ik me aan.
-xxx- Lady.M

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #57 Gepost op: 8-05-2005, 13:55:24 »
dat is mijn mening toch,ik weet dat Mathijs niet veel doet.
maar tog zie ik liever eerst sofie weg gaan.
Sofie heeft altijd zo negatieve uitstraling,en daar erger ik me aan.
-xxx- Lady.M
negatieve uitstraling? SOFIE is het zonnetje in huis!!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #58 Gepost op: 8-05-2005, 17:11:07 »
Ik hoop zeer spoedig een sadistisch 'DOEI!' te roepen naar mijn t.v als éindelijk Ellen eens weggaat. Want ik haar karakter omschrijven in een smiley:  ::niet-ok::
-X- Mathijs
Kennis is macht.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Minst leuke kandidaat
« Reactie #59 Gepost op: 8-05-2005, 23:00:11 »
Ik heb een tijdje gedacht dat ik Bernd toch echt de minst leuke kandidaat vond. En nu (heb de hh kunnen zien) moet ik dat standpunt weer helemaal herzien.
Hij is natuurlijk vrouwonvriendelijk, zit ongelofelijk vastgeroest in de rolpatronen, maar na vanavond vind ik het toch weer een aardige vent.
er was eens......