Auteur Topic: ER op kanaal 2? (België)  (gelezen 1783 keer)

Offline cynderella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
ER op kanaal 2? (België)
« Gepost op: 6-04-2005, 23:22:49 »
Ik ben nieuw en weet niet zo goed waar dit berichtje te posten, dus als het in het verkeerde forum is, wil iemand dit dan aub verplaatsen.

Volgens de site http://www.kanaal2.be/expeditierobinson komt de serie volgend seizoen naar kanaal2 en niet naar VT4. Ze zoeken nu naar kandidaten zoals jullie vast wel weten.

Ik weet niet hoe dit komt dat het van zender verhuist, maar ik vind het wel leuk dat ik het kan blijven bekijken hier in Vlaanderen!

Nou vraag ik me wel af of Roos het dan nog gaat presenteren want die heeft toch een contract bij VT4???

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: ER op kanaal 2? (België)
« Reactie #1 Gepost op: 7-04-2005, 06:41:55 »
Aangezien Talpa in nederland de rechten heeft verworven voor Expeditie Robinson, dit gaat dan om de nederlandse en belgische rechten. Hebben Net5 en VT4 die rechten niet meer. Talpa heeft besloten met kanaal 2 in zee te gaan. Vanaf na de zomer zal je ER dus moeten kijken op Kanaal 2 of in nederland op de nieuwe zender van John de Mol. EPH zit bij talpa dus die zullen we wel zien, ik vrees alleen wel dat we het zonder Roos van Acker moeten doen omdat zij bij VT4 zit. Ik hoop dat het je nu een beetje duidelijk is geworden.??

Offline cynderella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER op kanaal 2? (België)
« Reactie #2 Gepost op: 7-04-2005, 08:55:28 »
Ja, duidelijk is het nu wel... ik zal Roos wel missen. :(