Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 15181 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #20 Gepost op: 5-05-2005, 22:11:48 »
Er jammer om weer een duel te hebben die al eerder is geweest.
Ik maar denken dat er elke week een andere is.. ???

Offline _Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ja, ik heb msn.. blablabla.. ^^
Re: Aflevering 10
« Reactie #21 Gepost op: 5-05-2005, 22:12:56 »
Off-Topic:
Ik kan me niet meer herrinneren dat Bibi er uit is gegaan..
Wie had ze als tegenstander in het duel dan?

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #22 Gepost op: 5-05-2005, 22:14:03 »
Peyman bij het duel hameren...

Offline _Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ja, ik heb msn.. blablabla.. ^^
Re: Aflevering 10
« Reactie #23 Gepost op: 5-05-2005, 22:23:12 »
Ze moesten gewoon zeggen dat de vlag zo hoorde, haha.  ::rofl::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #24 Gepost op: 5-05-2005, 22:30:08 »
Heeft iemand dan een afbeelding van de zuid afrikaanse vlag dan kan ik zien hoe moeilijk die is om na te maken...
 ::rofl:: ;) :D

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #25 Gepost op: 5-05-2005, 22:57:51 »
Leuke creatief vlaggetje!! ::rofl:: ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #26 Gepost op: 6-05-2005, 11:18:58 »
Vanuit de catacomben des levens voor het eerst een reactie....

Na enkele weken met gemengde belangstelling de verschillende afleveringen te hebben gezien, ben ik ervan overtuigd dat er behoorlijk is gemanipuleerd door de productie bij de diverse afleveringen.

Was het eerst de diefstal die veel beroering en onheus gedrag jegens Oscar veroorzaakte.... toen was het de ruzie tussen Peyman en Sofie die Jeannette de kop koste....nu was het weer het warrig filosofisch gedrag van Ellen dat leidde tot de ondergang van Bernd.

Lees willekeurig welk forum en je komt tot de conclusie dat de meest populaire spelers 1 voor 1 worden geelimineerd onder het toeziend oog van de productie. Laten we vooral niet vergeten dat productie ten alle tijde kan ingrijpen en de processen volledig anders kan laten lopen.

Productie kiest bewust voor een verhaal lijn die inspeelt op het jonge (tussen de 12 en 24) publiek van Yorin. Een gemiste kans...immers Yorin behoort tot de Holland Media Groep waar ook RTL4 en 5 toe behoren. Deze doelgroep houdt van roddel en achterklap en ruzie omdat ze zelf dat niveau nog niet hebben verlaten en dus een grote herkenning hebben bij wat er plaats vind. Had de Holland Media Groep gekozen voor bijvoorbeeld RTL4 dan waren en de uitzendingen en het verloop van het programma onwaarschijnlijk veel anders geweest.

Nu blijven we zitten met een gefrustreerde iraakse jongen die vergeet te reflecteren, een luie onnozele student die mateloos profiteert en blowend door de wereld gaat tot hij ooit de catacomben komt bezoeken, een mooie luie doos uit België, waarvoor de film "welkom in deze wereld" volgende week in première gaat, een moeder uit belgië die de sleur waaruit ze kwam maar niet kan loslaten en een vlakke belgische marketeer die in marketing heeft geleerd dat positie innemen ook tegen je kan werken.

Het worden nog leuke (??) weken.


Hier is een mol in het spel. Dat moet Ellen zijn. Zeer waarschijnlijk zal zij de volgende of daarop volgende kandidaat zijn die afvalt. Immers een mol kan niet naar de finale.
Vanuit de catacomben des levens voor het eerst een reactie....

Na enkele weken met gemengde belangstelling de verschillende afleveringen te hebben gezien, ben ik ervan overtuigd dat er behoorlijk is gemanipuleerd door de productie bij de diverse afleveringen.

Was het eerst de diefstal die veel beroering en onheus gedrag jegens Oscar veroorzaakte.... toen was het de ruzie tussen Peyman en Sofie die Jeannette de kop koste....nu was het weer het warrig filosofisch gedrag van Ellen dat leidde tot de ondergang van Bernd.

Lees willekeurig welk forum en je komt tot de conclusie dat de meest populaire spelers 1 voor 1 worden geelimineerd onder het toeziend oog van de productie. Laten we vooral niet vergeten dat productie ten alle tijde kan ingrijpen en de processen volledig anders kan laten lopen.

Productie kiest bewust voor een verhaal lijn die inspeelt op het jonge (tussen de 12 en 24) publiek van Yorin. Een gemiste kans...immers Yorin behoort tot de Holland Media Groep waar ook RTL4 en 5 toe behoren. Deze doelgroep houdt van roddel en achterklap en ruzie omdat ze zelf dat niveau nog niet hebben verlaten en dus een grote herkenning hebben bij wat er plaats vind. Had de Holland Media Groep gekozen voor bijvoorbeeld RTL4 dan waren en de uitzendingen en het verloop van het programma onwaarschijnlijk veel anders geweest.

Nu blijven we zitten met een gefrustreerde iraakse jongen die vergeet te reflecteren, een luie onnozele student die mateloos profiteert en blowend door de wereld gaat tot hij ooit de catacomben komt bezoeken, een mooie luie doos uit België, waarvoor de film "welkom in deze wereld" volgende week in première gaat, een moeder uit belgië die de sleur waaruit ze kwam maar niet kan loslaten en een vlakke belgische marketeer die in marketing heeft geleerd dat positie innemen ook tegen je kan werken.

Het worden nog leuke (??) weken.


Hier is een mol in het spel. Dat moet Ellen zijn. Zeer waarschijnlijk zal zij de volgende of daarop volgende kandidaat zijn die afvalt. Immers een mol kan niet naar de finale.
een luie doos uit belgie die van de wereld niet weet?op haar kap zitten ,maar toch moet die MOOIE steeds erbij. enne 'tis niet uit irak,maar iran.wat je verder allemaal bedoelt  ??? ??? ??? ???

Offline Lady.M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #27 Gepost op: 6-05-2005, 11:41:31 »
Oscar bedoel je dat peyman zielig gevonden wil worden?
Want als dat zo is ben ik het helemaal niet met je eens.
hij heeft veel meegemaakt,en heeft het daar misgien steeds nog moeilijk mee.
-xxx- Lady.M

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #28 Gepost op: 6-05-2005, 12:00:38 »
Oke incognos ik heb een vermoeden dat je heel waarschijnlijk Bernd bent of hem heeeeeeel goed kent.. ;)
Gek he? ::tandpastasmiley::
En misschien komt het door je taalgebruik.
Je verraad je zelf iets te veel door medefarmers naar beneden te halen...
Tuurlijk iedereen weet dat als iets op tv komt er veel verdraaid wordt om er een mooi verhaal van te maken en als er iets gebeurt om er de nadruk op te leggen, maar dat weet je van te voren als aan een serie begint.
En catacomben sorry maak ik denk dat je dat woord alleen kan gebruiken als je in de farm heb gezeten..
Op dit forum is het woord nog niet voorgekomen..


Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #29 Gepost op: 6-05-2005, 16:48:00 »
Bernd? wie is Bernd?
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Dan weet ik al genoeg!!!
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 10
« Reactie #30 Gepost op: 6-05-2005, 17:30:37 »
Er jammer om weer een duel te hebben die al eerder is geweest.
Ik maar denken dat er elke week een andere is.. ???

Ja erg origineel zijn ze niet nee...
Some light in your eyes...

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #31 Gepost op: 6-05-2005, 22:22:46 »
Wie zitten er nou de volgende x in het duel?
Klopt het dat Mieke er stond tegen een andere vrouw?

Ik heb Bernd eigenlijk nooit gemogen, maar ik had et toch wel ff met hem te doen toen hij daar zo op de grond lag. Jammer dat hij er op deze manier uit moest gaan.

Over Peyman denk ik nu ook heel anders. Hij is helemaal pissed als er iets over hem wordt gezegt, en dan komt hij weer met het verhaal over zijn verleden, maar heeft hij zichzelf wel eens gezien? Hij doet zelf niets anders tegen andere mensen, zonder maar enig respect.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #32 Gepost op: 7-05-2005, 08:26:16 »
Volgens mij was het Mieke ja, maar of het tegen een man of vrouw was, kon ik niet zien.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #33 Gepost op: 7-05-2005, 10:17:18 »
maar even over aflevering tien er gebeurde weer erg weinig , vlgs mij heeft het hele productie team 3 maanden vakantie gehad en  mijn betreffende de wie in de finale komen vermoed ik dat ze de vriendschap van Peyman en Matthys uitspelen zodat die Peyman helemaal huilend ove de rooie gaat ..leuke televisie is dat toch

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #34 Gepost op: 7-05-2005, 18:50:31 »
De gene die Bernd nog het meest zal missen is misschien Ranger.. ;)
Voor hem was Bernd een harde werker.. ;D
En die zal nu wel balen.
Hoe meer harder werkers er snel uit gaan des te groter is de kans dat de opdrachten niet gehaald worden..
Dus komende tijd minder beloningen...
En dan zal Bernd zich rot lachen.

Als de kandidaten een beetje na denken over hun keuze voor het duel...kan dat de goede of de verkeerde kant op gaan... ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #35 Gepost op: 7-05-2005, 18:53:42 »
Ik heb de aflevering inmiddels gezien (lang leve de videorecorder!)

Ik vond t maar een rare aflevering. Sofie en Peyman leggen t wel bij, maar ze kijken elkaar tijdens het gesprek niet 1x aan. De weekopdracht lijkt me onuitvoerbaar en wordt toch nog aardig gedaan: en dan toch afgekeurd! Die opdracht moeten ze niet meer doen, het had veel slechter met Bernd kunnen aflopen, ik hoop dat inmiddels alles goed is! ::ok::

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #36 Gepost op: 7-05-2005, 19:21:08 »
Ze zullen Bernd zeker nog missen als er vlees schoongemaakt moet worden!  ::jaja::
When God created man, she was only joking!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #37 Gepost op: 7-05-2005, 19:43:00 »
Ze zullen Bernd zeker nog missen als er vlees schoongemaakt moet worden!  ::jaja::
Mieke en Sofie zullen die taak wel overnemen >:D >:D >:D

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #38 Gepost op: 7-05-2005, 19:45:36 »
Ik heb de aflevering inmiddels gezien (lang leve de videorecorder!)

Ik vond t maar een rare aflevering. De weekopdracht lijkt me onuitvoerbaar en wordt toch nog aardig gedaan: en dan toch afgekeurd! Die opdracht moeten ze niet meer doen,

Ik verbaasde me er in eerste instantie ook over dat de opdracht niet alsnog uitgevoerd moest worden. Bij eerdere, niet gehaalde opdrachten, was dit wel het geval.
De reden dat ze het waarschijnlijk niet gedaan hebben, is omdat de kandidaten erg hun best hebben gedaan op het verven (het rode hebben ze notabene nog eens opnieuw geprobeerd, maar de wol wilde het rode van de bieten niet genoeg opnemen) en het toch niet gelukt was. Dan had Ranger over 2 dagen terug kunnen komen om het alsnog te beoordelen, maar hoogstwaarschijnlijk was het verven nog steeds niet gelukt.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.